Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennemmin menetän asiakkaan ,kuin kaupan. Onko yrittäjiä linjoilla.

Vierailija
12.12.2024 |

Olen ns hyvä myyjä.

Marras ja joulukuu on ollut superhiljaisia.

Tänään yritettiin palauttaa huppari, joka päällä lähdettiin liikkeestä. Seuraava halusi palauttaa 2 viikkoa sitten ostamansa tuotteen ja vetosi 14 päivän palautus ja vaihto oikeuteen.

En suostunut kumpaankaan. Seuraus: yritystäni h.aukutaan googlessa LAILLISESTI. Miksi googlessa saa esim nimittää r.asistiksi? Nämä kaikki arvostelut ovat ihmisiltä, jotka eivät ole saaneet tahtoaan läpi.

Tarvitsen rahaa vuokraan, alviin etc

Toiminko oikein?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä kun kerroit mitä meistä asikkaista ajatellaan kivijalkaliikkeissä . Kierrän ne tästä lähin kaukaa . En tuhlaa teidän kallista aikaanne .

Vierailija
82/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia hieman pelkään pikku putiikkeja. En halua myyjän käyttävän minuun aikaansa ja sitten pitävän minua aikavarkaana, kun hän ei saakaan palkkaa ajastaan ostoksen muodossa. Enkä myöskään halua ostaa turhaa tai epäsopivaa. Sama ongelma kaikilla ns. kutsuilla.

Pikkuputiikissa ei köyhän kannata käydä..sanon tämän ystävällisyydellä. Pysyt vain pois, minä maksan veroja ja autan siillä lailla myös välillisesti köyhiä.

Ap

Minä taas vastaan ystävällisyydellä, että ei myöskään köyhän kannata pitää pikkuputiikkia. Minulla on rahaa, mutta olen tarkka vaatteistani, enkä hanki huonosti istuvia vaatteita siksi että putiikin pitäjä tarvitsee köyhäinapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hyvä kun kerroit mitä meistä asikkaista ajatellaan kivijalkaliikkeissä . Kierrän ne tästä lähin kaukaa . En tuhlaa teidän kallista aikaanne .

No, nämä myyjättäret ovat ennenkin opastaneet näin olet oikein asiakas. Kiukutelkoon yksinään. 

Vierailija
84/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marras ja joulukuu on ollut superhiljaisia . . . 

Vierailija
85/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen yrittäjä. Mitä haluat?

Vierailija
86/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen yrittäjä. Mitä haluat?

Etkö osaa lukea? Ap haluaa aplodeja! 

Vierailija
87/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Olen auttanut asiaksta löytämään laadukkaan istuvan tuotteen. En myy väkisin. Toistan : en myy väkisin.

Miksi minun pitäisi palauttaa rahat palvelusta, johon käytin noin 40 min aikaani?

Myytkö siis tuotteita, vai palveluja? Hyvän myyjän taitoihin kuuluu asiakaspalvelu. Hyvän myyjän myyntitilanteet eivät johda negatiivisiin arvosteluihin, koska on sosiaalista pelisilmää.

Miksi tuotteet haluttiin palauttaa? Oliko koko väärä, vai tuote rikki/heikkolaatuinen? Jos tuote on viallinen, sinulla on lakisääteinen velvollisuus käsitellä reklamaatio ja hyvittää tai korjauttaa tuote asiakkaalle. Ihan siitä riippumatta, mitkä omat palautuskäytäntösi ovat.

Olen esimerkiksi työskennellyt liikkeessä, jossa palautusoikeutta ei ollut ja kyllä siitä sanottiin jokaiselle yhtään epäröivälle asiakkaalle, ettei meillä voi palauttaa. 

Vierailija
88/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marras ja joulukuu on ollut superhiljaisia . . . 

Normaaleilla putiikinpitäjillä vuoden vilkkaimmat kuukaudet. 🙄

Ap taitaa pitää erikoisliikettään Porvoossa?

Vierailija
89/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan näkemys asiasta puuttuu, esim syy miksi halusivat palauttaa. 

Vierailija
90/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostunut palautukseen koska marras- ja joulukuu ovat olleet superhiljaisia ja tarvitset rahaa vuokraan, alviin etc? 

Kuinka monta euroa nyt oli hyöty? 

Vierailija
91/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Olen auttanut asiaksta löytämään laadukkaan istuvan tuotteen. En myy väkisin. Toistan : en myy väkisin.

Miksi minun pitäisi palauttaa rahat palvelusta, johon käytin noin 40 min aikaani?

Kerrotko asiakkaalle, että myyt palvelua ja tuote tulee ns kaupanpäälle? 

Vierailija
92/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Koska laki sanoo niin. Taidat olla rikollinen.

Eikä sano. Aloittajalla on kivijalkaliike, ei verkkokauppaa.

Vierailija
93/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ei tarvitse asiakasta, että saisit pidettyä sen? 

Vierailija
94/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset palauttelijat harvoin ovat kovin kannattavia asiakkaita.

Vierailija
95/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mielenkiintoista tietää paljonko ap nyt hyötyi tästä negatiivisesta palautteesta? 

Vierailija
96/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myy torin on torin myyjä, jos myy kaupan, on kaupanmyyjä.

Vierailija
97/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hinta on ratkaiseva ja asiakaspalvelu. Palautusoikeus on myös tärkeä! Gigantti,Prisma, Cittarit...käyttävät kohtuullista palautusaikaa! Pikku puljut: ei kiitos. 

Vierailija
98/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei sinun kaltaisiasi asiakkaita kukaan kaipaakaan. On paljon mukavampi niiden oikeiden maksavien asiakkaiden asioida kun pysyt kotonasi.

Vierailija
99/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Myytkö siis tuotteita, vai palveluja? Hyvän myyjän taitoihin kuuluu asiakaspalvelu. Hyvän myyjän myyntitilanteet eivät johda negatiivisiin arvosteluihin, koska on sosiaalista pelisilmää.

Miksi tuotteet haluttiin palauttaa? Oliko koko väärä, vai tuote rikki/heikkolaatuinen? Jos tuote on viallinen, sinulla on lakisääteinen velvollisuus käsitellä reklamaatio ja hyvittää tai korjauttaa tuote asiakkaalle. Ihan siitä riippumatta, mitkä omat palautuskäytäntösi ovat.

Olen esimerkiksi työskennellyt liikkeessä, jossa palautusoikeutta ei ollut ja kyllä siitä sanottiin jokaiselle yhtään epäröivälle asiakkaalle, ettei meillä voi pal

Höpö höpö. Osa asiakkaista vain on täysiä mulkkuja. Näitä näkee silloin tällöin asiakkaan roolissa sivusta seuraamalla. Onneksi en itse ole yrittäjä, ei todellakaan hermo kestäisi.

Vierailija
100/142 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mielenkiintoista tietää paljonko ap nyt hyötyi tästä negatiivisesta palautteesta? 

Joo, pitäisi vaan suostua ihan kaikkeen mitä joku luonnehäiriöinen puolirikollinen saa päähänsä, ettei vain tulisi negatiivista palautetta. Niillehän voi antaa vaikka kaikki rahatkin kassasta.