Ennemmin menetän asiakkaan ,kuin kaupan. Onko yrittäjiä linjoilla.
Olen ns hyvä myyjä.
Marras ja joulukuu on ollut superhiljaisia.
Tänään yritettiin palauttaa huppari, joka päällä lähdettiin liikkeestä. Seuraava halusi palauttaa 2 viikkoa sitten ostamansa tuotteen ja vetosi 14 päivän palautus ja vaihto oikeuteen.
En suostunut kumpaankaan. Seuraus: yritystäni h.aukutaan googlessa LAILLISESTI. Miksi googlessa saa esim nimittää r.asistiksi? Nämä kaikki arvostelut ovat ihmisiltä, jotka eivät ole saaneet tahtoaan läpi.
Tarvitsen rahaa vuokraan, alviin etc
Toiminko oikein?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Juuri tuon takia hieman pelkään pikku putiikkeja. En halua myyjän käyttävän minuun aikaansa ja sitten pitävän minua aikavarkaana, kun hän ei saakaan palkkaa ajastaan ostoksen muodossa. Enkä myöskään halua ostaa turhaa tai epäsopivaa. Sama ongelma kaikilla ns. kutsuilla.
Pikkuputiikissa ei köyhän kannata käydä..sanon tämän ystävällisyydellä. Pysyt vain pois, minä maksan veroja ja autan siillä lailla myös välillisesti köyhiä.
Ap
Mitä myyt?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit valinnan ja valinnoilla on aina seurauksia joiden kanssa sun pitää nyt vaan elää. Sitä kutsutaan elämäksi.
Tämän voi sanoa sille ostajalle. Valitsit tämän tuotteen, joudut nyt elämään valintasi kanssa.
haluaisin, mutta en voi....no elämä on valintoja :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia hieman pelkään pikku putiikkeja. En halua myyjän käyttävän minuun aikaansa ja sitten pitävän minua aikavarkaana, kun hän ei saakaan palkkaa ajastaan ostoksen muodossa. Enkä myöskään halua ostaa turhaa tai epäsopivaa. Sama ongelma kaikilla ns. kutsuilla.
Pikkuputiikissa ei köyhän kannata käydä..sanon tämän ystävällisyydellä. Pysyt vain pois, minä maksan veroja ja autan siillä lailla myös välillisesti köyhiä.
Ap
Mitä myyt?
Korjaan ihmisten äidinkielen aineista maksua vastaan kielioppivirheitä.
Ap
Mitä ihmettä tarkoittaa otsikon "Ennemmin menetän asiakkaan, kuin kaupan"? Näin kirjoitettuna ap rinnastaa asiakkaan ja kaupan, joten asiakkaan menetys on samanlainen menetys kuin kaupan menetys.
Mitä ihmettä porukka täällä selittää?! Ap ei ole mielestäni tehnyt mitään väärin, kivijalkakaupalla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa noissa tilanteissa asiakkalle rahoja.
Nykypäivänä monet ovat älyttömän röyhkeitä ja yrittävät esim. juuri yrittäjien selkänahasta repiä kaiken mitä irti saavat. Olen itse yrittäjä, ja toimeentuloni riippuu totta kai asiakkaista, siksi alan toden teolla miettiä hyppäämistä ihan vain työttömäksi, koska ihanan vapauden lisäksi kaikki tämä alkaa olla täyttä paskaa, kun kaikki kuvittelevat omaavansa omakeksimiään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoittaa otsikon "Ennemmin menetän asiakkaan, kuin kaupan"? Näin kirjoitettuna ap rinnastaa asiakkaan ja kaupan, joten asiakkaan menetys on samanlainen menetys kuin kaupan menetys.
Hän taitaa tarkoittaa että myynti on tyytyväistä asiakasta tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit valinnan ja valinnoilla on aina seurauksia joiden kanssa sun pitää nyt vaan elää. Sitä kutsutaan elämäksi.
Vanhempasi tekivät valinnan kun sinut tekivät....mahtoiko kannattaa;)
Yrititkö nyt jotenkin loukata? Koenkin olevani ihmiskaupanuhri. Vanhemmat teki minut tyydyttääkseen omia narsistisia tarpeitaan. Nyt ei kukaan täytä jääkaappiani, eikä pese vessaani. Apkin on uhri, kukaan ei osta hänen tuotteitaan. : (
Vierailija kirjoitti:
Menetän ennemmin asiakkaan, joka tulisi EHKÄ uudestaan ostoksille, kuin annan rahat takaisin
NOIN:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä porukka täällä selittää?! Ap ei ole mielestäni tehnyt mitään väärin, kivijalkakaupalla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa noissa tilanteissa asiakkalle rahoja.
Nykypäivänä monet ovat älyttömän röyhkeitä ja yrittävät esim. juuri yrittäjien selkänahasta repiä kaiken mitä irti saavat. Olen itse yrittäjä, ja toimeentuloni riippuu totta kai asiakkaista, siksi alan toden teolla miettiä hyppäämistä ihan vain työttömäksi, koska ihanan vapauden lisäksi kaikki tämä alkaa olla täyttä paskaa, kun kaikki kuvittelevat omaavansa omakeksimiään oikeuksia.
Tämä on totta. Olen kuullut tutuilta yrittäjiltä. Tällainenkin on lisääntynyt että esim käydään kampaajalla ja juostaan maksamatta ulos, tai sitten vaan huokaillaan että oho, ei mulla olekaan rahaa. Maksan sit joskus! Tiukkana tällaisten kanssa saa olla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Eikä asiakkaalla ole velvollisuutta puhua vain kivoja asioita, jos hän kokee tulleensa väärinkohdelluksi. Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kassalla olisi selkeä näkyvä lappu säännöistä, että ei voi palauttaa, ellei ole painavat syyt.
Ei toki ole kiellettyä tehdä tuollaista lappua. Kuitenkin mielestäni se on täysin turha, koska ainakin minulla on oletuksena, ettei palautusoikeutta ole, jos sitä ei erikseen mainita.
Vähän samaan tapaan kuin kaikissa tuotteissa joissa ei mainita selkeästi, että se on tehty suomessa on turvallisinta olettaa sen tulleen ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta. Tosiaan ymmärrän ihmisten a) rahantarpeen b) mahdollisen impulsiivisuuden ostoissaan=katumus.
Minä kuitenkin elän tällä. Olen joskus jopa itse toppuutellut innokasta asiakasta.
Toi googlen mahdollista pettymyksen purkautumiskanava= arvostelut on mielestäni laiton, mutta mitään en voi googlelle tehdä:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa tarkoittaa että myynti on tyytyväistä asiakasta tärkeämpää.
Ei pidä paikkaansa...Ilkeä ihminen ei kykene ystävälliseen asiakaspalveluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetän ennemmin asiakkaan, joka tulisi EHKÄ uudestaan ostoksille, kuin annan rahat takaisin
NOIN:)
ap
Puskaradio on edelleen oikein oivallinen tapa levittää sitä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä asiakkaalla ole velvollisuutta puhua vain kivoja asioita, jos hän kokee tulleensa väärinkohdelluksi. Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan.
Asiakkaalla ei kuitenkaan ole oikeutta haukkua ilman mitään syytä. Syyksi ei kelpaa se, että on väärässä ihan selkeässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi tekivät valinnan kun sinut tekivät....mahtoiko kannattaa;)
Yrititkö nyt jotenkin loukata? Koenkin olevani ihmiskaupanuhri. Vanhemmat teki minut tyydyttääkseen omia narsistisia tarpeitaan. Nyt ei kukaan täytä jääkaappiani, eikä pese vessaani. Apkin on uhri, kukaan ei osta hänen tuotteitaan. : (
Olemme kaikki olosuhteiden uhreja. Kyllä minä tajuan lopettaa yrityksen, kun sen aika on. Se että nyt valitan, johtuu siitä että on huono olo.Tämän vuoden laskelmien mukaan yritys kannattaa. Joudun odottamaan vielä huonompia aikoja
Ap
Vierailija kirjoitti: Mitä tuotteita oikein myyt?
Aloituksessa jo ilmenee, että vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkaliikkeen hyvä puoli on tuo, ettei ole yhtä helppoa palauttaa, kuin verkkokaupassa. Kaverilla oli yhteen aikaan kivijalkaliikkeen lisäksi verkkokauppa. Asiakas saattoi tilata pari eri versiota muutaman tonnin tuotteesta, kokeilla kotona ja sitten palauttaa toisen. Homma tuli niin kalliiksi pienelle yrittäjälle, että joutui lopettamaan verkkokaupan kokonaan!
Sori siitä, että olen omat oikeuteni tunteva kuluttaja joka ostaa omaa tarpeeseen, enkä siksi että tunnen empatiaan jotakin yritystä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla ei kuitenkaan ole oikeutta haukkua ilman mitään syytä. Syyksi ei kelpaa se, että on väärässä ihan selkeässä asiassa.
Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan.
Olin ns. vahinko.