Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennemmin menetän asiakkaan ,kuin kaupan. Onko yrittäjiä linjoilla.

Vierailija
12.12.2024 |

Olen ns hyvä myyjä.

Marras ja joulukuu on ollut superhiljaisia.

Tänään yritettiin palauttaa huppari, joka päällä lähdettiin liikkeestä. Seuraava halusi palauttaa 2 viikkoa sitten ostamansa tuotteen ja vetosi 14 päivän palautus ja vaihto oikeuteen.

En suostunut kumpaankaan. Seuraus: yritystäni h.aukutaan googlessa LAILLISESTI. Miksi googlessa saa esim nimittää r.asistiksi? Nämä kaikki arvostelut ovat ihmisiltä, jotka eivät ole saaneet tahtoaan läpi.

Tarvitsen rahaa vuokraan, alviin etc

Toiminko oikein?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Olen auttanut asiaksta löytämään laadukkaan istuvan tuotteen. En myy väkisin. Toistan : en myy väkisin.

Miksi minun pitäisi palauttaa rahat palvelusta, johon käytin noin 40 min aikaani?

Myytkö siis tuotteita, vai palveluja? Hyvän myyjän taitoihin kuuluu asiakaspalvelu. Hyvän myyjän myyntitilanteet eivät johda negatiivisiin arvosteluihin, koska on sosiaalista pelisilmää.

Miksi tuotteet haluttiin palauttaa? Oliko koko väärä, vai tuote rikki/heikkolaatuinen? Jos tuote on viallinen, sinulla on lakisääteinen velvollisuus käsitellä reklamaatio ja hyvittää tai korjauttaa tuote asiakkaalle. Ihan siitä riippumatta, mitkä omat palautuskäytäntösi ovat.

Olen esimerkiksi työskennellyt liikkeessä, jossa palautusoikeutta ei ollut ja kyllä siitä sanottiin jokaiselle yhtään epäröivälle asiakkaalle, ettei meillä voi pal

Se hyvä asiakaspalvelu kaupassa on ikään kuin tuotteen markkinointia, joka voi johtaa myyntiin tai ei. Ei vaatekauppias myy asiakkaalleen palvelua vaan vaatteita. Jos asiakas ei palvelusta huolimatta osta, niin sitten ei. Sama aikahan siellä kaupassa pitää päivystää joka päivä, oli siellä asiakkaita palveltavana tai ei? 

Vierailija
142/142 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteessa on virhe ja se palautetaan, kauppa pitää voida purkaa tai saada uusi tuote.

Olen vaihtanut takin, joka päästi punaista väriä kuivana.

Toisen kerran palautin untuvatakin, josta untuvat tulivat seulana läpi. 

Kauppa poisti molemmista tapauksissa koko tuote-erän myynnistä. En ollut siis ainut, joka reklamoi. Ostin toisen tuotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla