Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä

Vierailija
06.12.2024 |

Jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä tai seksi on tyyliin yksi työntö ja laukeaminen niin kuka nainen haluaisi tällöin seksiä?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten suuri halukkuus johtuu heidän saamansa seksin korkeasta tasosta? :D

Viisastelua. Miehet saavat aina orgasmin. Ja milloin on lahna, milloin ei saa liikkua mitenkään, vähän vaikeetta naiselle olla siinä sitten "hyvä"!

Aika onnettoman matalat on kriteerit hyvään seksiin, jos ne ovat orgasmi + liikkuu/ei-liiku.

:)

Vierailija
62/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään haluaisi seksiä jos se olisi heille kivuliasta. Tai jos pelkkiä miesten palleja hiveltäisiin pari minuuttia että tulitko jo ja nyt on naisen vuoro. Miehet ei harrastaisi seksiä koskaan ilman orgasmeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy haluttomuuteen on ylipaino. Muistakaa naiset harrastaa liikuntaa!

Suurin syy haluttomuuteen on heteroseksin orgasmikuilu naisen häviöksi. 

Vierailija
64/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paree syödä niin saa olla räpellyksiltä rauhassa.. 

Vierailija
65/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehetkään haluaisi seksiä jos se olisi heille kivuliasta. Tai jos pelkkiä miesten palleja hiveltäisiin pari minuuttia että tulitko jo ja nyt on naisen vuoro. Miehet ei harrastaisi seksiä koskaan ilman orgasmeja. 

Kyllä mä halusin ja harrastin seksiä, vaikka tekikin kipeetä. En kerro miksi teki kipeää, mutta kun pillua piti saada, niin en voinut olla ilmankaan. Elämään on mahtunut parikin kipua aiheuttavaa asiaa, jotka eivät olleet miellyttäviä, mutta kyllä se seksi meni silti ykkössijalle niissäkin. Ja pidemmät ajanjaksot oli noita kipukausia.

Vierailija
66/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehkää jotain surkeille elimostöillenne/libidoillenne.

Vierailija
67/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuitenkaan vastaa. Miksi te pysytte noissa suhteissanne jos ja kun syy haluttomuuteen on siinä puolisossa? 

Nimim. Kärsin mieheni haluttomuudesta aivan suunnattomasti enkä enää tiedä miten voisin tehdä itsestäni paremman ja haluttavamman naisen 

Vastaus sinulle: koska ihmistä voi rakastaa muustakin syystä kuin seksi takia. Olen ollut 26 vuotta yhdessä saman ihmisen kanssa. Vuonna 1998 tavattiin ja rakastuttiin, eikä se rakkaus ole kuollut.

Mutta eikö oikeasti haittaa nähdä kuinka se sun rakastama ihminen kärsii siitä että sinä et halua häntä? 

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää

Saatko sitten naisena seksuaalisen tyydytyksen miehesi halun kautta ? Onko se niin tyydyttävää ? 

Vierailija
68/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Minä saan orgasmin helposti yhdynnässä, kyllä. Mun orgasmin eteen ei tarvitse tehdä juuri mitään. 

Mutta olen jo tuossa aiemmin kommentoinut että pointti ei ole edes seksi. Haluaisin tuntea että mun mies haluaa mua. Että meidän välillä olisi myös intiimiä seksuaalisuutta. 

Vierailija
69/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän uusavuttomalta kuulostaa. Samantha Jonesin sanoin: fuck me badly once, shame on you. Fuck me badly twice, shame on me. 

Vierailija
70/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän liiton edellytys on keskinäinen kunnioitus ja ainakin meillä säännöllinen seksielämä. Yhdyntä on aivan ihana läheisyyden muoto. En tiedä, mikä voisi olla intiimimpää kuin se, että mieheni työntyy päällä sisääni ja huohottaa korvaan rakastavansa. Näihin hetkiin kiteytyy koko suhteemme syvin olemus, ja siinä on niin hyvä, helppo ja turvallinen olla. Arjen murheet unohtuvat, kun siinä sisäkkäin nautimme toisistamme ja olemme kiitollisia siitä, mitä meillä on.

Vierailija
71/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta olen jo tuossa aiemmin kommentoinut että pointti ei ole edes seksi. Haluaisin tuntea että mun mies haluaa mua. Että meidän välillä olisi myös intiimiä seksuaalisuutta."

Mielenkiintoista, et siis kaipaa niinkään seksiä vaan jonkinlaista itsetuntoboostia? 

Meillä on seksiä hyvin harvakseltaan, mutta kumpikaan ei tule torjutuksi, läheisyyttä on paljon ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen. Minulle itselleni on vieras ajatus, että toisen seksuaalinen halu minua kohtaan tai sen puute vaikuttaisi elämänlaatuuni mitenkään, mutta niin me kaikki ollaan erilaisia. 

-eri

Vierailija
72/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta olen jo tuossa aiemmin kommentoinut että pointti ei ole edes seksi. Haluaisin tuntea että mun mies haluaa mua. Että meidän välillä olisi myös intiimiä seksuaalisuutta."

Mielenkiintoista, et siis kaipaa niinkään seksiä vaan jonkinlaista itsetuntoboostia? 

Meillä on seksiä hyvin harvakseltaan, mutta kumpikaan ei tule torjutuksi, läheisyyttä on paljon ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen. Minulle itselleni on vieras ajatus, että toisen seksuaalinen halu minua kohtaan tai sen puute vaikuttaisi elämänlaatuuni mitenkään, mutta niin me kaikki ollaan erilaisia. 

-eri

Niin me ollaan erilaisia. En minäkään tiennyt että mulle olisi näin kova paikka että mun mies ei halua mua. En tiedä mistä se kumpuaa. Kyllä siinä voi olla mun omia epävarmuuksia taustalla. Onko ikääntyminen tehnyt minut miehelleni epäviehättäväksi. Onhan se ilmeisesti. Ja se vaan tuntuu pahalta. En voi sille mitään. 

Vierailija
73/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehkää jotain surkeille elimostöillenne/libidoillenne.

Koko ajan. Yhä enenemässä määrin naiset viihtyvät sinkkuna. Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia päällä. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
74/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Niin me ollaan erilaisia. En minäkään tiennyt että mulle olisi näin kova paikka että mun mies ei halua mua. En tiedä mistä se kumpuaa. Kyllä siinä voi olla mun omia epävarmuuksia taustalla. Onko ikääntyminen tehnyt minut miehelleni epäviehättäväksi. Onhan se ilmeisesti.

Osalla libido laskee ihan luonnostaan iän myötä ilman sen suurempaa syytä. 

Vierailija
75/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Niin me ollaan erilaisia. En minäkään tiennyt että mulle olisi näin kova paikka että mun mies ei halua mua. En tiedä mistä se kumpuaa. Kyllä siinä voi olla mun omia epävarmuuksia taustalla. Onko ikääntyminen tehnyt minut m

Me ollaan nelikymppisiä. 

Joillain ei tietysti ole koskaan korkea libido. 

No. Pahalta tämä tuntuu silti. 

Vierailija
76/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla myös naisen huonoperse. Mies ei kiihotu tarpeeksi ja akti jää sen vuoksi lyhyeksi tapahtumaksi.

Vierailija
77/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaiva vaan se lihasvasarasi esiin sieltä vaatekaapista ja sano miehelle että: "Voisitko aluksi jyryytellä minua tällä leikkikalulla semmoiset 30 minuutta, isosta kainalosta, suurimmalla tehoasetuksella".

Vierailija
78/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä voi olla myös naisen huonoperse. Mies ei kiihotu tarpeeksi ja akti jää sen vuoksi lyhyeksi tapahtumaksi.

Tässä kiteyttyy heteroseksin luokattoman huono taso. Pokeurpåilla ei tee mtn. Parempi yksin.

Miehet onneksi näyttää kaikki Hemsworthilta ja Momoalta.. Eiku..

Vierailija
79/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä sanoisi että seksi on parisuhteen tärkein asia, mutta nautin siitä kuitenkin paljon, ja tuntuu ihanalta että oma puoliso haluaa minua kovasti ja on aina valmis puuhailuun. Siitä tulee kieltämättä arvostettu olo ja lisää myös itseluottamusta huimasti oman kehonkin suhteen. Itselläni ei siis ole mikään täydellinen kroppa, mutta mies haluaa siitä huolimatta ja nimenomaan osaa ja tahtoo tuottaa nautintoa. Ei olla enää ihan nuoriakaan, mutta silti vetovoimaa riittää enkä usko että se katoaa koskaan. Oikein hyvä rakastaja hän on, ja olen hänestä kiitollinen. Haluan itsekin häntä miellyttää ja tehdä olonsa niin arjessa kuin makuukamarinkin puolella mahdollisimman rakastetuksi ja huomioiduksi. 

Vierailija
80/104 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mitä en oikeasti käsitä. Kun suhteessa toisella osapuolella ei tee mieli ja eletään pitkiä aikoja ilman seksiä, niin miten on ajateltu, että suhde tulee kestämään? Kun sitä seksiä on alunperin kuitenkin ollut ja ajan myötä se harvenee, ehkä jää pois. Olen tilanteessa jossa olen kysymyt lopulta, että missä mennään. Ei kuulemma ole kiinnostellut. Silti haluaa olla yhdessä. Ilmeisesti seksi prioriteettina tosi matalalla ja tietää, että minulle se olisi jonkin verran tärkeääkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi