Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä

Vierailija
06.12.2024 |

Jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä tai seksi on tyyliin yksi työntö ja laukeaminen niin kuka nainen haluaisi tällöin seksiä?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille hyvä seksi on sitä että on tunnetta mukana ja yhdynnän lisäksi mies vielä erikseen käsin/suulla/lelulla saa naiselle orgasmin.

Vierailija
22/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa valita

1) pisto, työntö, tuijotus

tai

2) 5 työntöä ja ravistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuokin kyllä, mutta enemmänkin se haluttomuus ainakin itselläni johtuu siitä ettei mies kohtele enää siinä normaalissa arjessa arvostavasti eikä suhteessa ole riittävästi arkiromantiikkaa ja -hellyyttä eikä myöskään henkistä läheisyyttä.

Nuorempana tuli kyllä harrastettua silti seksiä, mutta ei se miehen käytöstä muuksi muuttanut vaan ihan samanlaista ärinää ja äksyilyä se elo silti oli vaikka mies "saikin kassinsa tyhjiksi". 

Vierailija
24/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden loppuminen, kyllästyminen, vetovoiman puute, puhumattomuus ja asioiden käsittelemättömyys, ihastuminen johonkin toiseen, masennus, stressi, kökkäri kumppani niin sängyssä kuin muussakin jne...niin ei vain usein suju ja haluta. 

Jos tunteet, vetovoima, kommunikointi, sosiaalinen ja tunnepuolen käytös kunnossa, voi luottaa kumppanin taitoon ja itseensä rakastellessa niin usein asiat hoituu sängyssäkin. 

Vierailija
25/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kuitenkaan vastaa. Miksi te pysytte noissa suhteissanne jos ja kun syy haluttomuuteen on siinä puolisossa? 

Nimim. Kärsin mieheni haluttomuudesta aivan suunnattomasti enkä enää tiedä miten voisin tehdä itsestäni paremman ja haluttavamman naisen 

Vierailija
26/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille hyvä seksi on sitä että on tunnetta mukana ja yhdynnän lisäksi mies vielä erikseen käsin/suulla/lelulla saa naiselle orgasmin.

Jospa et kertoisi muiden puolesta mitä se hyvä seksi heille tarkoittaa. Naisetkin on yksilöitä, ihan samoin kuin miehetkin.

Vierailija
27/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuokin kyllä, mutta enemmänkin se haluttomuus ainakin itselläni johtuu siitä ettei mies kohtele enää siinä normaalissa arjessa arvostavasti eikä suhteessa ole riittävästi arkiromantiikkaa ja -hellyyttä eikä myöskään henkistä läheisyyttä.

Nuorempana tuli kyllä harrastettua silti seksiä, mutta ei se miehen käytöstä muuksi muuttanut vaan ihan samanlaista ärinää ja äksyilyä se elo silti oli vaikka mies "saikin kassinsa tyhjiksi". 

Ja edelleen, pysyt tällaisessa suhteessa miksi?

Vierailija
28/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuitenkaan vastaa. Miksi te pysytte noissa suhteissanne jos ja kun syy haluttomuuteen on siinä puolisossa? 

Nimim. Kärsin mieheni haluttomuudesta aivan suunnattomasti enkä enää tiedä miten voisin tehdä itsestäni paremman ja haluttavamman naisen 

Mulle suhde on enemmän kuin seksiä. Se on mun syyni pysyä suhteessa. Rakastan miestä ja arki sujuu. Vain seksi on huonoa.

Vierailija
29/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle suhde on enemmän kuin seksiä. Se on mun syyni pysyä suhteessa. Rakastan miestä ja arki sujuu. Vain seksi on huonoa.

Eikö sun mies kärsi sun haluttomuudesta? Ja jos kärsii, etkö sinä kärsi siitä että rakastamasi ihminen kärsii? 

Vierailija
30/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa et kertoisi muiden puolesta mitä se hyvä seksi heille tarkoittaa. Naisetkin on yksilöitä, ihan samoin kuin miehetkin.

Lättys kii! Toi pitää paikkansa suurimman enemmistön kohdalla.

Vierailija
31/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen jää tuohon suhteeseen? Ymmärrän yhtä vähän kuin miestä joka sanoo että ei enää seiso koska nainen on huono. 

Lähtekää. Älkää pilatko molempien elämää. 

Asiat eivät ole mustavalkoisia. Jos on ollut jonkun kanssa parisuhteessa 25 vuotta, kyllä sitä intohimoa voi riittää 10 vuotta, mutta sitten se alkaa laantua puolin ja toisin. Muistan kun tätini (rääväsuu) sanoi noin 75 v., että johan se värkki on kuivunut kokoon, on kuin koppuraksi kuivunut nahkarukkanen. Ei siitä sitten sen enempää. Jos on niin, sitten vaan on niin. Minä tiedän miehiä, joilla ei ole haluja enää 50 ikävuoden jälkeen. Mitä se nainen sitten tekee? Lähtee jahtaamaan uutta miestä? Se oma puoliso on usein 50 ikävuoden jälkeen paras ystävä. Kuka parhaasta ystävästään luopuisi vain siksi, että pääsee hinkkaamaan alapäitä vastakkain jonkun toisen kanssa. On tietysti poikkeuksia myös ja mies voi olla hyvinkin viriili vielä eläkeiässäkin

Vierailija
32/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen jää tuohon suhteeseen? Ymmärrän yhtä vähän kuin miestä joka sanoo että ei enää seiso koska nainen on huono. 

Asiat eivät ole mustavalkoisia. Jos on ollut jonkun kanssa parisuhteessa 25 vuotta, kyllä sitä intohimoa voi riittää 10 vuotta, mutta sitten se alkaa laantua puolin ja toisin. Muistan kun tätini (rääväsuu) sanoi noin 75 v., että johan se värkki on kuivunut kokoon, on kuin koppuraksi kuivunut nahkarukkanen. Ei siitä sitten sen enempää. Jos on niin, sitten vaan on niin. Minä tiedän miehiä, joilla ei ole haluja enää 50 ikävuoden jälkeen. Mitä se nainen sitten tekee? Lähtee jahtaamaan uutta miestä? Se oma puoliso on usein 50 ikävuoden jälkeen paras ystävä. Kuka parhaasta ystävästään luopuisi vain siksi, että pääsee hinkkaamaan alapäitä vastakkain jonkun toisen kanssa. On

Eihän haluttomuus olekaan mikään ongelma jos se ei haittaa kumpaakaan. Mutta kun näitä aloituksia lukee niin kyllä se usein sitä toista haittaa. Usein se toinen kärsii siitä aivan suunnattomasti. 

Vierailija
33/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä sukupuolijuttuja. Ei, en ole saanut hyvää kanssakäymistä montakaan kertaa elämäni aikana. Uuden ihmisen kanssa jännitän, siksi mikään ei tunnu hyvältä vaan ärsyttää. Vanhan kumppanin kanssa taas urautuu. Sitten kun siitä tulee yhdentekevää, halut vähenee. Minulla voi loppua kiinnostus jopa kesken homman, jolloin teeskentelen, että homma menisi äkkiä loppuun.

Vierailija
34/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haluttomuus johtuu kylläkin vaihdevuosista. Nuorena se johtui siitä, kun sattui. Sitten kun alkoi pikkulapsivaihe, olin täysin haluton, koska en jaksanut eikä kiinnostanut. Meillä oli nuorimman lapsen syntymän jälkeen taukoa 3 vuotta. Olin kroonisesti väsynyt ja annoin silloin tällöin, ettei miehen tarvitse lähteä vieraisiin, jotain sitten tapahtui, kun kuopus oli 3 v. alkoi taas olla haluja. Nyt ei ole muutamaan vuoteen ollut haluja, on vaihdevuodet menossa. Miehiä monesti syytetään, mutta kyllä se syy on minussa. Minusta tuntuu, että luonto on tarkoittanut niin, ettei minua naisia kiinnosta sänkyhommat, kun lapset on ihan pieniä ja tarvitsee äitiä, ja toisaalta kun hedelmällinen ikä päättyy, hormonit muuttaa tilannetta niin, ettei yhtään kiinnosta (kun ei ole lisääntymisiässä).

Vierailija
35/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta sukupuolet käännettynä toisin päin.

Toki lapsiarki, sekä vaimolla lienee jotain fysiologista kun on väsymystä sun muuta lukuisaa vaivaa, mitkä vaikuttaa.

Olen pyrkinyt täyttämään vaimon toiveita, hoitamaan kotiaskareita, viemään "treffeille" syömään ja viettämään aikaa, järjestänyt lapsivapaata, tehnyt yhdessä juttuja, tehty yhteisiä reissuja....

Aloin käymään salilla, jotta olisin viehättävämpi, ostanut uusia vaatteita, yrittänyt kiinnittää huomiota ulkonäköön, peseydyn, yms...

Osaan keskustella, olen puhelias ja sosiaalinen, olen hyvä kuuntelemaan, empatiseeraan, enkä liikaa yritä omia mielenkiinnon kohteita tuputtaa, kun huomaan ettei toista kiinnosta...

Olen hellä, kosketan, suutelen, himoitsen, rakastan, hieron, yms. yms.

Käytökseltänija olemukseltani olen kuitenkin mies perheessämme.

Tästäkin huolimatta koen etten ole haluttu, en saa kosketusta, hellyyttä, seksiä, läheisyyttä millään tasolla riittävästi.

Mitähän vielä, ja mitenhän vielä voisin parantaa...

Vierailija
36/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut, että ei hän minua alun perinkään seksin takia valinnut, vaan rakkauden. Meillä oli aikoinaan se tilanne, että olin toisen kanssa suhteessa, kun nykyinen mies rakastui muhun päätä pahkaa. Siinähän meni aikaa, että mä itse vakuutuin siitä, että tässä on nyt se elämäni suurin rakkaus. Se on vaan niin ihana ihminen edelleen.

Vierailija
37/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat eivät ole mustavalkoisia. Jos on ollut jonkun kanssa parisuhteessa 25 vuotta, kyllä sitä intohimoa voi riittää 10 vuotta, mutta sitten se alkaa laantua puolin ja toisin. Muistan kun tätini (rääväsuu) sanoi noin 75 v., että johan se värkki on kuivunut kokoon, on kuin koppuraksi kuivunut nahkarukkanen. Ei siitä sitten sen enempää. Jos on niin, sitten vaan on niin. Minä tiedän miehiä, joilla ei ole haluja enää 50 ikävuoden jälkeen. Mitä se nainen sitten tekee? Lähtee jahtaamaan uutta miestä? Se oma puoliso on usein 50 ikävuoden jälkeen paras ystävä. Kuka parhaasta ystävästään luopuisi vain siksi, että pääsee hinkkaamaan alapäitä vastakkain jonkun toisen kanssa. On

Ei ole noin mustavalkoista. Miksi intohimon pitäisi laskea pitkässä parisuhteessa? Itsestä se on eniten kiinni. Kohta 50v yhdessä, eikä intohimo ja halu toisiamme kohtaan ole laskenut koskaan, ei ole läheisyys vähentynyt, eikä toistemme kunnioitus ja arvostus. Vaimo on yhä edelleen paras kaveri ja rakastajatar. 

Joten ei kannata vedota siihen jos itsellä intohimot hiipuu, että muillakin hiipuisi.

Vierailija
38/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta omassa tapauksessani. Meillä mies kyllä yrittää, mutta se ei valitettavasti auta, ja orgasmi jää aina tulematta. Olin ensimmäiset 15 v ihan tyytyväinen ilman, mutta nyt on alkanut harmittamaan ja sen myötä kiinnostuskin on mennyt. Yksin kyllä saan hyvinkin helposti, mutta jotenkin se on liian vaikeaa toisen kanssa.

Vierailija
39/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä johtopäätös, että monen naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä??? Monen? Kuinka monen? Haluttomuus voi johtua todella erilaisista syistä, joista kaikkia ei ole tapana huudella. On ehkä ollut hyväksikäyttöä, tai on tottunut aina hoitelemaan itsensä yksin. Se johtaa siihen, ettei toisen kosketus tunnu samalta. Täällä on mainittu hormonit, ja totta tosiaan niillä on iso merkitys. Vai eikö moni nainen ole kokenut, että raskauden alussa ei tee mieli yhtään, mutta hormonit jyllää puolivälissä niin että koko ajan haluttaa, jopa kuukausia putkeen, mutta sitten taas kun keho valmistuu synnyttämään, halut katoaa. Minä olen kokenut tämän neljässä raskaudessa ja kuullut ystäviltä samaa. 

Vierailija
40/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus sinulle: koska ihmistä voi rakastaa muustakin syystä kuin seksi takia. Olen ollut 26 vuotta yhdessä saman ihmisen kanssa. Vuonna 1998 tavattiin ja rakastuttiin, eikä se rakkaus ole kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän