Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä

Vierailija
06.12.2024 |

Jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä tai seksi on tyyliin yksi työntö ja laukeaminen niin kuka nainen haluaisi tällöin seksiä?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuitenkaan vastaa. Miksi te pysytte noissa suhteissanne jos ja kun syy haluttomuuteen on siinä puolisossa? 

Nimim. Kärsin mieheni haluttomuudesta aivan suunnattomasti enkä enää tiedä miten voisin tehdä itsestäni paremman ja haluttavamman naisen 

Vastaus sinulle: koska ihmistä voi rakastaa muustakin syystä kuin seksi takia. Olen ollut 26 vuotta yhdessä saman ihmisen kanssa. Vuonna 1998 tavattiin ja rakastuttiin, eikä se rakkaus ole kuollut.

Mutta eikö oikeasti haittaa nähdä kuinka se sun rakastama ihminen kärsii siitä että sinä et halua häntä? 

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää saa kokea olevani haluttu. En usein koe olevani nainen enää lainkaan. 

Vierailija
42/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun haluttomuus johtuu kylläkin vaihdevuosista. Nuorena se johtui siitä, kun sattui. Sitten kun alkoi pikkulapsivaihe, olin täysin haluton, koska en jaksanut eikä kiinnostanut. Meillä oli nuorimman lapsen syntymän jälkeen taukoa 3 vuotta. Olin kroonisesti väsynyt ja annoin silloin tällöin, ettei miehen tarvitse lähteä vieraisiin, jotain sitten tapahtui, kun kuopus oli 3 v. alkoi taas olla haluja. Nyt ei ole muutamaan vuoteen ollut haluja, on vaihdevuodet menossa. Miehiä monesti syytetään, mutta kyllä se syy on minussa. Minusta tuntuu, että luonto on tarkoittanut niin, ettei minua naisia kiinnosta sänkyhommat, kun lapset on ihan pieniä ja tarvitsee äitiä, ja toisaalta kun hedelmällinen ikä päättyy, hormonit muuttaa tilannetta niin, ettei yhtään kiinnosta (kun ei ole lisääntymisiässä).

Joku rehellinen aikuinenkin täällä, joka ei hautaa päätään santaan ja näe ongelman juurisyytä aina itsensä ulkopuolella.

Helpottaako se jotenkin ympäriinsä hyökkäileviä kun ei itselleen myönnä että libido olisi heikko vaikka kehoa ja mieltä soittelisi planeetan taidokkain rakastaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun haluttomuus johtuu kylläkin vaihdevuosista. Nuorena se johtui siitä, kun sattui. Sitten kun alkoi pikkulapsivaihe, olin täysin haluton, koska en jaksanut eikä kiinnostanut. Meillä oli nuorimman lapsen syntymän jälkeen taukoa 3 vuotta. Olin kroonisesti väsynyt ja annoin silloin tällöin, ettei miehen tarvitse lähteä vieraisiin, jotain sitten tapahtui, kun kuopus oli 3 v. alkoi taas olla haluja. Nyt ei ole muutamaan vuoteen ollut haluja, on vaihdevuodet menossa. Miehiä monesti syytetään, mutta kyllä se syy on minussa. Minusta tuntuu, että luonto on tarkoittanut niin, ettei minua naisia kiinnosta sänkyhommat, kun lapset on ihan pieniä ja tarvitsee äitiä, ja toisaalta kun hedelmällinen ikä päättyy, hormonit muuttaa tilannetta niin, ettei yhtään kiinnosta (kun ei ole lisääntymisiässä).

Joku rehellinen aikuinenkin täällä, joka ei hautaa päätään santaan ja näe ongelman juu

Ymmärräthän että niin miehet kuin naisetkin ovat yksilöitä, eikä yhden haluista tai haluamattomuudesta voi päätellä kaikkien muiden. Turha väittää ketään valehtelijaksi tai loukkaantua sen perusteella.

Vierailija
44/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksit selityksiä, kun suurin syy on ollut, se ettet ole halunnut haluta miehesi puolesta ja hoitaa hänen tyydyttämistään.  Olet vain keskittynyt omaan napaan, hakematta gyneltä yms apua haluuttomuuteesi. Keksit selityksiä iästä ja hormooneista, vaikka ollut eniten itsestäsi kiinni. 

Oma vaimoni on aina halunnut haluta ja pitänyt huolen haluistaan, jotta seksielämämme on pysynyt säännöllisenä. Halunnut myös pitää huolen minun tarpeistani kuten minä hänen tarpeistaan ja haluistaan. 

Vierailija
45/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Naisten haluttomuus johtuu itsekkyydestä, siitä että halutaan täydellinen mies, joka maksaa kaiken, pitää naista aina tärkeimpänä, ei esitä omia mielipiteitään, tekee kaiken kuten nainen haluaa, hoitaa kodin ja lapset. Ja samalla selitetään miten miehen pitäisi olla voimakas, miehekäs, aloitteellinen, pitäisi osata lukea ajatukset ja blaa blaa. Naiset ovat itsekkäitä ja empatiakyvyttömiä, miten sellaisten kanssa voisi pärjätä?

Vierailija
46/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuitenkaan vastaa. Miksi te pysytte noissa suhteissanne jos ja kun syy haluttomuuteen on siinä puolisossa? 

Nimim. Kärsin mieheni haluttomuudesta aivan suunnattomasti enkä enää tiedä miten voisin tehdä itsestäni paremman ja haluttavamman naisen 

Mun mies on sanonut, että ei hän minua alun perinkään seksin takia valinnut, vaan rakkauden. Meillä oli aikoinaan se tilanne, että olin toisen kanssa suhteessa, kun nykyinen mies rakastui muhun päätä pahkaa. Siinähän meni aikaa, että mä itse vakuutuin siitä, että tässä on nyt se elämäni suurin rakkaus. Se on vaan niin ihana ihminen edelleen.

Olette pettäjiä. Hyvä teille, sovitte toisillenne.

Vierailija
47/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksit selityksiä, kun suurin syy on ollut, se ettet ole halunnut haluta miehesi puolesta ja

Ja sen mitä vaimosi ei ole hoitanut, niin sinä olet hoitanut vaimosi dildolla.

Tähän liittyy vahvasti Jelly Jortikka ja sun perseesi. Minkä selityksen sinä olet keksinyt, että et ole kertonut vaimollesi asiaa?

Vierailija
48/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pitkästä vuodatuksesta. 

Lähdin 10 vuoden päästä. Ensimmäiset vuodet selittyy sillä, että kummallakaan ei ollut aiempaa kokemusta. Molemmat valehtelimme että on kokemusta.

Typerää tietty, mutta luin nuorena naisten lehtiä ja niiden mukaan jos et ole huumeparoni ja prostutioitu 14-vuotiaana, olet epänormaali. En tajunnut ettei niissä lehdissä puhuta oikeasta elämästä mitään. 

Sairastin jo aiemmin masennusta joka vain paheni suhteen aikana. E-pillerit kuivattivat limakalvoni, aiheuttivat kroonisen hiivatulehduksen ja veivät loputkin elämänilon ja himon.

Mies oli laiska ja itsekäs muutenkin kuin sängyssä. Hän tiesi että minua sattui, muttei ollut kiinnostunut asiassa. Olin kuulemma frigidiksi ja minun pitäisi hoitaa itseni kuntoon. 

Tutustuin uuteen mieheen, joka kuunteli minua. Häntä kiinnosti suudella, halailla, hyväillä rintojani. Hän laittoi ruokaa, katsoi kanssani romanttisia leffoja.

Kyllä: petin. Ei edes hävetä. Luulin olevani maailman rumin ja huonoin nainen, kun en ansainnut minkäänlaista huomioon ottamista. Olin exälle kuin ilmaa useinmiten.

Miksen lähtenyt aiemmin, ennen pettämistä? Exä jatkuvasti hoki etten saisi ketään muuta. Niinhän ne koulukiusaajatkin, samoin oma mummoni ja siskonikin sanoivat. Uskoin sen täysin. Minulla ei ole mitään tukiverkkoa, ystäville en ole koskaan voinut avautua, he muuttuivat todella vaivautuneiksi. Äitini on katkera ja hän oikein innostui erostani. "Johan minä sanoin..." 

En tiennyt että miehiltä voisi vaatia mitään muuta kuin että se ei lyö ja käytä huumeita. Siskoni mies teki kumpaakin.

En ole enää sen "pettämiskumppanin" kanssa, olin liian traumatisoitunut olemaan suhteessa, lopulta hän jätti minut kun ei jaksanut haasteitani.

Vierailija
49/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on omakivan kanssa. Ei tuota mulle oikeastaan mitään iloa, niin eipä sitä liiemmin tule harrastettua. Toivotaan että mahdollisen kumppanin kanssa tulevaisuudessa tossa touhussa olisi sitten jotain iloa itsellekin. Ja uskonkin että näin voikin olla, onhan siinä ihan erilainen tuntuma ym. asiaan. Toivossa on hyvä elää ;D

N

Vierailija
50/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeilla jäljillä, silti lähes jokaisen naisen halut kaikkoaa, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. Orgasmi joka kerralla on tylsää ja kerta ilman orgasmia on suunnaton pettymys. Kokemusta on.

Vierailija
51/104 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan ole ollut erityisen aktiivinen. Minä olin nuorena useammin se aloitteellinen osapuoli. Tuskin meidän haluttomuus johtuu huonosta seksistä, vaan kumpikaan ei ole kovin kiinnostunut seksihommista.

Vierailija
52/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten suuri halukkuus johtuu heidän saamansa seksin korkeasta tasosta? :D

Vierailija
53/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisastelua. Miehet saavat aina orgasmin. Ja milloin on lahna, milloin ei saa liikkua mitenkään, vähän vaikeetta naiselle olla siinä sitten "hyvä"!

Vierailija
54/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisastelua. Miehet saavat aina orgasmin. Ja milloin on lahna, milloin ei saa liikkua mitenkään, vähän vaikeetta naiselle olla siinä sitten "hyvä"!

Mun vaimoni saa aina orgasmin, montakin, mutta ei se silti sitä tarkoita että hän koko ajan seksiä haluaisi. Minä taas virityn kyllä seksiin useammin kuin hän, mutta se taas ei sitä tarkoita, että haluaisin aina orgasmin. Nautin pienestä hipelöinnistä ja sen tuomasta kiihottumisesta, ja orgasmiinhan se ilo vain päättyy.

Ei tämä aina niin kaavamaista ole, minkä takia parasta olisikin keskittyä lähinnä omaan ja kumppanin nautintoon, koska ne ovat asioita joille voi jotakin tehdäkin. Muitten ihmisten asioitten tietäminen alkaa jo mennä hankalaksi.

Vierailija
55/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon lause on varmaan totta, mutta toisaalta:

Tein täällä taannoin kyselyn pitkässä parisuhteessa oleville haluttomille naisille. Vastaajia oli toista sataa. Noin puolella syynä ei ollut miehen tekemiset tai tekemättä jättämiset, suhteeseen, perhe-elämään, velvollisuuksiin tms. liittyvät asiat tai ulko- ja olomuoto (lihominen tms.) tai seksuaalisiin taitoihin tai naisen huomioimiseen seksissä liittyvät asiat.

Eli karkeasti puolelle haluttomien naisten miehille ei auta suhteeseen, perheeseen, naiseen ja hänen nautintoonsa, omaan ulkonäköön tms. panostaminen tai petraaminen.

Eli suhde ja kumppani voi olla ns. täydellinen, mutta naista ei haluta. Tämän kertoivat siis haluttomat naiset itse. Joku poistattu ketjun. Ilmeisesti totuus on vaikea.

Vierailija
56/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy haluttomuuteen on ylipaino. Muistakaa naiset harrastaa liikuntaa!

Vierailija
57/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus sinulle: koska ihmistä voi rakastaa muustakin syystä kuin seksi takia. Olen ollut 26 vuotta yhdessä saman ihmisen kanssa. Vuonna 1998 tavattiin ja rakastuttiin, eikä se rakkaus ole kuollut.

Mutta eikö oikeasti haittaa nähdä kuinka se sun rakastama ihminen kärsii siitä että sinä et halua häntä? 

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää saa kokea olevani haluttu. En usein koe olevani nainen enää lainkaan. 

Ne, kellä ei ole haluja, eivät usein pysty käsittämään sen toisen tunnetta, juuri tuota mitä kuvailit. 

Monilla naisilla on ajatus, että ei se niin haittaa, vaikka seksiä ei ole, vaikka mies haluaisi. No, loppujen lopuksi siinä käy helposti niin, että mies hankkii vaikka rahalla sen seksin muualta. Liitto jatkuu ja molemmat ovat tyytyväisiä. Nainen kuvittelee, että miehenkin halut ovat sammuneet, vaikka asia on vain niin, että mies ei vaan enää jaksa tulla torjutuksi.

Vierailija
58/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää saa kokea olevani haluttu. En usein koe olevani nai

No minä, haluttoman miehen vaimona, en taas ymmärrä tuota laisinkaan. Ei mulle ole ongelma se että en saa seksiä, ongelma on se että mun mies ei halua mua. Ei mua kiinnosta ostettu seksi tai seksi jonkun muun kanssa. Haluaisin että mun mies haluaa mua. Haluaisin myös sen intiimin puolen meidän suhteeseen. 

Mä en näytä mun miehelle kuinka paljon mä kärsin. Ihan siksi ettei se aiheuttaisi miehelle lisää paineita, tai edes pahaa mieltä. Kyllä mä tiedän että mun mies rakastaa mua. Mutta riittääkö se? Sitä olen alkanut vähän kyseenalaistaa.  

Vierailija
59/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää

Ymmärrän tämän oikein hyvin vaikka olen miespuolinen. Meillä tai minulla tuo asia on myös juuri noin. Olen tietysti itsekin mokaillut asioita suhteessa ja aiheuttanut tunnepuolen ongelmia. En tahallani, mutta silti syyllinen, myönnän. Silloin ennen kun meistä tuli etäisempiä ei seksiä ollut silloinkaan valtavan paljon. Tämä asia on monimutkainen, mutta rehellisesti sanottuna uskon, että monissa pitkissä suhteissa seksuaalinen kipinä vain väljähtyy. Ei se kaikille tapahdu mutta hyvin monille. Kyllä sitä voisi vähän elvyttää mahdollisesti, mutta en tiedä olisiko se niin valtavan vaivan arvoista, varsinkin jos joutuu muuttamaan omat tapansa elää. 

Vierailija
60/104 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan. Siksi olen edelleen tässä suhteessa. Mutta minä myös kärsin, todella paljon, siitä että en enää

eli miehen pitäisi osata lukea ajatuksesi? Herätys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi