Monen naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä
Jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä tai seksi on tyyliin yksi työntö ja laukeaminen niin kuka nainen haluaisi tällöin seksiä?
Kommentit (104)
Höpöhöpö. Kaikki läheisyyden muodot hyväksytään. Joka itsensä tässä ylentää, jääkööt kokonaan ilman.
kylläpä vain. Jos nainen saa hyvää seksiä, niin ei se siitä kieltäydy.
Juu. Mies voi olla silloin nulkki.
Ei se ole tärkeää, mitä mies sanoo, vaan miltä mies näyttää sanoessaan.
Pari päivää sitten kävin pikaruokaravintolassa ja nyökkäsin moikatakseni nuorta naistyöntekijää. Nainen jätti tämän huomiotta ja irvisti kuin olisin pieraissut naamaan.
Naisia kiinnostaa tuuhea tukka, iso penis, jättiläisen pituus ja varsinkin komea naama.
Mies voi mainostaa taitojaan vaikka miten paljon ja hänet leimataan vain 'nice guyksi', joka esittää mukavaa eli mies on aina 'väärässä'. Maalitolppa liikkuu aina.
Miesten on niin vaikeaa saada seksiä, että joku pillun nuoleminen tai työntöjen pitkittäminen olisi pikkujuttu eikä sillä saa mitään kilpailuetua muihin miehiin, koska jokainen voi tehdä nuo asiat. Kilpailuetua saa teräksisestä sixpackistä, jos näitä ei-geneettisiä ominaisuuksia nyt luokitellaan. Toki joku äitiäni paljon vanhempi mummo voi antaa paljon pisteitä muustakin, mutta naisilla se tulee elämän ehtoopuolella, kun geenikomistuksia ei enää saa.
Miksi se nainen jää tuohon suhteeseen? Ymmärrän yhtä vähän kuin miestä joka sanoo että ei enää seiso koska nainen on huono.
Lähtekää. Älkää pilatko molempien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mies haluaa panna ja nainen rakastella.
Minä naisena rehellisesti haluan juuri sen panijaraiskaajamiehen kovien halujen kanssa. Silloinhan ei itse tarvi tehdä juuri mitään saa vain olla ihanasti ja rajusti pantavana.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tärkeää, mitä mies sanoo, vaan miltä mies näyttää sanoessaan.
Pari päivää sitten kävin pikaruokaravintolassa ja nyökkäsin moikatakseni nuorta naistyöntekijää. Nainen jätti tämän huomiotta ja irvisti kuin olisin pieraissut naamaan.
Naisia kiinnostaa tuuhea tukka, iso penis, jättiläisen pituus ja varsinkin komea naama.
Mies voi mainostaa taitojaan vaikka miten paljon ja hänet leimataan vain 'nice guyksi', joka esittää mukavaa eli mies on aina 'väärässä'. Maalitolppa liikkuu aina.
Miesten on niin vaikeaa saada seksiä, että joku pillun nuoleminen tai työntöjen pitkittäminen olisi pikkujuttu eikä sillä saa mitään kilpailuetua muihin miehiin, koska jokainen voi tehdä nuo asiat. Kilpailuetua saa teräksisestä sixpackistä, jos näitä ei-geneettisiä ominaisuuksia nyt luokitellaan. Toki joku äitiäni paljon vanhempi mummo voi antaa paljon pisteitä muustakin, mutta naisilla se tulee eläm
Kettu te miehet ootte pihalla!!!!!!!!!!
Mun on vaikea haluta seksiä, ellei arjessa ole romantiikkaa. Seksi itsessään on kyllä hyvää sitten jos mies ymmärtää olla romanttinen. Haluaisin vaikka joka päivä jos kuuntelisi vähän toiveitani mutta kun ei
Helppo naisten sanoa kun miehen pitäisi olla tyyliin ydinvoimalan hallintapäällikkö taidoiltaan kun taas naisille riittää se että osaa imeä tikkaria
Vierailija kirjoitti:
Helppo naisten sanoa kun miehen pitäisi olla tyyliin ydinvoimalan hallintapäällikkö taidoiltaan kun taas naisille riittää se että osaa imeä tikkaria
Ydinvoimalan hallintapäällikölle riittää että kuuntelee ja kyselee mitä toinen haluaa?
Ei sun tarvi olla supersankari, mutta pitää olla hetkessä. Ei tehdä jotain teknistä suoritusta. Ydinvoimalan hallintapäällikkö ei voisi olla kauempana siitä mitä tarvitaan. Ole läsnä, kuuntele.
Jos mies ei huomioi makuuhuoneessa, niin tuskin se huomioi muuallakaan. Mikä sellaisessa suhteessa naista oikein pitää? Eli kaiken järjen mukaan aika harvan naisen haluttomuus johtuu huonosta seksistä, vain niiden muutaman, jotka eivät ole vielä huomanneet erota.
Moni niin nainen kuin mies ulkoistaa oman haluttomuutensa puolison syyksi. Se on todella epäkypsä tapa suhtautua asiaan. JOS oman haluttomuuden syy toden totta on siinä puolisossa niin miksi te olette niissä suhteissanne? Miksi te ette vain ota ja lähde? Miksi te kidutatte sitä puolisoanne siinä missä itseänne?
Ja jos mies on haluton, syy on naisen huonoudessa. Nainen on lihava, ruma, vanha, ärsyttävä tai kaikkea sitä. Silti siinä suhteessa ollaan ja pysytään.
Koskaan ei syytä ole itsessä. Ei miehillä, ei näköjään naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea haluta seksiä, ellei arjessa ole romantiikkaa. Seksi itsessään on kyllä hyvää sitten jos mies ymmärtää olla romanttinen. Haluaisin vaikka joka päivä jos kuuntelisi vähän toiveitani mutta kun ei
Mihin seksissä tarvitaan romantiikkaa?
Himoahan se vain on. Molempien halujen tyydyttämistä. Ei sen enempää eikä vähempää.
Minä tarvitsen seksiin tunteen, en pelkkää jumppaa. Tunteen, että olen rakastettu ja haluttu.
600 000 suomalaismiestä ei saa edes seksiä. Ovat liian rumia saamaan.
Huonosta seksistä ja/tai kyseisen naisyksilön huonosta elimistöstä.
Vierailija kirjoitti:
600 000 suomalaismiestä ei saa edes seksiä. Ovat liian rumia saamaan.
Naisille kelpaa vain 0,01% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena rehellisesti haluan juuri sen panijaraiskaajamiehen kovien halujen kanssa. Silloinhan ei itse tarvi tehdä juuri mitään saa vain olla ihanasti ja rajusti pantavana.
Joo, niin varmaan Kalle.