Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään ymmärsin, että olen ruma nainen.

Vierailija
05.12.2024 |

Tavallaan se on helpotus, kun tietää ettei ikinä milloinkaan tule saamaan parisuhdetta.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti kun tarpeeksi etsii löytyy ei-naamakomeista miehistä lojaaleja oikeasti hyviä tyyppejä sinkkuina jotka stailattuna perusnätit naiset skippaavat markkinoilla. Usein epäonnistumista seuraa turhautuminen ja sitähän on helppoa alkaa hateriksi ja negaamaan kaikkia naisia.

En sano että tämä perustuu "tyytymiseen" vaan siihen että näkee ei-naamakomean miehen pintaa syvemmälle antaen edes mahdollisuuden tutustumiseen.

Ei tietenkään umpimielistä vihapussia kannata minkään näköisen naisen miehistä valita. ReipasMies.

Vierailija
62/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumuus ole esteenä. Pelkästään, kun katselee Prismassa naisia lapsineen, niin saa ihmetellä miten joku on tuollaista suostunut panemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvät tissit?

Vierailija
64/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rumuus ole esteenä. Pelkästään, kun katselee Prismassa naisia lapsineen, niin saa ihmetellä miten joku on tuollaista suostunut panemaan.

Ne on toki tavanneet nuorempina ennen lapsia. 

Vierailija
65/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen se kasvaa rumastakin muttei tyhjännaurajasta.

Vierailija
66/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.

Teille miehille tavisnainen= julkkiskaunottaret, missi tai malli. Oikeita tavisnaisia tai rumia te ette edes huomaa🤓

Tavisnainen on normaalipainoinen eikä sotkenut itseään pakkeleilla, nyrhityllä kananpersetukalla joka on värjätty MT-värityksellä, sonnirenkailla tai tatuoinneilla.

Kun olisi EDES niitä normaalipainoisia naisia, mutta kun EI. Teidän on joku käsittämätön pakko syödä itsenne talipalloiksi?????!

Vierailija
67/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisen kauneusihanne on feikkiä. Luullaan että kaunis nainen on sama kuin botoxhuulet, tekoripset, keinokynnet, hiusten pidennykset ja silikoonirinnat. Kaikki edellä mainitut tehosteet ovat suoraan pokekuvastosta kymmenen vuoden takaa. 

Vierailija
68/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma.

13-vuotiaana laitoin ripsaria, ja isäni sanoi että käy yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan.

Siitä se alkoi, eka poikakaveri sanoi erottuamme, ettei ikinä ole pitänyt minua kauniina.

Todella moni mies on halunnut kommentoida ulkonäköäni ilkeästi, esim. miten näytän ikäistäni 15 vuotta vanhemmalta, tämä tapahtui työpaikan kahvitunnilla. Illanvietossa maljaa kauniille naisille nostettaessa, minun vieressäni kysyttiin, että missä niitä on. Osaa ihan huvittaa, miten en ole kaunis. Ällöttää muuten kirjoittaa näitä tänne.

Olen kuitenkin todella älykäs, hyvässä ammatissa, laajasti pidetty, äiti jne. Minulla on ihana ja komea mies, jota jopa kylpylässä joku random-mummo ihmetteli, miten olen tuollaisen saanut, saatana.

Nyt viisikymppisenä ajattelen että näytin nuorena ihan kivalta, haistakaa perse kaikki ja oppikaa käyttäytymään!

Voi hele kui törkeitä ihmisiin sitä onkin.

Vierailija
69/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.

Teille miehille tavisnainen= julkkiskaunottaret, missi tai malli. Oikeita tavisnaisia tai rumia te ette edes huomaa🤓

Tinder ja muut objektiiviset ja oikeat mittaukset ovat vähän eri mieltä. 90-luvulla naiset ajattelivat olevansa rumempia kuin ovat ja nykyään ajattelevat olevansa kauniimpia. Lihamarkkinat ovat rikki. 

Liikuntavammaiset naiset kirjaimellisesti myyvät seksiä Suomessa, kun taas atleettimiehet miettivät vielä nelikymppisenä, että "voisiko joku haluta minua?"

Höpöhöpö

Vierailija
70/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumat ovat kyllä kuulleet totuuden moneen kertaan nuoresta pitäen. Minä ainakin olen kuullut.

Vierailija
71/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon, mies- ja nais-inceleiden luvattuun maahan.

😆😆😆 Ei hitsi

Vierailija
72/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, naisia varten on kehitetty miljardien arvoinen kauneusbisnes. Kyllä sieltä apu löytyy! 

Vierailija
73/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnainen on normaalipainoinen eikä sotkenut itseään pakkeleilla, nyrhityllä kananpersetukalla joka on värjätty MT-värityksellä, sonnirenkailla tai tatuoinneilla.

Kun olisi EDES niitä normaalipainoisia naisia, mutta kun EI. Teidän on joku käsittämätön pakko syödä itsenne talipalloiksi?????!

Niitä ei ole vain riittänyt sinulle asti. 

Vierailija
74/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

<333

Vierailija
75/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota itsellesi ruma mies.Rumalle miehelle kelpaa ruma nainen.

Ei muuten kelpaa.

T. Ruma mies

No niinpä ja sitten ihmetellään kun sinkkuja paljon eikä lapsia synny ja kaikki pielessä kun verotulot pienenee ja yhteiskunta näivettyy. Tai tuleehan noita ulkomailta mutta tuovat ongelmia tullessaan.

Kannattaa siis rumien miestenkin olla vaan ronkeli. Eikä kait siinä sinkkuudessa mitään kamalaa ole vai?

Kyllä kaikkien kannattaa olla ronkeleita, ei me rumat olla mikään epätoivoisten kumppaninetsijöiden ihmisreservi. Hyvä nyrkkisääntö on, että menee yhteen sellaisen kanssa, jonka kanssa on mukavampi olla kuin yksin ja, joka tuntee samoin. Ja kyllä minusta parisuhteeseen kuuluu myös fyysinen vetovoima kumppania kohtaan, muutenhan se on vain bestikset kämppiksinä-tyylinen suhde, jollaista rumatkaan ihmiset ei halua. Kuulostaa varmaan hoopolta, mutta kyllä rumakin ihminen haluaa olla puolisonsa rakas mies tai nainen, ei kämppis, tiimitoveri tai mukava ystävä

Vierailija
76/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti on todella yleinen siihen nähden, että suomalaisesta miesväestöstä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisväestöstä.

Puhut rumasti naisista, mutta löydätkö omat vehkeesi vatsasi alta? Onneksi sinun kultakutrisi yltävät varmasti takapuoleen saakka, ja ihosi on yhtä puhdas musteesta kuin sinä päivänä kun synnyit.

Sovin kaikkiin kriteereistäsi, mutta ei minulla vientiä ole, eikä ole koskaan ollut. Olen rumahko. Se ei haittaa, koska kohdalle osui yksi tyyppi, jolle ulkonäkö ei ole se tärkein asia, kuten sinulle tuntuu olevan. Ja se taisi olla ketjun pointtikin, että rumalla naisella on heikosti/ei lainkaan vientiä. 

Vierailija
77/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan totta. 6/10 naisista on sellaisia etten edes kertapanoksi kelpuuttaisi. Saati sitten kumppaniksi.

t, komeahko m58

Tarkoitit varmaan "komeahko" harhainen m58

Vierailija
78/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.

Riippuu toki vähän, milloin sen tajuaa. Minä taisin olla 13-vuotias, kun rumuuteni alkoi valjeta minulle, eikä se ollut vapauttavaa, vaan todella surullista ja toiseuttavaa. Olin siinä iässä, jolloin ne hyvännäköisetkin ovat epävarmoja itsestään, ei ollut helppoa tiedostaa ja hyväksyä olevansa sitä, mitä nainen ei ikimaailmassa saisi olla. Toki siitä oli hyötyäkin, esim. ehdin jo ajoissa suunnitella tulevaisuuteni tiedostaen ulkoiset ominaisuuteni ja mahdollisuuteni parinvalinnassa. Opin kehittämään persoonani kiinnostavammaksi, kasvattamaan kovan kuoren ja pärjäämään yksin. Mutta teinivuodet olivat raskaat ja lannistavat ja nyt aikuisena tykkäisin hirveästi meikata, käyttää kauniita vaatteita ja koruja mutta ei siinä olisi järkeä, koska se olisi sama, kuin kietoisi porsaan joulukuusen koristeisiin.

Vierailija
79/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et sinä oikeasti ruma ole. Ymmärrän kyllä että joinain päivinä voi tuntua siltä ja tiedän että jotkut kuspäät saattaa sellaista sanoa ääneenkin. Mutta ei se silti totta ole.

Katsopa vaikka jotain Romanian mammoja, Etelä-Amerikan köyhiä, Ukrainan sodassa olevia naisia tai ihan vaan meitä keski-ikäisiä prismaliisoja. Kaikki me ollaan oman näköisiä, tavallisia naisia.

Kauneus ON katsojan silmissä. 

Vierailija
80/119 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölle voi tehdä paljon asioita ja osa niistä on ilmaisia, kuten hymy. 

Sitten esimerkiksi vartaloon sopivat vaatteet (niitä saa kirppikseltäkin, kun tietää mitä etsii) ja kasvoille sopivasti ehostusta, niin nainen kuin nainen kaunistuu.

Mutta mikään noista ei toimi, jos itse ajattelet olevasi ruma.