Tänään ymmärsin, että olen ruma nainen.
Tavallaan se on helpotus, kun tietää ettei ikinä milloinkaan tule saamaan parisuhdetta.
Kommentit (119)
Et ole ruma,verrataan mulkkuja ja päätetään vasta sitten kumpi on rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.
Tuo on kyllä totta. Sitten sitä vasta hullunkuriselta näyttääkin jos oikein alkaa laittautumaan tai miettimään kivan vaateyhdistelmän. Joku nätti mekko oikein huutaa sitä, että ei helmiä sioille ja silti tällä possulla on rusetti. Katsokaa vaikka!
Tosi harvoin, jos koskaan, olen nähnyt rumia. Miksi tuota sanaa käytetään niin leväperäisesti nykyään?
Vierailija kirjoitti:
On se vaan totta. 6/10 naisista on sellaisia etten edes kertapanoksi kelpuuttaisi. Saati sitten kumppaniksi.
t, komeahko m58
Vanha lurppakulli
Minäkin olen. Hävettää kun kutsuin erään miehen luokseni ja hän perui koko homman. Mitähän edes kuvittelin taas
Vierailija kirjoitti:
Ota itsellesi ruma mies.Rumalle miehelle kelpaa ruma nainen.
Ei kelpaa ja jos kelpaa niin voihanvee sitä jatkuvan narinan ja vinkumisen määrää kun voisit olla sellainen ja onko pakko olla tuollainen ja miksi sulla on noin ruma nenä ja miksei sulla ole nätimpi maha ja miksi sulla ei ole tukka koskaan niin ja miksi sun ikenet näkyy..
Valivalivinkuvinkunarinari,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.
Tuo on kyllä totta. Sitten sitä vasta hullunkuriselta näyttääkin jos oikein alkaa laittautumaan tai miettimään kivan vaateyhdistelmän. Joku nätti mekko oikein huutaa sitä, että ei helmiä sioille ja silti tällä possulla on rusetti. Katsokaa vaikka!
Juu ruma jossain mekossa, korkkareissa ja meikeissä. Näyttää hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itsellesi ruma mies.Rumalle miehelle kelpaa ruma nainen.
Ei muuten kelpaa.
T. Ruma mies
Rumakin totuus on parempi kuin kaunis valhe. Kiitos rehellisyydestäsi!
Vierailija kirjoitti:
Tää oli semi Bueno. Uus lemppari.
Oikeasti todella rumat ovat harvassa. Suurin osa on enemmänkin mitäänsanomattomia/neutraaleita ja ongelma on laittautumisen puute ja reipas ylipaino.
Minä olen naiseksi todella miesmäisen roteva (iso leveä pää, leveät olkapäät, olematon vyötärö ja perse) ja kauttaaltaan epäsymmetrinen mutta oikeilla vaatteella ja hiusmallilla näytän jopa ihan kivalta. "Rumankaan" naisen ei kannatella lytätä ja surkutella itseään :)
Huvittavaa että naiset huomaavat tämän vasta aikuisena.🙄 Pojat ymmärtävät jo 13-14 vanhana, että ovat liian kilttejä parisuhteeseen.
Kiltti Mies
Naistuttavalleni tuntui olevan aika kauhea järkytys kun viimein heräsi siihen ettei ole enää yhtä kaunis ja hehkeä kuin joskus vuosia sitten. Olen miettinyt että kokiko hän ihan täydellisen henkisen romahduksen josta pitäisi olla suorastaan huolissaan, kun pommittaa minua nuoruuden kuvillaan ja ajoittain vaipuu synkkyyteen kun katselee itseään peilistä tai nykyisistä kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti todella rumat ovat harvassa. Suurin osa on enemmänkin mitäänsanomattomia/neutraaleita ja ongelma on laittautumisen puute ja reipas ylipaino.
Minä olen naiseksi todella miesmäisen roteva (iso leveä pää, leveät olkapäät, olematon vyötärö ja perse) ja kauttaaltaan epäsymmetrinen mutta oikeilla vaatteella ja hiusmallilla näytän jopa ihan kivalta. "Rumankaan" naisen ei kannatella lytätä ja surkutella itseään :)
Minä olen myös roteva, iso päinen, leveät hartiat, leveä rintakehä. Aina ollut tosi skrode. Ei kaunista.
Kauneus on katsojan silmissä. Toiselle voit olla ruma, toiselle taas kaunein ihminen.
Mielummin ruma ja rehti, kuin kaunis ja kelju. Jokainen rupsahtaa, mutta vittumaisuus vaan kertautuu vuosien mittaan.
Kyllä kun naisia katsoo niin eipä ole tullut rumaa vastaan,vanhuus ei ole rumuutta se on elettyä elämää ,peilikuva sinulle nuori tulevaisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ruma ja rehti, kuin kaunis ja kelju. Jokainen rupsahtaa, mutta vittumaisuus vaan kertautuu vuosien mittaan.
Mutta mielestäsi kaikki kauniiit on vittumaisia?
Itselläni kesti vuosikaudet tajuta, että olenkin komea. En siis ollut itseäni koskaan rumaksi kokenut, mutten kovin hyvännäköiseksikään. Nuorempana kärsin kovasta ahdistuksesta ja ajoittaisesta masennuksesta. Sosiaaliset taitoni ruostuivat olemattomiksi ja itsetuntoni oli surkea. Ei siinä tilassa edes miettinyt ulkonäköä, kun ei ole sinut itsensä kanssa. Eli voi se niinkin mennä, että fyysinen ulkomuoto on hyvä, mutta sisäinen maailman on kaaosta ja tuntee itsensä tässä suhteessa epähaluttavaksi.
Minä olen ruma.
13-vuotiaana laitoin ripsaria, ja isäni sanoi että käy yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan.
Siitä se alkoi, eka poikakaveri sanoi erottuamme, ettei ikinä ole pitänyt minua kauniina.
Todella moni mies on halunnut kommentoida ulkonäköäni ilkeästi, esim. miten näytän ikäistäni 15 vuotta vanhemmalta, tämä tapahtui työpaikan kahvitunnilla. Illanvietossa maljaa kauniille naisille nostettaessa, minun vieressäni kysyttiin, että missä niitä on. Osaa ihan huvittaa, miten en ole kaunis. Ällöttää muuten kirjoittaa näitä tänne.
Olen kuitenkin todella älykäs, hyvässä ammatissa, laajasti pidetty, äiti jne. Minulla on ihana ja komea mies, jota jopa kylpylässä joku random-mummo ihmetteli, miten olen tuollaisen saanut, saatana.
Nyt viisikymppisenä ajattelen että näytin nuorena ihan kivalta, haistakaa perse kaikki ja oppikaa käyttäytymään!
Tervetuloa joukkoon, mies- ja nais-inceleiden luvattuun maahan.