Tänään ymmärsin, että olen ruma nainen.
Tavallaan se on helpotus, kun tietää ettei ikinä milloinkaan tule saamaan parisuhdetta.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma.
13-vuotiaana laitoin ripsaria, ja isäni sanoi että käy yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan.
Siitä se alkoi, eka poikakaveri sanoi erottuamme, ettei ikinä ole pitänyt minua kauniina.
Todella moni mies on halunnut kommentoida ulkonäköäni ilkeästi, esim. miten näytän ikäistäni 15 vuotta vanhemmalta, tämä tapahtui työpaikan kahvitunnilla. Illanvietossa maljaa kauniille naisille nostettaessa, minun vieressäni kysyttiin, että missä niitä on. Osaa ihan huvittaa, miten en ole kaunis. Ällöttää muuten kirjoittaa näitä tänne.
Olen kuitenkin todella älykäs, hyvässä ammatissa, laajasti pidetty, äiti jne. Minulla on ihana ja komea mies, jota jopa kylpylässä joku random-mummo ihmetteli, miten olen tuollaisen saanut, saatana.
Nyt viisikymppisenä ajattelen että näytin nuorena ihan kivalta, haistakaa perse kaikki ja oppikaa käyttäytymään!
Oot paras! Ei hitto, mitä paskaa olet joutunut kuulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Hävettää kun kutsuin erään miehen luokseni ja hän perui koko homman. Mitähän edes kuvittelin taas
Otan osaa. Täytyy olla kyllä todella ruma nainen, jos mies ei pysty edes yhtä kertaa käydä höyläämässä.
En ymmärrä, kun eräällä kaikin tavoin hylkytavaraan kuuluvalla ei kuitenkaan tosielämässä vaikuta olevan ongelmia saada miestä ja itsekin retosteli miten puhelinsoitolla saisi helposti jonkun luokseen.
Nainen voi olla vaikka mikä seinästä repäisty mielenterveysongelmainen sossuasiakas ja aina löytyy jopa ihan menettelevän näköinen työssäkäyvä mies jolle kelpaa.
40 ikävuoden jälkeen kaikki on hassun näköisiä.
Millainen on ruma, kuvaile itseäsi. vai oletko ruma sisältä, se estää usein kumppanin saannin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla vaikka mikä seinästä repäisty mielenterveysongelmainen sossuasiakas ja aina löytyy jopa ihan menettelevän näköinen työssäkäyvä mies jolle kelpaa.
Mietipä kun mulla on korkeakoulututkinto eikä mielenterveysongelmia ja olen jopa hoikka, ja silti saan jatkuvasti pakkeja ihan kaikenlaisilta miehiltä. Lyhyiltä, kaljuilta, ylipainoisilta, duunareilta ja jopa työttömiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.
Teille miehille tavisnainen= julkkiskaunottaret, missi tai malli. Oikeita tavisnaisia tai rumia te ette edes huomaa🤓
Tinder ja muut objektiiviset ja oikeat mittaukset ovat vähän eri mieltä. 90-luvulla naiset ajattelivat olevansa rumempia kuin ovat ja nykyään ajattelevat olevansa kauniimpia. Lihamarkkinat ovat rikki.
Liikuntavammaiset naiset kirjaimellisesti myyvät seksiä Suomessa, kun taas atleettimiehet miettivät vielä nelikymppisenä, että "voisiko joku haluta minua?"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos nainen on kaunis, ehkä. Itse tapailin muutaman viikon kaunista naista, joka kuitenkin osoittautui vähän häiriintyneeksi. Ei sentään ihan tavalla, millä sinä kuvailit, mutta silti. Itse olen hyvännäköinen ja ns. "laadukas" mies, ja kyllä minä tuota naista halusin tapailla, koska oli kaunis ja omalla tavallaan kiehtova. Mutta vaikea uskoa, että tuosta mitään pitkäkestoista olisi voinut kehittyä. Tämä on jokin myytti, että suurimmalle osalle miehistä kelpaa mikä tahansa. Ei pidä paikkaansa, etenkään miehille, jotka tietävät olevansa viehättäviä ja joilla on valinnanvaraa.
Mua on sanottu lapsesta asti rumaksi. Tuntuu inhottavalta jos joku kehuu, koska se on suoranaista vittuilua, ihan kuin olisin niin vajaa etten tajua mitään. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kun mulla on korkeakoulututkinto eikä mielenterveysongelmia ja olen jopa hoikka, ja silti saan jatkuvasti pakkeja ihan kaikenlaisilta miehiltä. Lyhyiltä, kaljuilta, ylipainoisilta, duunareilta ja jopa työttömiltä..
Koulutuksella ei ole mitään merkitystä. Kun kerran olet hoikka niin kasvoiltasi et ole sitten ehkä se kedon kaunein kukka jos kaikilta saat pakkeja. Kuinka monelle miehelle olet tehnyt aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun eräällä kaikin tavoin hylkytavaraan kuuluvalla ei kuitenkaan tosielämässä vaikuta olevan ongelmia saada miestä ja itsekin retosteli miten puhelinsoitolla saisi helposti jonkun luokseen.
Millä tavoin hylkytavaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos nainen on kaunis, ehkä. Itse tapailin muutaman viikon kaunista naista, joka kuitenkin osoittautui vähän häiriintyneeksi. Ei sentään ihan tavalla, millä sinä kuvailit, mutta silti. Itse olen hyvännäköinen ja ns. "laadukas" mies, ja kyllä minä tuota naista halusin tapailla, koska oli kaunis ja omalla tavallaan kiehtova. Mutta vaikea uskoa, että tuosta mitään pitkäkestoista olisi voinut kehittyä. Tämä on jokin myytti, että suurimmalle osalle miehistä kelpaa mikä tahansa. Ei pidä paikkaansa, etenkään miehille, jotka tietävät olevansa viehättäviä ja joilla on valinnanvaraa.
Ei vaikuta myytiltä, kun olen ihan livenä seurannut tilannetta jossa tällaisella naisella miehiä riittää suorastaan jonoksi asti ja siihen tuntuu riittävän ainoastaan se että nainen antaa itsestään ns. "mukavan ja kikattelevan" kuvan. Nainen tietysti itse ajattelee että on älyllisesti jotenkin ylivertainen ja hauska ja tämä vetoaa miehiin, vaikka se karusti sanottuna on vain se että antaa itsestään helpohkon ja helposti lähestyttävän vaikutelman.
Oletko ylipainoinen? Jos olen ruma mutta hoikka, kelpaat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin hylkytavaraa?
Mt-ongelmainen, ylipainoinen, tuilla elävä rahaton nainen. Tällainen mieshän ei kelpaisi juuri kenellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nainen silti olla seinästä repäisty vaikka onkin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksella ei ole mitään merkitystä. Kun kerran olet hoikka niin kasvoiltasi et ole sitten ehkä se kedon kaunein kukka jos kaikilta saat pakkeja. Kuinka monelle miehelle olet tehnyt aloitteen?
Eihän niillä kasvoillakaan pitänyt olla mitään merkitystä.
"Nainen voi olla vaikka mikä seinästä repäisty"
Naisen täytyy näyttää Jennifer Connellyltä.
Ei olisi muuten haitannut mutta harmi että olet ruma nainen.
-ruma hint tari
Narsisteille on kova paikka vanheneminen ja rupsahtaminen.