Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään ymmärsin, että olen ruma nainen.

Vierailija
05.12.2024 |

Tavallaan se on helpotus, kun tietää ettei ikinä milloinkaan tule saamaan parisuhdetta.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota itsellesi ruma mies.Rumalle miehelle kelpaa ruma nainen.

Ei muuten kelpaa.

T. Ruma mies

No niinpä ja sitten ihmetellään kun sinkkuja paljon eikä lapsia synny ja kaikki pielessä kun verotulot pienenee ja yhteiskunta näivettyy. Tai tuleehan noita ulkomailta mutta tuovat ongelmia tullessaan.

Kannattaa siis rumien miestenkin olla vaan ronkeli. Eikä kait siinä sinkkuudessa mitään kamalaa ole vai?

On vaan hyvä ja toivottava asia, että rumat ei laita geenejään eteenpäin. Rumat on jo lisääntyneet tarpeeksi.

Vierailija
102/119 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla yli kuusikymppinen,  varakas ja yksinasuva nainen, niin ei yhtään tarvitse välittää 'kauneudesta'. Paljon tärkeämpää on se, että kunto riittää siihen, että pystyy hoitamaan omat asiansa.

Ja oikeasti,  nuoret ovat kauniita, vanhatkin ovat. Ihmisiä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.

Riippuu toki vähän, milloin sen tajuaa. Minä taisin olla 13-vuotias, kun rumuuteni alkoi valjeta minulle, eikä se ollut vapauttavaa, vaan todella surullista ja toiseuttavaa. Olin siinä iässä, jolloin ne hyvännäköisetkin ovat epävarmoja itsestään, ei ollut helppoa tiedostaa ja hyväksyä olevansa sitä, mitä nainen ei ikimaailmassa saisi olla. Toki siitä oli hyötyäkin, esim. ehdin jo ajoissa suunnitella tulevaisuuteni tiedostaen ulkoiset ominaisuuteni ja mahdollisuuteni parinvalinnassa. Opin kehittämään persoonani kiinnostavammaksi, kasvattamaan kovan kuoren ja pärjäämään yksin. Mutta teinivuodet olivat raskaat ja lannistavat ja nyt aikuisena tykkäisin hirveästi meikata, käyttää kauniita vaatteita ja koruja mutta ei siinä olisi

Kyllä meikki ihan oikeasti kaunistaa, samoin kaikki muukin ehostus. Muutti elämäni täysin kun opin tämän taidon, harmi kyllä vasta yli nelikymppisenä, ja vieläkin olen oppimassa. Todella, kaikki muuttui. Tsekkaa YouTubesta power of makeup. Monikin mies on kiinnostunut sittemmin. 

Vierailija
104/119 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa ihan hyvällä omallatunnolla satsata ulkonäköönsä mielestäni. Yhteiskuntamme on mielestäni vielä paljon vanhoillisempi kuin tunnustamme. Naisen ulkoisen menestyksen ja hyvän perhe-elämän tärkein kriteeri tänä päivänäkin on hyvä ulkonäkö. Eli ei ole tyhmää eikä turhamaista panostaa siihen, päin vastoin. Tekisi mieli sanoa että hyvän perhe-elämän ja muunkin menestyksen kannalta tärkeintä on usko Jeesukseen, koska olen kristitty ja Jeesus on pelastanut minut monesta helvetistä, mutta moni asia ei parantunut ennen kuin aloin ottaa ulkonäköni vakavasti. Sain tosi pissapäistä kohtelua jatkuvasti. 

Vierailija
105/119 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi olla niin ruma että ei saa mitään miestä. Naiset saa aina miehen oli minkänäköinen tahansa. Joten nainen on sitten itse nirso eikä halua miestä jonka ulkonäkö ei miellytä. Olen nähnyt kymmeniä kertoja miten tavis naiset antaa pakit tavis miehille noin vaan.

Vierailija
106/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.

Teille miehille tavisnainen= julkkiskaunottaret, missi tai malli. Oikeita tavisnaisia tai rumia te ette edes huomaa🤓

Muuten kuin pilkatakseen. Minäkin olen ruma. Kuvissa joskus nätti, mutta se on kai vääristymää.

Vierailija
107/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa ihan hyvällä omallatunnolla satsata ulkonäköönsä mielestäni. Yhteiskuntamme on mielestäni vielä paljon vanhoillisempi kuin tunnustamme. Naisen ulkoisen menestyksen ja hyvän perhe-elämän tärkein kriteeri tänä päivänäkin on hyvä ulkonäkö. Eli ei ole tyhmää eikä turhamaista panostaa siihen, päin vastoin. Tekisi mieli sanoa että hyvän perhe-elämän ja muunkin menestyksen kannalta tärkeintä on usko Jeesukseen, koska olen kristitty ja Jeesus on pelastanut minut monesta helvetistä, mutta moni asia ei parantunut ennen kuin aloin ottaa ulkonäköni vakavasti. Sain tosi pissapäistä kohtelua jatkuvasti. 

En usko. Edelleen,  Suomessa nuorten naisten on syytä opiskella ja hankkia itselleen ammatti, jolla elättää itsensä. Siinä sivussa ajattelukin kehittyy ja avartuu. Tällä palstalla on miehiä, jotka unelmoivat ajasta, jolloin naiset ovat täysin heidän armoillaan palvelijoiden osassa. Älkää suostuko heidän valtapeleihinsä, kahta viikkoa kauempaa ei kukaan nainen ole heille riittävän kaunis tai hoikka. Katsokaas kun se on miehen biologiaa. 

Ja oikeasti, kaikki nuoret ihmiset ovat kauniita, koska he ovat niin elämää täynnä.

Vierailija
108/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.

Heh. En ole ap, mutta kaikki suhteet elämässäni ovat olleet sellaisia, ettei toinen ole itsekään mistään mallikatalogista (kuten ei tarvitsekaan), ja minulle sitten valiteltu päin naamaa, kun ei ollut vientiä kauniimpien naisten keskuudessa. Olen ollut toiselle siis joku enemmänkin kaveri kuin tyttöystävä, koska niin aidosti on oltu hämmentyneitä siitä, että mistä nyt muka oikein pahoitin mieleni.

Se, että "kelpaa" suhteeseen kun toinen odottelee toiveikkaasti parempaa, ei varsinaisesti lottovoitto ole.

Vierailija
109/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ruma ja rehti, kuin kaunis ja kelju. Jokainen rupsahtaa, mutta vittumaisuus vaan kertautuu vuosien mittaan. 

Mutta mielestäsi kaikki kauniiit on vittumaisia?

Eihän hän niin sanonut, vaan että luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö. 

Vierailija
110/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma nainen. Iso nenä, kolhon näköinen, pitkä. Äitikin aina sanoi että hyvä kun susta ei tullut nättiä niin ei miehet ahdistele. Mutta niin vaan mulla on ollut poikaystäviä ja aviomies. On perhe ja koulutusta ja hyvä työpaikka. Ei se ulkonäkö merkkaa kaikkea. 

Vierailija
111/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kelpaa.

T. Ruma mies

No niinpä ja sitten ihmetellään kun sinkkuja paljon eikä lapsia synny ja kaikki pielessä kun verotulot pienenee ja yhteiskunta näivettyy. Tai tuleehan noita ulkomailta mutta tuovat ongelmia tullessaan.

Kannattaa siis rumien miestenkin olla vaan ronkeli. Eikä kait siinä sinkkuudessa mitään kamalaa ole vai?

On vaan hyvä ja toivottava asia, että rumat ei laita geenejään eteenpäin. Rumat on jo lisääntyneet tarpeeksi.

Suurin osa ihmisistä on jollain lailla kummallisen näköisiä. Huolestuttavampaa on se että kaltaisesi tunnekylmät/tunnevammaiset lisääntyy.

Vierailija
112/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kelpaa.

T. Ruma mies

Koskee myös mihiä ja liian vanhoja myös. Sekundaa pukkaa. 

Vierailija
113/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on meidän rumien miestn yksinoikeus. Naiset ei voi olla rumia sillä nainen saa miehen heti kun haluaa. 

Vierailija
114/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus on meidän rumien miestn yksinoikeus. Naiset ei voi olla rumia sillä nainen saa miehen heti kun haluaa. 

Ai, silti usein kuulee miesten haukuttavan milloin läskiksi, milloin laudaksi, milloin rumaksi, milloin miksikin.

Vierailija
115/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai esiinnytkö, Ap, siinä Tunto-mainoksessa?

Vierailija
116/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ruma nainen. Iso nenä, kolhon näköinen, pitkä. Äitikin aina sanoi että hyvä kun susta ei tullut nättiä niin ei miehet ahdistele. Mutta niin vaan mulla on ollut poikaystäviä ja aviomies. On perhe ja koulutusta ja hyvä työpaikka. Ei se ulkonäkö merkkaa kaikkea. 

Niin on ollut poikaystäviä minullakin. Sellaisia, jotka suodattamatta käsi poskella huokailleet, kun ei ollut minua enempää vientiä.

Vierailija
117/119 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumiakin naisia on parisuhteessa. Älä vielä luovuta!

Vierailija
118/119 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kelpaa.

Vierailija
119/119 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.

Mutta teinivuodet olivat raskaat ja lannistavat ja nyt aikuisena tykkäisin hirveästi meikata, käyttää kauniita vaatteita ja koruja mutta ei siinä olisi järkeä, koska se olisi sama, kuin kietoisi porsaan joulukuusen koristeisiin.

Naisethan meikkaavat ja pukeutuvat kauniisti itseään varten vai miten se nyt oli?

Kuka haluaa katsoa peiliin ja kokea olevansa kuusenkoristeisissa pyöritelty porsas? Sillä just ei ole ketunkaan väliä mitä muut ajattelee vaan nimenomaan sillä miltä itsestä tuntuu ja miellyttääkö peilikuva itseä.

Se on jännä, että ruma (tai ylipainoinen) ei saisi haluta tuntea oloaan hyväksi ja kauniiksi vaan aina hoetaan että ei kukaan katso eikä millään ole mitään väliä. Sen sijaan se nätti (tai hoikka) saa kyllä tuskailla kuinka farkut ei istu kivasti ja jopa menettää kaiken fiiliksen uloslähdön suhteen ihan vain siksi, että housun nappi tuntuu kiristävän ja peilikuva on ihan kaamee..