H&M "shokissa" kun tulee lähtö Frogmoresta. Miten saada kamat Kaliforniaan?
Itse antaisin ultimatumin että jossei talo ole tyhjä siihen-ja-siihen mennessä niin kamat menee roskalavalle. Niinhän kävi silloinkin kun Johanna Tukiainen häädettiin Jollaksesta.
Kommentit (13)
Mihin se Hennes & Mauritz nyt menossa
iha ok, mut ootteko nähny H&M kaupassa uuden kevätmalliston :D siinä esiintyy koko vaate mallisto eli myös pieru verkkari fanit saavat nauttia ja tietty löytyy myös vaikka xxl läski kuteet ja muut :D kannattaa käydä kattoo nopee
Millonkohaan H&M tulee taas alet. Olisko kuukauden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Kaliforniaan. Mutta heillä on vaikeuksia saada varastot siirrettyä ahtaajien lakon takia.
noi kartanot on valmiiksi kalustettuja joita ei saa viedä varmasti mihinkään, crown estate lukee omistajana wikipediassa eli brittiveronmaksajien omaisuutta on
Johan se dokussa oli pakkaamassa niitä vähäisiä tavaroitaan. Siellä ei ole yhtään mitään mikä noille kuuluisi.
Meksu tietysti luulee että omistaa koko torpan.
Vierailija kirjoitti:
Ai Harry ja Meghan? Eiköhän heillä ole varaa muuttopalveluun. Kyllä te nyt vähän liioittelette heidän suunnatonta köyhyyttään.
Totta- Osoittaa, miten thmiä molemmat ovat. Talon saa äkkiä tyhjäksi, palkkaamalla tyhjentäjät/lähettämällä omaa väkeä. Tavarat voi siirtää väliaikaiseen varstoon siksi aikaa, kun odottaa, että hidas järki sanoo, että on olemassa todellakin muuttofirmoja, jotka hoitavat ulkomaan muuttoja. - Ja johan nuo kaksi hirviötä ovat aiemminkin muuttaneet tavaroita mannerten välillä.
Käsittämätöntä, miten tyhmiä he ovat. - Samaa sarjaa somalaisten toimittajien kanssa, jotka kirjoittelevat heistä. Pikku-woket suoltavat niin väärää tietoa, että hirvittää. Heistä näkee, miten ala-arvoista on suomalainen yliopisto-opetus. Ei lainkaan minkäänmoista lähdekritiikin hallintaa, vaan kirjoitetaan kuola vauluen ihastukseta, kun valheet. astaavat omia valheellisia mielikuvia ja maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan se dokussa oli pakkaamassa niitä vähäisiä tavaroitaan. Siellä ei ole yhtään mitään mikä noille kuuluisi.
Meksu tietysti luulee että omistaa koko torpan.
No, ne mökeltääkin vitsikkäästi ottomaanista ja sitten oli jonkinlainen olekelutilan tuoli. Ihmettelin, miksi niin vaikeaa, jos kyse vain kahdesta huonekalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaliforniaan. Mutta heillä on vaikeuksia saada varastot siirrettyä ahtaajien lakon takia.
Ei ole. Kunhan nyt yritävät likaisia metkujaan. Itseasiassa vahvasti epäillään, että koko uutinen vuokrasopimuksen irtisanomisesta on Megsun ja Harryn ikioma vuoto medialle. Tarkoitus on ohjailla keskustelua ja yrittää vängätä niin, että saisivat jonkin muun asunnon tuon talon sijaan tai heille muuten kehiteltäisiin asumisratkaisu, jonka tarvitsevat kiusatakseen kunnollisia, oikeita kuninkaallisia sekä välttääkseen veroja. Asunnon pitäisi olla nimenomaan kuninkaallisessa kiinsteistössä, jotta näyttäisivät kuninkaallisilta ja siltä, että heillä läheiset välit kuninkaallisten kanssa.
Charles sen sijaan toivoo, että pari vihdoinkin muuttaisi virallisesti USAhan ja atodellakin asiallisesti maksaisivat veronsa sinne.
Jokainen ymmärtää, ettei Harry&Meghan voi olla kuninkaallisissa kiinsteitöissä tai muiden kuninkaallisten lähituntumassa.
He ovat jo vuotaneet aivan liikaa tietoa, jota ei-ystävälliset tahot voivat käyttää hyväkseen. Samoinn, he ovat osoittauneet pohajttomisksi valehtelijoiksi ja keksivät tapahtumia joita ei ole koskaan tapahtunut.
Andrew on paljon luotettavampi. Hänessä on paljonkin vikoja, mutta hän ei ole koskaan myynyt kuninkaallita perhettä rahata ja valheilla medialle.
Ja kun luette iltapäiävälehtien moskaa, niin muistakaa, että People ym jenkkilehdet julkaisevat sellaisenaan esim Megsun&Harryn lähettämiä juttuja joten valehdella saa niin paljon kuin sietäää. Ja ketähän mahtaisivat olla ne 2 kuningasperheen jäsentä, jotka eivät ole tästä ratkaiusta Megsun ja Harryn lisäksi pitäneet. Olisivato ehkä Andrew perheen jäseniä. Andrew ei pitänyt koska ei halua muuttaa itsekään, ja jos Andrew joutuu muuttamaan, silloin jouutuu Fergiekin muuttamaan, koska hän asuu yhdessä Andrewn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla väsynyt, kun tämä nauratti minua ihan ääneen. 😄
Nämä kaksi tolloa ja heidän 'ongelmansa' ja 'traumansa' ovat kyllä hupaisaa seurattavaa. Oma elämä tuntuu aina hippaisen mielekkäämmältä ja tärkeämmältä. Noihin kun vertaa: Mä kuitenkin teen ihan järkevää työtä ja autan oikeasti ihmisiä. Ja minulla on oikeita ystäviä, joiden asioista minä en juoruile, eivätkä he minun. Ja mulla ei tietääkseni ole välit poikki kehenkään ja perheestäni ja jopa suvustani pidän. No, on yksi serkku...
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksi tolloa ja heidän 'ongelmansa' ja 'traumansa' ovat kyllä hupaisaa seurattavaa. Oma elämä tuntuu aina hippaisen mielekkäämmältä ja tärkeämmältä. Noihin kun vertaa: Mä kuitenkin teen ihan järkevää työtä ja autan oikeasti ihmisiä. Ja minulla on oikeita ystäviä, joiden asioista minä en juoruile, eivätkä he minun. Ja mulla ei tietääkseni ole välit poikki kehenkään ja perheestäni ja jopa suvustani pidän. No, on yksi serkku...
Poikkeus vahvistaa säännön!
Ihmettelen muuten tuota Harryn varamies-traumaa, aivan kuin hänen vanhempansa eivät olisi muka halunneet kuin yhden lapsen, mutta pakko oli tehdä varalle toinenkin. Sellaisesta vastentahtoisuudesta ei mielestäni kerro se, että Williamia on kohdeltu toisin, ainahan niin on kruununperillisen ja hänen todennäköisimmän perillisensä kohdalla. Tilanne vaan näkyy korostuneena, jos lapsia on perheessä vain kaksi. Tuolla Harryn periaatteella Williamin nuoremmat lapsetkin olisivat pelkkiä varakappaleita. Minusta kuitenkin näyttää, että hän ja vaimonsa ovat oikeasti halunneet lapsia enemmän kuin yhden ja että koko perhe on heille tärkeä.
Ai Harry ja Meghan? Eiköhän heillä ole varaa muuttopalveluun. Kyllä te nyt vähän liioittelette heidän suunnatonta köyhyyttään.