Miksi kasvot pitäisi pestä aamuisin? En ole koskaan pessyt, paitsi suhkussa
Eihän kasvot edes likaannu yön aikana. Kosteusvoidetta laitan aamulla, jos muistan. Hyvä iho ollut aina. Olen 50v
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pese aamulla jos olen päivän vaan kotona etätöissä. Jos täytyy lähteä ihmisten ilmoille niin silloin pesen, rasvaan ja laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan.
Kesällä pesen yleensä joka aamu ja laitan jotain suojakertoimellista voidetta koska liikun paljon ulkona.
Ei ilmeisesti ole kovin hyvä iho.
Millä tavalla ihoni on huono?
laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan
Niin, talvella nenä ja posket alkaa punoittamaan kun tulee ulkoa sisälle tai sisältä ulos, siksi cc-voide. Eli onko hyväihoisella tasaisen vaalea ihon väri vaikka lämpötila muuttuu sekunnissa 40
Eikö toi ole ihan normaalia? Enemmän talvella pistää silmään epänormaali ihonväri. Tasainen vaaleanpunainen, vaaleanruskea, valkoinen tai vaaleanvihreä, ihan sama. Näyttää hassulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla laitetaan rasvaa. Ja aamulla pestään pois iholle tullut rasva, joka luonnollista ja hyvää. Vähän älytöntä. Sitten taas rasvataan pesun jälkeen.
Yöllä iho erittää hikeä ja talia. Pitää pestä pois.
Jotta se entistä enemmän erittää hikeä ja talia. Joopa joo.
Minä pesen,tulee puhdas ja raikas olo ja lähtee viimeisetkin unihiekat silmistä eli herää viimeistään :D
Mulla on niin kuiva iho, että pesen kasvot vain kerran vuorokaudessa, illalla kun käyn suihkussa. Sen jälkeen rasvaan kasvot ja menen nukkumaan. Tyynynliinan pesen kerran kerran viikossa. Aamulla pesen silmät kostutetuilla sormilla. Mun ihoni tuottaa äärimmäisen vähän rasvaa ja kuivaa pesemisestä. Jos kasvojeni iho yön aikana saa itse tuotettua edes vähän rasvaa, niin hyvä vaan. Aamulla rasvaan kasvot uudestaan. En käytä meikkivoidetta, kesäisin käytän aurinkovoidetta kasvoilla.
Solujen uusiutumisen huippuajankohta on aamuyöllä. Jos katsoisit aamulla ihohuokosiasi mikroskoopilla, näkisit, että ne ovat täynnä kuonaa.
En käytä mitään tököttejä mutta naamarin huuhtelu ja kuivaus karkealla herättää miellyttävästi. Huuhtoo hien tai lämmittää mukavasti, tilanteen mukaan ;-)
Yövoiteen loput on hyvä huuhdella aamuisin pois kasvoista.
Pesen kasvot jos aion meikata. Muussa tapauksessa lähinnä hutaisen huuhtaista ja laitan sitten jotain rasvaa.
Mutta. Mulla ei ole hyvä iho. Olen ostanut tuotteet jotka mulla toimii, ja parantaisi tilannetta huomattavasti, mutta en vaan jaksa käyttää niitä. Hampaiden harjauksen kanssa olen tosi huolellinen ja jopa jonkinlainen fiksaatio niiden kanssa, mutta kasvot ei kiinnosta. Ja ikääkin jo on, sais vähän kiinnostaa. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon herätys , naaman pesu kylmällä vedellä
Pakko käydä kylmässä suihkussa aamulla kun herätys on usein neljältä.
Meidän taloyhtiössä muutama eläkeläinen olisi järjestänyt sinulle jo häädön, kun noin paljon ennen hiljaisuusajan loppumista lotrailet.
Viileällä vedellä huuhtelu riittää, ei tarvitse pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon herätys , naaman pesu kylmällä vedellä
Pakko käydä kylmässä suihkussa aamulla kun herätys on usein neljältä.
Meidän taloyhtiössä muutama eläkeläinen olisi järjestänyt sinulle jo häädön, kun noin paljon ennen hiljaisuusajan loppumista lotrailet.
Saattaisi turhanvalittajilla itsellään olla häätö edessä... Normaali eläminen äänineen ei ole missään kerrostalossa kiellettyä.
En myöskään koskaan pese aamuisin, jotenkin inhottava ajatus läiskiä vettä naamalle. Iho on hyvässä kunnossa enkä tee sille yhtään mitään paitsi pesen normaalisti vedellä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
En ole pessyt naamaani aamulla varmaan ikinä.
Tosin pesen iltaisinkin vain joka toinen ilta. Käytän kevyesti kivipuuteria ja ripsaria arkisin, ja ne menevät hyvin 2 päivää.
Voi hyvä luoja! 😑
No mä huuhtelen vaan vedellä ja jos ei meikkiä niin en välttämättä illallakaan jaksa millään aineella pestä. Ihan hyvä iho on, ei koskaan finnejä tai muita ongelmia juurikaan ollut että sinänsä onnekas olen.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen puhdistus aamulla poistaa yövoiteen jämät sekä yön aikana ihon pinnalle nousseen talin.
Hyvä iho = ei finnejä?
En ole koskaan ostanut yövoidetta. Lukeudutko sinä niihin naisiin, jotka kuvittelevat että kaikki muutkin naiset käyttävät tämmöisiä, kun itse käytät?
Itse huuhtasen kasvoista silmien rähmät ja suun pielusten kuolat aamulla, en mitään yövoiteita.
Seiso väkevästi sänkys edessä
Aamuisin
Vierailija kirjoitti:
Yövoiteen loput on hyvä huuhdella aamuisin pois kasvoista.
Minkä ihmeen "yövoiteen loput". Ei kai tollasia useimmat käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pese aamulla jos olen päivän vaan kotona etätöissä. Jos täytyy lähteä ihmisten ilmoille niin silloin pesen, rasvaan ja laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan.
Kesällä pesen yleensä joka aamu ja laitan jotain suojakertoimellista voidetta koska liikun paljon ulkona.
Ei ilmeisesti ole kovin hyvä iho.
Millä tavalla ihoni on huono?
laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan
Taidat olla vähän tyhmä. Etkös vaan?
Ystäväni kauhistui, koska en rasvaa itseäni suihkun jälkeen. Miksi pitäisi, jos iho ei sitä tarvitse??