Miksi kasvot pitäisi pestä aamuisin? En ole koskaan pessyt, paitsi suhkussa
Eihän kasvot edes likaannu yön aikana. Kosteusvoidetta laitan aamulla, jos muistan. Hyvä iho ollut aina. Olen 50v
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pese aamulla jos olen päivän vaan kotona etätöissä. Jos täytyy lähteä ihmisten ilmoille niin silloin pesen, rasvaan ja laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan.
Kesällä pesen yleensä joka aamu ja laitan jotain suojakertoimellista voidetta koska liikun paljon ulkona.
Ei ilmeisesti ole kovin hyvä iho.
Millä tavalla ihoni on huono?
laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan
Ainakin kannattaa vilkaista peiliin ennen kuin lähtee liikenteeseen.
Putsasin aamulla saunan vesipadan (nostetaan pois paikoiltaan), koska nuohooja on tulossa.
Pesin hiukset, kävin suihkussa jne. Aloin rasvailla naamaa päivää varten, oletuksella, että se on puhdas suihkun jäljiltä.
Vaan oli iso musta laikku nenän vieressä. Sitten vasta, ajatuksen kanssa, pesin myös kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt silmät täytyy aamulla pestä!
Ei kaikilla rähmi silmät
Illalla laitetaan rasvaa. Ja aamulla pestään pois iholle tullut rasva, joka luonnollista ja hyvää. Vähän älytöntä. Sitten taas rasvataan pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon herätys , naaman pesu kylmällä vedellä
Mä otan suihkun päätteeksi jääkylmän suihkun. Herättää tehokkaasti.
Ellei ole aivan märkiviä näppyjä, kasvoja ei aamuisin tarvitse puhdistaa. Iholla menee noin 18 tuntia korjata häiritty rasvatasapaino. Jos kasvot pesee kahdesti vuorokaudessa, iholla ei ole mahdollisuuksia toipua pesusta.
Aamulla pesen yövoiteet pois ja illalla meikit pois.
M46
Käytte suihkussa pesemättä naamaa? Perin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Käytte suihkussa pesemättä naamaa? Perin outoa.
Mä pesen kasvot aina suihkussa ja siksi käyn 2 kertaa päivässä siellä. Huuhtelu on paljon helpompaa suihkussa kuin lavuaarin yllä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käydä kylmässä suihkussa aamulla kun herätys on usein neljältä.
Miksi yövoiteet pitäisi pestä pois? Ja toiseksi, aika huono voide jos ei ole imeytynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pese aamulla jos olen päivän vaan kotona etätöissä. Jos täytyy lähteä ihmisten ilmoille niin silloin pesen, rasvaan ja laitan jonkun cc-voiteen tai muun kevyen väriä tasoittamaan.
Kesällä pesen yleensä joka aamu ja laitan jotain suojakertoimellista voidetta koska liikun paljon ulkona.
Niin, talvella nenä ja posket alkaa punoittamaan kun tulee ulkoa sisälle tai sisältä ulos, siksi cc-voide. Eli onko hyväihoisella tasaisen vaalea ihon väri vaikka lämpötila muuttuu sekunnissa 40 astetta?
Ilmankos niitä rähmäsilmiä näkeekin. Hyi. Peskää kasvonne, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Illalla laitetaan rasvaa. Ja aamulla pestään pois iholle tullut rasva, joka luonnollista ja hyvää. Vähän älytöntä. Sitten taas rasvataan pesun jälkeen.
Yöllä iho erittää hikeä ja talia. Pitää pestä pois.
Saippuapesu tuhoaa kasvojen ihon tehokkaasti. Paljon parempana pysyy, kun jättää tuommoiset väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, talvella nenä ja posket alkaa punoittamaan kun tulee ulkoa sisälle tai sisältä ulos, siksi cc-voide. Eli onko hyväihoisella tasaisen vaalea ihon väri vaikka lämpötila muuttuu sekunnissa 40
Hyväihoisella ei av-palstan mukaan ole lainkaan verisuonia kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä iho erittää hikeä ja talia. Pitää pestä pois.
Ehkä tässä on eroja, minä en ainakaan ole huomannut naamassani mitään eritteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen laikukas iho tai couperosa tai ruusufinni. Ja oliko hän se, jolla on huoliryppyjä jo 43v?
Ehkä jotkut kokevat tarpeelliseksi peitellä sellaisia. Harvan iho keski-ikäisenä on yhtä kuulas ja tasainen kuin 20v hyväihoisella.
Vierailija kirjoitti:
Saippuapesu tuhoaa kasvojen ihon tehokkaasti. Paljon parempana pysyy, kun jättää tuommoiset väliin
Ei kasvoja saippualla saa pestäkään, vaan puhdistusemulsiolla tai sitten pyyhitään misellinvedellä.