Miksi naiset tilaa Temu-paskaa sadoilla miljoonilla euroilla?
Yksityinen tuonti/ tilaaminen Kiinasta on kasvanut räjähdysmäisesti, ja suurimpana tekijänä on naisten tilaukset Temusta ja Sheinista.
Jokainen euro, jonka te naiset maksatte kiinalaisille rikolliskaupoille, on pois suomalaisesta tuotannosta ja jakelusta.
Ja jokainen euro, jonka te naiset maksatte kiinalaisille rikolliskaupoille, löytää tiensä osittain myös Ukrainan sotaan, Venäjää tukemaan, ja Venäjän ja Kiinan yhteistä Euroopan sabotaasia rahoittamaan.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen täysin naiivi usko siihen, että juuri NAISET yksin tekevät taas jotain tyhmää ja haitallista on naurettava. Käyttäähän miehetkin Temua, ja toisaalta miehillä on paljon haitallisia harrastuksia, kuten autot ja formulat, ja on harmillisia miesvaltaisia aloja, kuten sota- ja sotateollisuus.
Ainoa, missä tällaista mies ja nainen jakoa voi oikeutetusti käyttää, olisi raiskaukset ja perheväkivalta, joissa MIEHET ovat selvästi kärjessä. Tosi kyseenalainen kunnia, ja itse olisin mieluumin Temu tilaaja kuin raiskari, mutta jokainen tyylillään.
Miksi levitä väärää tietoa?
Naiset tekevät suuremman osan perheväkivallasta, miehet eivät ole selvästi kärjessä missään, se on vai sinun valhe.
Lue vaikka aiheesta tehty uusi OIKEA tutkimus. Ei
Ja edelleen parisuhdetapoissa miehet tekevät 75%.
eri
Vierailija kirjoitti:
"Itse keskustelen kuitenkin tässä yhteydessä siitä, kannattaako vaikka se joulupallo ostaa suomalaisesta liikkeestä vai Temusta. Enkä ole vielä löytänyt riittäviä perusteluja, miksei Temusta."
Koska kotimainen tuote on aina kotimaalle hyödyksi. Yksi suurimmista koristevalmistajista on suomalainen Weiste. Niitä myydään ympäri maailman. Erikoista, et suomalaiselle ei kelpaa.
Yksi suurimmista koristevalmistajista?
Mistä tuollainen tieto, kun kyseessä on lähinnä maahantuoja. Eli myyvät suurimmaksi osaksi ulkomailla valmistettuja tuotteita.
Jotain valmistusta on, mutta ei kyllä mikään suuri ole. Voisivat paremmin markkinoida näitä Suomessa valmistettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse keskustelen kuitenkin tässä yhteydessä siitä, kannattaako vaikka se joulupallo ostaa suomalaisesta liikkeestä vai Temusta. Enkä ole vielä löytänyt riittäviä perusteluja, miksei Temusta."
Koska kotimainen tuote on aina kotimaalle hyödyksi. Yksi suurimmista koristevalmistajista on suomalainen Weiste. Niitä myydään ympäri maailman. Erikoista, et suomalaiselle ei kelpaa.
Mistä tuollainen tieto, kun kyseessä on lähinnä maahantuoja. Eli myyvät suurimmaksi osaksi ulkomailla valmistettuja tuotteita.
Jotain valmistusta on, mutta ei kyllä mikään suuri ole. Voisivat paremmin markkinoida näitä Suomessa valmistettuja.
Näyttää myyvän ihan bulkkia.
Oiskohan vähän yleistämisen makua aloituksessa?
Olen nainen enkä ole ikinä pistänyt penniäkään kiinakrääsään. En aio jatkossakaan. Tiedän kyllä miehiäkin, jotka Temusta tilailevat. En ymmärrä miksi kukaan sieltä ostaisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät Temua enemmän kuin naiset, juurihan siitä oli uutisissa juttua.
Tämä!.Eli MIKSI MIEHET RILAA SADOILLA MILJOONILLA EUROILLA TEMUPSKAA KIINASTA??????
Voin kertoa että YRITTÄJÄTKIN tilaavat tuotteensa Temusta ja se näkyy myös heidän kirjanpidossa.... Miten nyt suu laitetaan ?
Ap. raukka taitaa olla konkurssin partaalla oleva yrittäjä. No sitä saa mitä tilaa
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut sieltä mitään, enkä tunne ketään joka olisi. En naista enkä miestä.
N55
Tai sitten tunnet, mutta ei vaan ole tullut puheeksi. En minä ainakaan tiedä mist kaikki tuttavani tavaransa ja vaatteensa hankkivat. Minä kyllä olen tilannut kaikenlaista temusta, mutta yhtälailla muualtakin. Mistä nyt milloinkin. Temun valikoimat on kyllä vertaansa vailla. Se on hintaakin suurempi syy miksi tilaan tavataa sieltä.
Miksi syytät tästäkin naisia? Suurin osa naisista on sen verran laatutietoisia, että eivät varta vasten lähde tilaamaan tuolta mitään v iTun rättejä. Miehet sen sijaan tilaavat kaiken elektroniikkahärveleistä remppatarvikkeisiin, joita eivät ikinä käytä.
Olen nainen, mutten ole koskaan edes avannut Temun sivuja, ei kaikki ole samasta muotista eikä yhtä typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että YRITTÄJÄTKIN tilaavat tuotteensa Temusta ja se näkyy myös heidän kirjanpidossa.... Miten nyt suu laitetaan ?
Kyllä. He tilaavat myös muista paikoista maailmalta, mistä saavat. Tai tuonti joka tuo suoraan tai kiertää Kiinan kautta?
Vierailija kirjoitti:
No Temussa on valtava valikoima koristeita ja sisustustuotteita. Sellaisia, joita Suomessa ei ole nähtykään tätä ennen. Se, että tilaan jotain Temusta, ei estä minua ostamasta myös esimerkiksi Weisteeltä, jos tykkään jostain. Mutta Temusta tosiaan saa paljon sellaista, mitä ei Suomessa tehdä eikä myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaiden ainoa, 80% menee vientiin. Tehdaskin löytyy. Mut tietty suomalaiselle ei mikään ole riittävän suurta, ellei ole maailman suurin, ja silloinkin voi vähän vähätellä. Ja se onkin sit ihan hyvä syy olla ostamatra suomalaista ja keskittyä tilaamaan Temusta.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan vähän yleistämisen makua aloituksessa?
Tavoitteena haukkua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Temussa on valtava valikoima koristeita ja sisustustuotteita. Sellaisia, joita Suomessa ei ole nähtykään tätä ennen. Se, että tilaan jotain Temusta, ei estä minua ostamasta myös esimerkiksi Weisteeltä, jos tykkään jostain. Mutta Temusta tosiaan saa paljon sellaista, mitä ei Suomessa tehdä eikä myydä.
No se on tietty kiva, et saa asioita. Mutta mitä sellaista sieltä saa, mitä ei muualta, mutta on tarpeellista kuitenkin? Olen aina ollut huono ostamaan mitään. Vaatteitakin ostan vain tarpeeseen, en koskaan ajankuluksi. Minulle mysteeri, mitä kaikkea ihmiset tarvitsevat koko ajan. Harrastevälineet ymmärrän, mut muuten.
Miksi kiinalaisista nettikaupoista ei tavaraa tilattaisi niin kauan, kuin se on EU:n mielestä ihan OK? Valtaosa on ihan tasan samoilta kiinalaisilta tuotantolaitoksilta tulevaa ja tasan samaa tavaraa, mitä löytyy moninkertaiseen hintaan suomalaisistakin krääsäkaupoista. Moraalisaarnat yksittäisiä kuluttajia kohtaan ovat lähinnä lapsellisia, kun yhdellä poliittisella päätöksellä tilanne olisi muutettavissa koko EU:n tasolla, jos niin halutaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Mun mies just eilen iloisena esitteli maalipyssyä, jonka oli ostanut sieltä. Nyt jännätään räjähtääkö maalit silmillle.
Toivottavasti meni seinä piloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaiden ainoa, 80% menee vientiin. Tehdaskin löytyy. Mut tietty suomalaiselle ei mikään ole riittävän suurta, ellei ole maailman suurin, ja silloinkin voi vähän vähätellä. Ja se onkin sit ihan hyvä syy olla ostamatra suomalaista ja keskittyä tilaamaan Temusta.
Vaikuttaa ettet ole oikein rehellinen, tuossa tämän kotimaisen Weisteen tuotteesta esimerkki:
"Huurteinen Weiste havuköynnös -seppele 40 cm
49,90 € Koristele ja somista jouluntunnelmaa tällä kauniilla jouluseppeleellä. Tämä jouluseppele lisää taianomaista hohtoa joulun juhlaan sekä lisää sisustuksen joulutunnelmaa. Voit käyttää sitä kattauksissa kuljojen ympärillä tai perinteisesti ovessa.
valmistettu muovista
Koko 40 cm
Valmistusmaa KIINA
Väri GREEN"
ELI VALISTUSMAA ON SIIS KIINA😯
Vilkaisin ihan piruuttaan kaupassa näitä Weisteen koristeita, ainoatakaan Suomessa valmistettua en yrityksestä huolimatta löytänyt. Kuten edellinen esimerkkikin, niin olivat Kiinassa valmistettuja! Ihan samannäköisiä koristeita oli toisen brändin nimellä ihan murtosalla Weisteen nimellä myytyjen hintaan verrattuna. Luin netistä Weisteen käsin tehtyjen tuotteiden olevan valmistettu Virossa, edes niitä en huomannut kaupassa.
Mitä sitten jää Suomessa valmistettavaksi, jos bulkkituotteet tuodaan Kiinasta, ja käsin tehdyt Virosta? Tulisiko vielä muistakin halpatuotantomaista Weisteen brändillä myytäviä tuotteita?
Jotenkin koomista, kun yksi valitti ettei Suomalaiset osta kotimaisia Weisteen koristeita, vaan tilaavat Temusta kiinalaisia. JA SITTEN PALJASTUUKIN, ETTÄ NÄMÄ WEISTEEN KORISTEET OVAT MYÖS KIINASSA VALMISTETTUJA!
Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa, ettei vain olisi tämä yksi kirjoittaja joku Weisteen markkinointivastaava?