Huumelapsen vanhemmat
Elämme epätietoisuuden aikaa. Emme ole saaneet yhteyttä lapseemme. Tiedämme hänen huumeongelmastaan. Missä hän on?
Olemme vieneet viikottain ruokakasseja, pesseet pyykkiä ja haettu kotiin syömään.
Lukuisista ohjeista huolimatta luulimme tekevämme oikein. Näin ei todellakaan ole!
Olemme nyt tehneet testamentin, jossa kaikki se pari euroa jälkeemme ei pääfy huumeisiin.
Tätä huumehelvettiä on kestänyt noin kymmenen vuotta. Ja helvetti jatkuu nyt epätietoisuuella.
Kuinka te muut jaksatte? Ns jaksaminen alkaa loppua, kuolisi pois!
Kommentit (23)
Eikö se silti saa sen lakiosansa Suomen lain mukaan?
Mitäs olette niin huonot vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tyhmempää kommenttia olla!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se silti saa sen lakiosansa Suomen lain mukaan?
Ei saa, jos on viettänyt erityisen huonoa elämää ja testamentissa niin sanotaan.
Joskus joku onnistuu lopulta irtautumaankin huumeista, mutta silloin tilalle on täytynyt tulla jotain muuta todella vaikuttavaa. Jos on pitkään käyttänyt huumeita ja elänyt normaalin yhteiskunnan ulkopuolella, niin mahdollisuudet saada kiinni tavallisesta elämästä ovat heikot vaikka huumeista pääsisikin irti. Aika usein vahvasti päihderiippuvaisen kuolema on läheisille lopulta helpotus ja ainoa keino millä päästä lopullisesti irti päihderiippuvaisen läheisen aiheuttamista murheista ja ongelmista.
En minä jaksakaan.Olen antanut poikani Herran haltuun, kuten Raamatussa kehoitetaan tekemään huolilleen, joita ei jaksa itse kantaa.
Sillä tavalla olen saanut mielenrauhani takaisin.
Eli kävi miten kävi, asia on Jumalan käsissä,siihen saan luottaa.
Toivon mielenrauhaa teillekin
Onko lapsi nyt kateissa? Onko ollut jo kauan? Eiköhän jossain vaiheessa pitäisi ilmoittaa poliisille kadonneeksi. Asialle on aika vaikea tehdä mitään jos lapsi ei itse ymmärrä mitä huumeet hänelle tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi nyt kateissa? Onko ollut jo kauan? Eiköhän jossain vaiheessa pitäisi ilmoittaa poliisille kadonneeksi. Asialle on aika vaikea tehdä mitään jos lapsi ei itse ymmärrä mitä huumeet hänelle tekevät.
Eiköhän se ymmärrä ellei ihan idiootti ole, siitä ei vaan välitä koska riippuvuus on niin vahva.
Poikaasi et taida voida pelastaa. Ei alkoholistejakaan saa läheiset pelastettua.
Hienoa, että jaksat huolehtia pojastasi. Tämä on osoitus siitä äärimmäisestä äidin rakkaudesta jota aina ihailen.
Vastauksena varsinaiseen kysymykseen kehoitan kääntymään vihollista vastaan. Vähimmillään voit lopettaa huumemyönteisen vihervasemmiston äänestämisen. Tämä ei vielä yksin anna mielenrauhaa, mutta lopun energian voit suunnata muuhun huumeiden vastaiseen työhön. Illalla kun tiedät tehneesi kaikkesi Voit nukahtaa rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tyhmempää kommenttia olla!
Kasvatuksella on iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
En minä jaksakaan.Olen antanut poikani Herran haltuun, kuten Raamatussa kehoitetaan tekemään huolilleen, joita ei jaksa itse kantaa.
Sillä tavalla olen saanut mielenrauhani takaisin.
Eli kävi miten kävi, asia on Jumalan käsissä,siihen saan luottaa.
Toivon mielenrauhaa teillekin
Tuo onkin varmaan parasta mitä voi tehdä. Tuo lähtökohtana voi kyllä levosta käsin jatkuvasti rukoilla ja pyytää muitakin rukoilemaan lapsen puolesta. Toisinaan Jumala sitten ihmeellisesti yllättää - mutta valtettavast toisinaan ei. Jumala on salattu Jumala. - Siunausta ja johdatusta teille Herran turvallisen läsnäolon kokemisessa.
Kuolisi pois :D tuttua puhetta.
Narsistin elämä on rankkaa. Koeta äippä jaksaa. <3 jumala häntä kannattelee, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olemme olleet tuiki tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Vielä eläkkeelläkin puolisoni osallistuu työelämään vointinsa mukaan. Minä olen eläkkeellä.
Ns ystäväni irvaili jo lapsemme tilanteesta. Paha olo on jo nyt. Siis todella paha.
Toivottavasti te paremmat vanhemmat voitte olla ylpeitä lapsistanne. Minä en voi hyvin. Ja toivottavasti lapsenlapsenne on säästynyt kiusaamiselta vai ovatko itse kiusaajia. Tai peräti huumehemmoja? Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Näin niinkö omasta huumeiden käyttäjän näkökulmasta tuollaiset väitteet loukkaa myös minua. Ihan niin kuin en olisi erillinen ja aikuinen ihminen, joka tekee itse omat päätökset. Välitän vanhemmistani, arvostan heitä ihmisinä ja haluan heille vain hyvää, niin kovin on vammaista laittaa heidän harteilleen minun omia valintoja ja päätöksiä. Kyllä tiedän mitä he toivovat ja miten ovat ohjeistaneet minua että kannattais tehdä, mutta jos/kun en tee sen mukaisesti, niin ei se voi mitenkään olla heidän vastuullaan. Tekee nyt jostain syystä mieli pyytää anteeksi myös muiden huumeiden käyttäjien vanhemmilta, sitä kykenemättömyyttä toimimaan ohjeiden ja neuvojen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Poikaasi et taida voida pelastaa. Ei alkoholistejakaan saa läheiset pelastettua.
Hienoa, että jaksat huolehtia pojastasi. Tämä on osoitus siitä äärimmäisestä äidin rakkaudesta jota aina ihailen.
Vastauksena varsinaiseen kysymykseen kehoitan kääntymään vihollista vastaan. Vähimmillään voit lopettaa huumemyönteisen vihervasemmiston äänestämisen. Tämä ei vielä yksin anna mielenrauhaa, mutta lopun energian voit suunnata muuhun huumeiden vastaiseen työhön. Illalla kun tiedät tehneesi kaikkesi Voit nukahtaa rauhallisesti.
Äärimmäistä äidinrakkautta tosiaan, kun toivoo oman lapsensa kuolemaa, jotta itsellä olisi helpompaa.
Huumeet on nykypäivän kirous eikä se katso perhettä mihin se tulee, kaikkien elämä kun ei ole samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olemme olleet tuiki tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Vielä eläkkeelläkin puolisoni osallistuu työelämään vointinsa mukaan. Minä olen eläkkeellä.
Ns ystäväni irvaili jo lapsemme tilanteesta. Paha olo on jo nyt. Siis todella paha.
Toivottavasti te paremmat vanhemmat voitte olla ylpeitä lapsistanne. Minä en voi hyvin. Ja toivottavasti lapsenlapsenne on säästynyt kiusaamiselta vai ovatko itse kiusaajia. Tai peräti huumehemmoja? Onnea!
Sinulla on puoliso tukena kenen kanssa jakaa tämä murheellinen tilanne, kaikilla ei ole vaan joutuvat yksin kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole siirtänyt huonoja geenejä lapsellesi? Vaikkapa syöpää? Toivottavasti et. Ihanaa kun voit hyvin.
Moni jää kerrasta koukkuun. Kaikkien pitäisi se tietää. Se on oma valinta, hänen tiensä. Vilkuttakaa ja yrittäkää elää omaa elämäänne.
Voi kamala.
*halaus*