Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan yhtä insinööriä kans.
Kukapa ei insinööriä kaipaisi, niin minäkin.
Kaipaan di, nykyisin lääkäriä, miestä. Kyseessä ei ole Espoon alfa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuva ei kulu katselusta. Olet siinä niin kaunis.
Missä tuo kuva on otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että musta olisi edelleen tosi kiva tavata joskus ihan kahden kesken. En kuitenkaan sen viimeviikkoisen keskustelun jälkeen aio laittaa sulle enää viestiä, vaikka en ookaan ihan varma kohdistitko sanasi mulle vai oliko se yleistä pohdintaa. Tuntuu että kävelen heikoilla jäillä sen kanssa, etten toimi sopimattomasti.
Olet varmaan keskustellut jonkun impersonaattorin kanssa täällä.
Keskustelu käytiin ihan irl, ei täällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olit aina sinä, mutta se et tule koskaan olemaan sinä.
Elämä on.
Kuka?
Joku jossain, saattaisi tuosta jopa ymmärtää.
Saatanpa jopa ymmärtää, vaikka yleensä ymmärsin/ymmärrettiin toistemme sanat väärin. Katseittemme kanssa ei ollut samaa ongelmaa. Kaipaan niitä ja sua. Hyviä öitä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaipaamisen arvoinen ihminen.
Onko joku epäillyt?
Olen vain hyvän kohtelun arvoinen nainen🧡
Olen epävarma itsestäni, elämässäkin on monia epävarmuuksia. Sun suhteen olen kuitenkin luottavainen. Älä omi tyhmiä juttuja täältä. Hyvää yötä kaunis 💕
Vierailija kirjoitti:
Olen epävarma itsestäni, elämässäkin on monia epävarmuuksia. Sun suhteen olen kuitenkin luottavainen. Älä omi tyhmiä juttuja täältä. Hyvää yötä kaunis 💕
Millä tavalla epävarma?
Ai luoja miten huvittavia sekoja tässä ketjussa välillä pulpahtelee pintaan🤣🤣🤣 Ootte oikeesti taidetta.
Pistin hullujen stalkkereiden ja muiden epävakaiden vuoksi tilit poistoon. Sekä muutenkin, kun nuo paska jenkki firmat lähtevät poliittiseen peliin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Olisitpa syleilyssäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🤗🧡 Hyviä unia. Kuvittelen, et olen syleilyssäsi kun kohta käyn nukkumaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään mahdollisuutta päästä ketjusta pois ja siirtyä muihin välineisiin? Kysyn tosissani.
Se on myös minun toiveeni, mutta en halua olla painostava.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja miten huvittavia sekoja tässä ketjussa välillä pulpahtelee pintaan🤣🤣🤣 Ootte oikeesti taidetta.
Valitettavasti joskus harhaudun miettimään, että entä jos se onkin kaivattuni
Tottakai kaipaan, eikä siitä neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi pitänyt pysähtyä?
No en kerro😍
Suojatiellä? Miksi et töötännyt? 😉 sivusta
Rutiineista mieluisin ob toivottaa sinulle hyvää yötä *******x
- ***x
Minäkin kaipailin ennen erästä maijaa, mutta tuo sekopää vei senkin ilon. Onneksi nähdään irlinäkin.🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Samoin, söpöä miestä😉
Kyllä sekin käy 😘