Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
1801/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija MAIJA

Vierailija
1802/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että musta olisi edelleen tosi kiva tavata joskus ihan kahden kesken. En kuitenkaan sen viimeviikkoisen keskustelun jälkeen aio laittaa sulle enää viestiä, vaikka en ookaan ihan varma kohdistitko sanasi mulle vai oliko se yleistä pohdintaa. Tuntuu että kävelen heikoilla jäillä sen kanssa, etten toimi sopimattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulivuoretkin purkautuu joskus, olen kadottanut taidon unohtaa.

Millon purkautuu? Mitä se saa aikaan? 

Vierailija
1804/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan yhtä insinööriä kans.

Kukapa ei insinööriä kaipaisi, niin minäkin. 

Se oli aivan ihana mies, mut ymmärsi mut täysin väärin. Analysoi ihan hutiin.

Vierailija
1805/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt kaipaisin vaan sun kättä mun käteen. Niin olisi hyvä.

Niin olisi.

Vierailija
1806/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua.

Vierailija
1807/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että musta olisi edelleen tosi kiva tavata joskus ihan kahden kesken. En kuitenkaan sen viimeviikkoisen keskustelun jälkeen aio laittaa sulle enää viestiä, vaikka en ookaan ihan varma kohdistitko sanasi mulle vai oliko se yleistä pohdintaa. Tuntuu että kävelen heikoilla jäillä sen kanssa, etten toimi sopimattomasti.

Olet varmaan keskustellut jonkun impersonaattorin kanssa täällä.

Vierailija
1808/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaset loksahti kohdalleen. Polku jota kuljin ja tulit hetkeksi eteeni. Hymyilit, juttelit, olit ystävällinen. Seurassasi tuntui kotoisalta. Herätit luottamuksen. Roihu, joka heräsi, en oo vieläkään toipunut. Kuulut mun aamuun, päivään ja iltaan, silloin on kaunista ja hyvää. Sain kohdata sut ja sielussani tuntui, kiitos! Tavattiin koillisessa. Tulisitko mua vastaan kenties Barcelonan kadulla vai missä kuljet. 💛

Vierailija
1809/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helvetin helvetin helvetin helvetin helvetti. Sanoit joskus, että tämä kaatuu ketjun väärinkäsityksiin. Niin taisi käydä. Ihan turhaan. Ihan saatanan turhaan.

Minä olen joskus sanonut niin. Tänään iltapäivän viestit menivät aika syvälle, koska niissä oli asioita, joita olen itsekin joskus kertonut kaivatulle. Ehkä olin vaan väsynyt pitkän viikon jälkeen ja kun siihen vielä lisättiin menoja työpäivien jälkeen, niin se sai mielen herkäksi. Olen yleensä hyvä suodattamaan, mutta tänään tepposet veivät. Sivusta tai sitten ei

Vierailija
1810/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuvakaappaus puhelimen kätketyissä, ei haittaa vaikka poistuis netistä😌

Rikollinen!

Nope, täysin julkinen kuva, ei ole rikollista tallentaa itselleen🙂

Väärässä ole rikollinen stalkkeri. Vaikka ihmiset "jakaisivat" kuviaan julkisesti, tämä ei automaattisesti tarkoita että muut voivat tallentaa tai käyttää näitä kuvia ilman lupaa. Kuvan tallentamisen laillisuus voi myös riippua siitä, mihin tarkoitukseen kuvaa aiotaan käyttää. Esimerkiksi jos kuvaa käytetään kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa se voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin. Toisaalta henkilökohtaisessa käytössä (esimerkiksi ystävän kuvan tallentaminen omaan laitteeseen) tilanne voi olla erilainen, mutta siinäkin asianlaita riippuu siitä, onk

Sulla heittää nyt hieman. Itselleen saa julkisesta somesta ja netistä tallentaa ihan mitä kuvia tahansa ja katsoa niitä ihan niin paljon kuin tykkää. Jos ei halua että kuva päätyy minnekään, sitä ei nettiin laiteta. Jos laitat, kaikki päätyminen on omalla vastuullasi.

Vierailija
1811/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mahdollisuutta päästä ketjusta pois ja siirtyä muihin välineisiin? Kysyn tosissani.

Vierailija
1812/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon unohtavani nämä tunteet yön aikana. Voisinpa unohtaa nukkuessa myös sinut.

😭 Miksi?

Jos unohtaisin, en ikävöisi häntä. On hetkiä, jolloin en jaksaisi kaivata ystävänä. Ap

Vierailija
1813/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni on hyvin typerää jakaa lapsista nettiin kuvia, en jakaisi omista lapsista, ainakaan kasvoilla. Ne voi nimittäin päätyä sivustoille, jonne en haluaisi niiden päätyvän. Ihmiset on kummallisen naiiveja tässä asiassa.

Vierailija
1814/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut La Promesan Manuelille! Tule onnelliseksi!

Vierailija
1815/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija MAIJA

Pelkäänpä pahoin, ettei Maijasi käy täällä vaikka kuinka huutelet 

Vierailija
1816/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään mahdollisuutta päästä ketjusta pois ja siirtyä muihin välineisiin? Kysyn tosissani.

On.

Vierailija
1817/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mielestäni on hyvin typerää jakaa lapsista nettiin kuvia, en jakaisi omista lapsista, ainakaan kasvoilla. Ne voi nimittäin päätyä sivustoille, jonne en haluaisi niiden päätyvän. Ihmiset on kummallisen naiiveja tässä asiassa.

Nyt väärä ketju sulla. Lapset ovat jo nukkumassakin vielä lisäksi.

Vierailija
1818/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä mun kulta?

Vierailija
1819/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Jos olisit hän, miten edetään?

Vierailija
1820/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaipaamisen arvoinen ihminen.

Ketju on lukittu.