Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Sinun hellää ja lujaa halaustasi kaipaisin tänä iltana kipeästi. Sinä ja sylisi lohduttaisivat, vaikka juuri nyt muuta murhetta ei ole kuin sinun ikäväsi. Hyvää yötä.
Melkein kuolin tänään. Nyt taidan kärsiä hapenpuutteesta. Älkää kysykö nyt mitään. Olo on voimaton. Vain minä ja mun ajatukset. Öitä. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään mahdollisuutta päästä ketjusta pois ja siirtyä muihin välineisiin? Kysyn tosissani.
On.
Jos olisit hän, miten edetään?
Hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipailin ennen erästä maijaa, mutta tuo sekopää vei senkin ilon. Onneksi nähdään irlinäkin.🤗🤗
Tänne ei kannata heittää kenenkään nimiä reviteltäväksi. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään mahdollisuutta päästä ketjusta pois ja siirtyä muihin välineisiin? Kysyn tosissani.
Jos itseltäsi kysyt, niin toki. Jos muilta kyselet, niin olisko ketjutauko paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Hitaasti.
Ok. Eli ei ollenkaan, sitähän tuo merkitsee.
Tuliko tarpeeksi tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Hitaasti.
Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kuolin tänään. Nyt taidan kärsiä hapenpuutteesta. Älkää kysykö nyt mitään. Olo on voimaton. Vain minä ja mun ajatukset. Öitä. 🖤
Henkisestä kuolemastako on kyse? Oli miten oli. 💪🏻🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihastunut muhun vain koska oon ihastunut suhun? 🤔
Melkein suutuin kun mun kaivattu kysyi tätä joskus. Aivan kummallinen ajatus, koska ihastun harvoin.
Eihän tuo kysymys liity ihastumistiheyteen mitenkään, joten turhaan suutuit. Eri
Vierailija kirjoitti:
Se olit aina sinä, mutta se et tule koskaan olemaan sinä.
Elämä on.
Sä kohtelit minua aina kuin ilmaa. Mä ansaitsen parempaa. Sivusta vain
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tarpeeksi tunnisteita?
En etsi täältä tunnisteita. Onpahan ajankulua työpaikkailmoitusten selaamisen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Hitaasti.
Onko mahdoton kertoa, että olet sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Mammoille remmiä. Lihapata meni uuniin. klo 00:15 saa tulla kolkuttamaan ovelle. Kolkuttavalle avataan.
Mikä vuorokausirytmi sulla on jos mitään?
Salilla muuten näkyi aika pirun hyvä takamus.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla söpö?
Olemalla söpö. Kaivattu ainakin on. Ihana hymy ja samettinen katse. Jos näkisit itse, olisit samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa päästää irti t. tunteissa roikkuja
Kuten me kaikki täällä
Ei, ei taaskaan kaikki. En esim itse roiku yhtikäs missään irtipäästämättömässä tunteessa, ihan kepeä ihastus ja enimmäkseen seksifantasia tämä mulle on. Ei tod mitään vakavaa tai vahingoittavaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Hitaasti.
Onko mahdoton kertoa, että olet sivusta?
Mutta sitä tuo tarkoittaa. Huonoa kommunikaatiota. Kommunikaatiota jonka tarkoituksena ei ole parempi kommunikaatio.
Kauniita unia, H.