Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi pitänyt pysähtyä?
No en kerro😍
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat purkaa tulivuoresi juuri nyt?
Ich komme?
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan yhtä insinööriä kans.
Kukapa ei insinööriä kaipaisi, niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olit aina sinä, mutta se et tule koskaan olemaan sinä.
Elämä on.
Usein mietin just näin. :/
Ja oon siitä ihan helvetin surullinen.
Kysyit?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Olisitpa syleilyssäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Herra Siemens, sua kaipailen.
Vierailija kirjoitti:
Herra Siemens, sua kaipailen.
Siemens yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvakaappaus puhelimen kätketyissä, ei haittaa vaikka poistuis netistä😌
Rikollinen!
Nope, täysin julkinen kuva, ei ole rikollista tallentaa itselleen🙂
Väärässä ole rikollinen stalkkeri. Vaikka ihmiset "jakaisivat" kuviaan julkisesti, tämä ei automaattisesti tarkoita että muut voivat tallentaa tai käyttää näitä kuvia ilman lupaa. Kuvan tallentamisen laillisuus voi myös riippua siitä, mihin tarkoitukseen kuvaa aiotaan käyttää. Esimerkiksi jos kuvaa käytetään kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa se voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin. Toisaalta henkilökohtaisessa käytössä (esimerkiksi ystävän kuvan tallentaminen omaan laitteeseen) tilanne voi olla erilainen, mutta siinäkin asianlaita riippuu siitä, onko kuvaa jaettu nimenomaan niin, että sen tallentaminen olisi sallittua. Tuskinpa olet lupia kysellyt. Monilla alustoilla on myös omat käyttöehtonsa ja sääntönsä kuvien jakamisesta ja tallentamisesta. Käyttäjien tulisi tutustua näihin ehtoihin ennen kuin he tekevät omia päätöksiä kuvien tallentamisesta tai jakamisesta edelleen.
Just nyt kaipaisin vaan sun kättä mun käteen. Niin olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olit aina sinä, mutta se et tule koskaan olemaan sinä.
Elämä on.
Usein mietin just näin. :/
Ja oon siitä ihan helvetin surullinen.
Kysyit?
Kysyin mitä?
Kuulepas risuleuka,taitaa kohta mennä toinenkin viinilasillinen,jos en pian pääse syliisi
Kaipaisin nyt edes pientä viestiä, ellen voi saada hartiahierontaa ja lasipullollista laadukasta pienpanimotuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei insinööriä kaipaisi, niin minäkin.
Mä oon pistänyt yhden kiertoon, ottakaa se. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Just nyt kaipaisin vaan sun kättä mun käteen. Niin olisi hyvä.
Se olis kyl.
Täytty myöntää, että olen stalkannut kaivattua ajoittain. Tyyli on vaihtunut tässä vuosien varrella. Mutta ilme yhä melko peruslukemilla. Aluksi oli todella angstisia kuvia. Minulla on superhyvä muisti, vaikka takuulla en ottaisi mitään ruutukaappauksia.
Jaahas. Vähän tylsäksi on käynyt ketju. Mitä kuuluu hemmoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvakaappaus puhelimen kätketyissä, ei haittaa vaikka poistuis netistä😌
Rikollinen!
Nope, täysin julkinen kuva, ei ole rikollista tallentaa itselleen🙂
Väärässä ole rikollinen stalkkeri. Vaikka ihmiset "jakaisivat" kuviaan julkisesti, tämä ei automaattisesti tarkoita että muut voivat tallentaa tai käyttää näitä kuvia ilman lupaa. Kuvan tallentamisen laillisuus voi myös riippua siitä, mihin tarkoitukseen kuvaa aiotaan käyttää. Esimerkiksi jos kuvaa käytetään kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa se voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin. Toisaalta henkilökohtaisessa käytössä (esimerkiksi ystävän kuvan tallentaminen omaan laitteeseen) tilanne voi olla erilainen, mutta siinäkin asianlaita riippuu siitä, onk
Yleensä käyttöehdot eivät kiellä kuvan käyttämistä henkilökohtaiseen kaipauskäyttöön. Sivu