Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla söpö?
Totta kai voi olla. Sellainen sopivasti poikamainen tyyppi. Kuten eräs, jota kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Palaset loksahti kohdalleen. Polku jota kuljin ja tulit hetkeksi eteeni. Hymyilit, juttelit, olit ystävällinen. Seurassasi tuntui kotoisalta. Herätit luottamuksen. Roihu, joka heräsi, en oo vieläkään toipunut. Kuulut mun aamuun, päivään ja iltaan, silloin on kaunista ja hyvää. Sain kohdata sut ja sielussani tuntui, kiitos! Tavattiin koillisessa. Tulisitko mua vastaan kenties Barcelonan kadulla vai missä kuljet. 💛
A?
Saisinpa painaa pään olkapäätäsi vasten ja nukahtaa. Siinä olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Salilla muuten näkyi aika pirun hyvä takamus.
Tänään jäi sali välistä, koska lihakset eivät ole vielä palautuneet eilisestä treenistä. Mitähän seuraisi, jos tuijottelisi miesten pakaroita treenatessaan? Useimmiten kyllä keskittyy treeniin ja niin taitaa tehdä suurin osa treenaajista.
Kauniita unia mies 😉😘sukat jalkaan😄
Saisit minut omaksesi. Sweet dreams, my love.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan, kuka saisi ja kenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa päästää irti t. tunteissa roikkuja
Kuten me kaikki täällä
Ei, ei taaskaan kaikki. En esim itse roiku yhtikäs missään irtipäästämättömässä tunteessa, ihan kepeä ihastus ja enimmäkseen seksifantasia tämä mulle on. Ei tod mitään vakavaa tai vahingoittavaa.
sivusta
Samma här. Etsin töitä, jostakin kauempaa, jotta maisemat vaihtuisivat, kävisin mielellään treffeillä ja tapaisin uusia ihmisiä ja muutoinkin olisi kiva avartaa kokemusmaailmaa. On se vaan kumma, että joillakin on edelleen käsitys, että roikkuisin tai en ole päässyt yli menneistä suhteista. Tai ainakin kyseinen vaikutelma annetaan. Johtunee siitä etten ole ihastunut heihin joita olen nyt kohdannut. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö sä noita juttuja ääneenkin? 😬
Vierailija kirjoitti:
Olen vain hyvän kohtelun arvoinen nainen🧡
Jep, sama täällä. Siinä terveinen kaivatulle. Niin kauan kuin yrittää kohdella huonosti tai vähemmän arvostavasti, mitään ei ole eikä tule. Ennustankin ettemme tule siitä syystä enää koskaan näkemään tai puhumaan tämän ainoan elämän aikana. Hän ei joko kykene tai halua kohdella hyvin.
Muistaisitpa säkin mun nimen. Mutta tuskin muistat.
Vierailija kirjoitti:
Saisin, jos saisin. Mutta enpä saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään jäi sali välistä, koska lihakset eivät ole vielä palautuneet eilisestä treenistä. Mitähän seuraisi, jos tuijottelisi miesten pakaroita treenatessaan? Useimmiten kyllä keskittyy treeniin ja niin taitaa tehdä suurin osa treenaajista.
Tietäisitpä vain. Tämä ei sitä juurikaan peitellyt, vaan perusnaiselliseen tapaan toi esille.😊
Mun on hyvä olla kun sä oot lähellä. Tämän vuodenalun paras hetki on ollut kun mä painoin pääni ehkä minuutiksi sun olkaa vasten. En kyllä tiedä mitä sä siitä tykkäät. Mä kaipaan nyt vähän raastavastikin. Oot rakas. Nuku hyvin.
Mä laitoin kauniin uuden kuvan, mut sä et sano mitään. Mulla on huono-olo, kaipaisin niin sua, mut sä et kai mua.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Toivottavasti siulla ollut hyvä päivä. Olen sairaana.
Ei nyt tällä kertaa. Ollut hitonmoinen ahdistus, lähtee kohta henki jos ei lopu. Tämä on järkyttävän pahan tuntuista. Vie ihan vuoteeseen.