Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Millä tavalla tyly, mitä oikein odotit?
Vierailija kirjoitti:
Kriittisyys voi olla rakentavaa tai tuhoavaa. Kaikki ihmiset eivät ole ilkeitä.
Tietenkin, tarkkailemalla selviää. Toisista näkee heti millä asioilla ovat, toisista pitää vähän pintaa raaputtaa. Hyviä ihmisiä on toki myös, näin olen itsekin kokenut ja siitä kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tyly, mitä oikein odotit?
En odottanut paljoa, mutta ehkä vähän enemmän ystävällisyyttä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hetkiä, kun vilkuillaan toisiamme muka huomaamatta, mutta jäädään niistä toisillemme aina kiinni.
Semmoinen hetki oli meilläkin juuri tiistaina. Pari muutakin katseli syrjäkarein tällä viikolla. Saisi se kaivattu huomata senkin.
Jos olisin mustasukkaista tyyppiä, saisin olla koko ajan mustiksena 🤭
Millä tavalla osoitettua ystävällisyyttä?
Toivon unohtavani nämä tunteet yön aikana. Voisinpa unohtaa nukkuessa myös sinut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehen hymyä sanoa kauniiksi?
Voi! Kaivatulla ainakin on kaunis, ihana ja valloittava hymy. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hetkiä, kun vilkuillaan toisiamme muka huomaamatta, mutta jäädään niistä toisillemme aina kiinni.
Erään kanssa näin teimme. Valitettavasti itsellä ei ollut pokkaa jatkaa vilkuilua. Voi ne ihanat miehen sinisilmät 🧔🏼👩🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet piilotetut vihjeet puolin ja toisin on myös söpöjä. Sellaisia, jotka kertoo "välitän susta 🤗"
- päivä(n)i pelastajalle
Siitä sun ei tarvi ikinä huolia, vaikka vihjeitä ei olisikaan. Mistä muuten tiedän, et juuri minua kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla osoitettua ystävällisyyttä?
No olisiko pieni pysähdys ja hymy esimerkiksi ollut jotain? Pienet eleet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kun on sen aika, Salainen Yön Keisarinna 🥰
Oletko sinä Keisari? Itse olen sanonut kaivattua sellaiseksi.
Miehelläkin voi olla kaunis hymy. Se lähtee sielusta asti.
Minä tiedän, etten unohda. En viitsi tuhlata energiaa väistämättömän vastustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään vai mennäänkö missään? Olen tänäänkin kaivannut kumppaniksi, toivonut toveriksi ja odottanut omakseni. Sinua.
Näin se on täälläkin, samoin sanoin. --m>n
🙏🏽💗
Vierailija kirjoitti:
Kriittisyys voi olla rakentavaa tai tuhoavaa. Kaikki ihmiset eivät ole ilkeitä.
Kuka on ollut ilkeä?
Missä olisi pitänyt pysähtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet piilotetut vihjeet puolin ja toisin on myös söpöjä. Sellaisia, jotka kertoo "välitän susta 🤗"
- päivä(n)i pelastajalle
Siitä sun ei tarvi ikinä huolia, vaikka vihjeitä ei olisikaan. Mistä muuten tiedän, et juuri minua kaipailet?
Mistä sinä tiedät, et kommentti oli juuri sinulle?
Onneksi kuva ei kulu katselusta. Olet siinä niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Toivon unohtavani nämä tunteet yön aikana. Voisinpa unohtaa nukkuessa myös sinut.
😭 Miksi?
- päivä(n)i pelastajalle