Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänsit kelkkasi väärästä omimisesta. Itsepähän tässä paskaketjussa halusit viestiä. Siihen tämä sitten kaatui.
Skitso much?
Ketipinoria tolle.
Viesti oli tuolle ahdistelijaviestin kirjoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Käänsit kelkkasi väärästä omimisesta. Itsepähän tässä paskaketjussa halusit viestiä. Siihen tämä sitten kaatui.
Nimenomaan sinä olet kääntänyt. Itse tosiaan tässä paskaketjussa olet viestinyt, päätttänyt edelleen viestiä ja edelleen tosiaan viestit yksinäsi. Siihen sinun toimeen se kaatuu. Ihan oma syy.
Ei ole kiva elää miinakentän kanssa. Tästä on liikaa kokemusta.
Nyt taas havahdun: onko siitä jo niin kauan. Eikö tää ole dopamiinikoukku enää täs vaihees?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sinä olet kääntänyt. Itse tosiaan tässä paskaketjussa olet viestinyt, päätttänyt edelleen viestiä ja edelleen tosiaan viestit yksinäsi. Siihen sinun toimeen se kaatuu. Ihan oma syy.
Olen ottanut yhteyttä kaivattuuni. Oletko sinä omaasi?
Voiko miehen hymyä sanoa kauniiksi?
Olisi elämäni helpompaa jos ei olisi tätä kirottua itsetietoisuutta jolla on yliherkät tuntosarvet muita ihmisiä kohtaan. Ihmissuhteiden solmiminen ja aloitteellisuus niissä on hankalaa, puhumattakaan ylläpidosta jos tyyppi on kamalan kriittinen niin tulee lähdettyä livohkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo se harhailu ja herää! Ei kannata keriä itselleen vihaa tyhjästä. Se on kohtuutonta ja törkeää.
Oletko herännyt? Kenties myöhäisherännyt? Parempi nyt kuin ei milloinkaan. Olet tosiaan oikeilla jäljillä jos osaart olla kerimästä vihaa tyhjästä. Se tosiaan on kohtuutonta, hullunhommaa ja kaikkia kohtaan törkeää.
Se olit aina sinä, mutta se et tule koskaan olemaan sinä.
Elämä on.
Luulen, että aina kun me viestitellään joku ja jotkut alkavat sekoilemaan ja joskus vielä keskenään. Yleensä vihaiseen ja katkeraan sävyyn.
No, minä rakastan sinua. Niin minä.tämän kuvailisin. Kaipaan ja ikävöin. Hereillä ja unessa. Toivon, että olisit lähellä. Suren, ettemme tunnu pääsevän niin lähelle kun toivoisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Olet niin komea mies. Kauniit silmäsi, aistikkaat piirteesi. Mutta kiltteyteesi ja sydämelisyyteesi ihastuin.
Unohdit lihaksikkaat jalat ja hyvän pyllyn ;)
Helvetin helvetin helvetin helvetin helvetin helvetti. Sanoit joskus, että tämä kaatuu ketjun väärinkäsityksiin. Niin taisi käydä. Ihan turhaan. Ihan saatanan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Meistä saisi kernaasti tulla tiimi.
Meistä tulisi hyvä tiimi kaivattuni kanssa. 🙂
Hyvää yötä kun on sen aika, Salainen Yön Keisarinna 🥰
Mut nyt ei oo voimii
Saada näit sydämii sammuksiin
Hypätään reunalta suoraan veteen
Ja tehdään niin kuin ihmiset tekee
Revi mun vaatteet ja huuda mun nimee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin komea mies. Kauniit silmäsi, aistikkaat piirteesi. Mutta kiltteyteesi ja sydämelisyyteesi ihastuin.
Unohdit lihaksikkaat jalat ja hyvän pyllyn ;)
Murulla on. 😳
Minä taas osaan, valitettavasti. Näen tapahtumatkin etukäteen ja näin ollen osaan suunnitella itselleni parhaan vaihtoehdon. Sivusta tämä.