Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
G: Kelpaatko kaivatullesi?
Ainakin hän katsoi mua ihanasti ja sanoi kauniita asioita. Mutta hän oli siinä eroamassa ja vielä varattu. Sovimme, että "myöhemmin, kun hän on vapaa". Hän ei halua pettää ja minä en halua olla "se toinen nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempilintuseni, missä lentelet? Kaipaan sinua ja ääntäsi.
Kaupan pakastealtaassa, broilerina.
Väärä laji. Sitä paitsi kanat eivät osaa lentää, vähiten broileri.
Sarkasmilta vaikuttaa. Sarkasmi toimii muissa aiheissa paitsi todellisissa tunteissa.
Huumoria oli! Sano vaikka sarkasmiksi. Oletin vastauksenkin olleen.
Vierailija kirjoitti:
En ois näitä tuntemuksia kaivannut.
En minäkään. Joku kuvaili mut tuolla miksi lopetit tapailemisen jonkun kanssa topicissa.
Olen se päällepäin käytöstavat osaava normaalilta vaikuttava. Ja en tahdo pahaa kenellekään, paitsi itselleni. Olen sen ansainnut kohtelusta pääteltynä.
Meillä, sulla ja mulla, on hyvin todennäköisesti yhteinen esi-isä, koska minunkin juuriani on kotiseudullasi päin.
Jos olisimme tavanneet jossain toisessa yhteydessä olisiko jotain tapahtunut meidän välillä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että minulla on myös saamelaisperimää?
Minulla on myös saamelaisperimää ja vähän muutakin "vähemmistö"verta suonissani. Ollaan aika heterogeenistä sakkia täällä Suomessa, me epäheterotkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme tavanneet jossain toisessa yhteydessä olisiko jotain tapahtunut meidän välillä?
Emme olisi tavanneet koskaan. R.
Sille oikealle on oikea oli aika mikä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti sitä oli liian tyhmä ymmärtääkseen. heippa!
Joudun kohta läträilemään kemikaaleilla ilman sua, oisitko kohta tulossa
Signal on auki, mutta se menee myös kiinni tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
G: Kelpaatko kaivatullesi?
En. Ruma, mitätön ukko.
Kaivatulla olisi kyllä hieman urakoitavaa luonani. Sen verran meidän rakkauden työmaalla rästihommia. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisimme vilkaisseetkaan toisiamme missään muualla. Tai ehkä vilkaisseet, koska tietääkseni olemme kumpikin ihmisistä ylen kiinnostuneita. Mutta ei, me emme olisi olleet sillä tavalla kiinnostuneita toisistamme. Se joku syntyi monen asian vaikuttamana juuri siinä tilassa ja tilanteessa. Siksi tämä on erittäin twisted juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisimme vilkaisseetkaan toisiamme missään muualla. Tai ehkä vilkaisseet, koska tietääkseni olemme kumpikin ihmisistä ylen kiinnostuneita. Mutta ei, me emme olisi olleet sillä tavalla kiinnostuneita toisistamme. Se joku syntyi monen asian vaikuttamana juuri siinä tilassa ja tilanteessa. Siksi tämä on erittäin twisted juttu.
Hienosti kiteytetty vastaus! Sopisi myöskin omaan tilanteeseen. Kokonaiskuva oli ratkaiseva - oli vain nähtävä metsä puilta. erisivu
Terveiset ja lämmin halaus ihanalle naapuritalon naiselle 🤗😘
-ihastunut mies
Mahdottoman kivaa iltaa kaivatulle, toivottavasti päiväsi on ollut rakkaudentäyteinen. 🧡🐤
Mä vielä totuttelen kaivattuuni, koska oon niin herkkis. Rakkauden työmaalle siis.
Hieno juttu! Kumman puolelta?