Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Olisin huomannut kaivatun missä tahansa tilanteessa ja kiinnostunut samalla tavalla, vaikka olisi kävellyt kadulla vastaan
Allekirjoitan 🥴
Vierailija kirjoitti:
Meillä, sulla ja mulla, on hyvin todennäköisesti yhteinen esi-isä, koska minunkin juuriani on kotiseudullasi päin.
Miten suhtautuisit, jos saisit tietää verilinkityksen esi-isän kautta? Olisiko se mieluisa vai vähemmän mieluisa asia? Kertoisitko siitä vai pitäisitkö salassa?
Vierailija kirjoitti:
Olet herättänyt rakkauden haaveeni eloon, nainen.
Kuka nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä, sulla ja mulla, on hyvin todennäköisesti yhteinen esi-isä, koska minunkin juuriani on kotiseudullasi päin.
Miten suhtautuisit, jos saisit tietää verilinkityksen esi-isän kautta? Olisiko se mieluisa vai vähemmän mieluisa asia? Kertoisitko siitä vai pitäisitkö salassa?
Ei merkitystä. Tai oikeastaan, ihan kiinnostavaa olis. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Käyn sinun kanssasi, minne vain kuljet. Kävisin.
Ja vielä kuka olet? Kun niin vihreää valoa lähetät💚
E on mielessä, mutta ei jaksa postailla näihin, kun ketjut katoaa sekunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn sinun kanssasi, minne vain kuljet. Kävisin.
Ja vielä kuka olet? Kun niin vihreää valoa lähetät💚
Seitsenpistepirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monilla on yhteisiä esi-isiä. Kun ne ovat kaukaa, sillä ei ole mitään merkitystä. Jos mennään kymmenen polvea taaksepäin, esi-isiä ja -äitejä on 2046, sulla saman verran. Jos heistä yksi on yhteinen, se tarkoittaa 1/4092, jos oikein laskin.
Minulle esivanhemmat ovat tärkeitä. Vaikka perimä onkin laimennut, se ei tarkoita sen katoamista. Itse kokisin lähentäväksi tekijäksi, jos saisin tietää sukulaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monilla on yhteisiä esi-isiä. Kun ne ovat kaukaa, sillä ei ole mitään merkitystä. Jos mennään kymmenen polvea taaksepäin, esi-isiä ja -äitejä on 2046, sulla saman verran. Jos heistä yksi on yhteinen, se tarkoittaa 1/4092, jos oikein laskin.
Minulle esivanhemmat ovat tärkeitä. Vaikka perimä onkin laimennut, se ei tarkoita sen katoamista. Itse kokisin lähentäväksi tekijäksi, jos saisin tietää sukulaisuudesta.
Samoin!
Tammikuu tajun tuuppaaja.
Tyhmänä tanassa tallustan.
Takeltelen. Tassuttelen.
Torvet tööttää tumakkeessa.
Tuskin täysillä tämä tyyppi, tajuan.
Tarviin täystyrmäyksen tajuntaan.
Tule, tee taikojasi.
Myönnä, että sinäkin hymyilit tänään. Ohimennen ;) p.s. Tuoksuit hyvälle
Kun kätesi hipaisee omaani, mietin miltä tuntuisi ottaa siitä kiinni. Mitä kaikkea sanomatonta siinä kosketuksessa välittyisi 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin mukaan me kaipaajat ollaan aika merkityksettömiä kaivatuille. Näin on näreet.
Emmä vaan.
Enkä minä. En edes tiedä kuinka tällaista voisi gallupoida, tuskin väittäjä mun kaivatulta suoraan on osannut käydä kysymässä? Tai no, selkeästi ei, jos tuo kerran käsitys.
Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun kätesi hipaisee omaani, mietin miltä tuntuisi ottaa siitä kiinni. Mitä kaikkea sanomatonta siinä kosketuksessa välittyisi 💕
Aika paljon. Aika hirmuisen paljon. Milloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa nyt missä voisin parantaa.
Kuinka niin? Kaipuun ilmaisussa irl.
Mä oon kovasti yrittäny täällä opetella ilmaisua ylipäätään.
Hyvin sujuu! Missä sen osa-alueessa on opettelemista?
Mammat, mammat. Kyllä on kiihkeää kaipausta.
Keksit suloisia nimiä.