Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
741/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempilintuseni, missä lentelet? Kaipaan sinua ja ääntäsi.

Kuution linnunpönttöön. Autaaa! Jäin pehvasta kii.

Hän ei jäisi siitä kohtaa vaan hartioista.

Vierailija
742/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JU 😍🔥🥺 MI

Jumissa on tässä muutkin, aivan sama mitkä tai monennetko kirjaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että sinä näet millainen minä olen todellisuudessa. Kaiken sen näyttäminen hävettäisi minua liikaa enkä tiedä pitäisitkö sinä minusta kaiken tämän kanssa.

Vierailija
744/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että sinä näet millainen minä olen todellisuudessa. Kaiken sen näyttäminen hävettäisi minua liikaa enkä tiedä pitäisitkö sinä minusta kaiken tämän kanssa.

Pelkään minäkin että en riitä. Silti haluaisin saada tilaisuuden tutustua.

Vierailija
745/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri se pitäisi nähdä? Ihmisen haluan oppia tuntemaan, en kiiltokuvaa tai tyyliteltyä maalausta. Mitkä asiat sinussa hävettävät? Ei minunkaan ketjuminä ole sama asia kuin minä todellisuudessa. En esimerkiksi puhu, kuten kirjoitan.

Pitäisi nähdä, siksi täytyisi tutustua kunnolla koska se tutustuminen rentouttaa hieman. Silloin on helpompi avautua mutta sen toisenkin täytyy tuntua luotettavalta.

Vierailija
746/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri se pitäisi nähdä? Ihmisen haluan oppia tuntemaan, en kiiltokuvaa tai tyyliteltyä maalausta. Mitkä asiat sinussa hävettävät? Ei minunkaan ketjuminä ole sama asia kuin minä todellisuudessa. En esimerkiksi puhu, kuten kirjoitan.

Pitäisi nähdä, siksi täytyisi tutustua kunnolla koska se tutustuminen rentouttaa hieman. Silloin on helpompi avautua mutta sen toisenkin täytyy tuntua luotettavalta.

Totta. Itse olen sen verran tonttu, että luotan helposti.

Vierailija
747/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö peittele tai piilota. Olen välitön ja aito, jos nyt noin voi sanoa.

Vierailija
748/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tarjota sinulle kuka oletkaan työkaluja työstää asiaa. Ymmärrän sinua täysin että sinulla on pelkoja siitä miten muut oikein näkevät sinut. On ihan täysin luonnollista ja normaaliakin tuntea näin, ihmisillä nyt kun on yleensä sisäänrakennettu taipumus tuoda parhaat puolet itsestämme esille. Eikö näin? Mitä tuohon näkemisen pelkoosi tulee niin mietitäänkö sitä nyt hieman yhdessä. Ensinnäkin, se mitä juuri sinä ajattelet itsestäsi ei välttämättä sinun todellisuuden ulkopuolella vastaa yhtään sitä mitä ja miten muut näkevät sinut.

Meillä kaikilla on omat epävarmuutemme, haavoittumuutemme ja heikkoutemme mutta ne eivät määrittele koko meidän arvoamme ihmisinä. Jo

Kiitos tästä kommentistasi, juuri rohkeus ja itsevarmuus täytyisi minun löytää jotta saisin sanat suustani. Liian helposti minäkin sulkeudun mutta myös vastustan ulkopuoleltani tulevaa painostusta vaikkakin tiedän että siitä on hyötyä. Liiallinen levottomuuteni vain hävettää välillä ja tulisi ottaa sitä aikuisen ihmisen vastuuta. Yleishyödyllinen tämä vastauksesi kuitenkin on.

Vierailija
749/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö peittele tai piilota. Olen välitön ja aito, jos nyt noin voi sanoa.

Eli muuli

Vierailija
750/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön kaipaus- ja terveisiä palsta!  Joutaa lukita tämäkin!

Vierailija
751/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä peittele tai piilota. Olen välitön ja aito, jos nyt noin voi sanoa.

Eli muuli

Mikä on muuli tässä yhteydessä? En salakuljeta huumeita.

Vierailija
752/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä peittele tai piilota. Olen välitön ja aito, jos nyt noin voi sanoa.

Eli muuli

Mikä on muuli tässä yhteydessä? En salakuljeta huumeita.

Abstrakti vitsi ja joko huono tai sit et ajattele tolla taval

Vierailija
753/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset, opetelkaa äidinkieltänne

Vierailija
754/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
755/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi enemmän puhua toisilleen.

Vierailija
756/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen levottomuuteni vain hävettää välillä ja tulisi ottaa sitä aikuisen ihmisen vastuuta. Yleishyödyllinen tämä vastauksesi kuitenkin on.

Ole levoton, levoton! Pitäisi olla jokaisen uudistajan motto. Jonkin saattaminen liikkeelle on pysähtyneisyyden vastakohta - toinen niistä on elämää, toinen kuolemaa.

Jotenkin näin on todennut juutalainen feministi Ernestine Rose aikoinaan.

Häpeän pelko on luonnollista, sen voittaminen ei ole vain pelon puuttumista vaan sen voittamista.

Muistakaa ihmiset: Itsensä agitointi (tässä tapauksessa itsensä yllyttäminen, ylipuhuminen, ennenkaikkea liikkeelle paneminen on sen oman edistyksenne ja aikuisuuden hinta)

Vierailija
757/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on nähnyt minut myös täysin räjähtäneenä ja resuisena. Muuten saatan häpeillä olemassaoloani, mutta hän saa minut tuntemaan itseni ihan hyväksi tyypiksi. Siksi <3 kiitos olemassaolostasi ihana ihminen

Vierailija
758/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti sitä oli liian tyhmä ymmärtääkseen. heippa!

Vierailija
759/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Kelpaatko kaivatullesi?

Vierailija
760/8702 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Kelpaatko kaivatullesi?

En oo kelevannu.