Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tapahtui (varmaan viiveellä) henkinen romahdus, tuntui ettei jalat kanna ja musertuu sen alle, siinä sitten kävelin pitkin sairaalan käytäviä keskittyen pitkiin hengityksiin. . . Helpotti onneksi kun näki toipilaan. Hetken tuntui kun koko maailma murtuisi.
Halaus, kuka oletkaan.
Kaikki ei osaa lukea toisen tunteita ja tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paikkaa enää. :(
Selvä sitten. Olis reilua kertoo se myös oikeessa elämässä.
Rakastan sua enkä luovuta meidän suhteen.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaa iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä et halaa mua sillon kun on ihan selvää, että mä tarvisin vaan sen halauksen? Sitä mä en oo koskaan ymmärtäny.
Viime viikon ke halasin. Ja vastaisuudessakin, jos olet sen näköinen
Hän ei kyllä halannu. Jouluisin halaa.
Tarjosin mahdollisuutta kutsua minut käymään. Eipä kiinnostanut.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä, maolta matkamieheltä maan, 30km ja parinkin pitäjärajan pahemmalta puolelta, piirin vääremmän takaa sinne onnen Auvolaan, Tiitiäisen kultamettään, oisinpa siellä. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!
Elämä ei ole elämisen arvoista ellei ole oma itsensä. Niin se vain on. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miks sä et halaa mua sillon kun on ihan selvää, että mä tarvisin vaan sen halauksen? Sitä mä en oo koskaan ymmärtäny.
Saat halin ja hellyyttä niin paljon kuin tahdot! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei osaa lukea toisen tunteita ja tarpeita.
Kuten itkua?
Olisitpa lähelläni. Hyviä öitä miehelle, missä nyt sitten oletkin. 🌟
Katsoin peiliin ja näin rakastuneet kasvoni. Tykkäsin. Katsoin uudestaan...kun yhdessä vaiheessa katsoin, näin sun kasvot sieltä. Tykkäsin enemmän. Kaipaan nähdä sut ja kuulla mitä kuuluu. Lienet rakastunut, mut et muhun. Näkisinpä sut, niin voisi jutella.
Kauniita unia ihana mies. 💛
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua kaunotar. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Viime viikon ke halasin. Ja vastaisuudessakin, jos olet sen näköinen