Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan ole saanut minulta mitään? 🥺
Tyhjän kaljatölkin?
Sivusta just näin
Sun olemus vaikuttaa mun ajatuksissa nyt voimakkaasti, kuten sinä päivänä, seistessä lähelläsi ja katsoessamme räksynpesää. Aistin vain sua siinä. Hetki piti koota itseäni, kun tajusin mitä tapahtui. Ihme, et pystyin puhuu normi. Aika on ihmeellinen, kai siihen kului sekunteja. Ennen sitä hetkeä katsoit rannekelloasi. Niin paljon niin vähään aikaan mahtui. Aika tuntui pysähtyneen. Onnex. 🤗
Kiitos päivästä ja hyvät yöt 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit sylkkyy. Painaisit pään pehmeille rinnoille. Voikun olisin sulle se kaikkein kaunein.
Olet. Eikä pelkästään ulkonäkö. Kyllä sä huomaat kuinka saat mut ulos mun kuoresta ja kuinka kohtelen sua ihan eri tavalla kuin ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika laittaa silmät kiinni. Öitä.
Sama juttu! Ihanan väsynyt olo. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo!
Mä tulin jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit sylkkyy. Painaisit pään pehmeille rinnoille. Voikun olisin sulle se kaikkein kaunein.
Olet. Eikä pelkästään ulkonäkö. Kyllä sä huomaat kuinka saat mut ulos mun kuoresta ja kuinka kohtelen sua ihan eri tavalla kuin ketään muuta.
Tää, miksi siihen on niin vaikea uskoa vaikka sen näkee? -sivusta
Hyvät yöt kaivatulleni. En pysty sua vieläkään unohtamaan. Halaus.
Hyvää yötä kauniille🌻lle ja pienelle kissankellolle. Toivottavasti teillä on ollut hauska päivä töissä ja leikeissä. Ajattelen meitä, ottakaa uniinne ja elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro selvästi, jos menet.
samaa toivon omalta kaivatulta. kirjottas niin, että ymmärrän.
Toivon myötätuulta, miehelle. Sä meet, mä jään.
Kultaseni, saisipa aikaa sinun kanssa ja vähän käännellä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeemme eivät kohdanneet. Harmi molempien puolesta.
Kenelle tämä?
Kävisiks kii tisuun vai pakaraan?