Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Mitä me tänä iltana tehtäisiin?
En mä tiedä kuinka tulla sua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhumisella yleensä tietääkseni tullaan ihmisiä vastaan. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ne ajat oli ja meni. Ei giinnosta enää. Eläkää siellä teidän sisäpiireissä omissa kuvitelmissanne vaan, en niihin oo tulossa. 👋🏻 heihei.
Nyt tapahtuu ja tarttisin sua
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt keksin, kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantunut 5 minuuttia, jonka aikana todettaisiin että meillä ei ole mitään yhteistä, eikä kiinnostusta jatkaa keskustelua eikä tutustumista. Koko tapahtuma johtais nolostumiseen ja vaivautumiseen kohdatessa, että voiei tuossa tuo nyt on, äkkiä piiloon. Ei mitään syytä tehdä yhtään mitään siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantunut 5 minuuttia, jonka aikana todettaisiin että meillä ei ole mitään yhteistä, eikä kiinnostusta jatkaa keskustelua eikä tutustumista. Koko tapahtuma johtais nolostumiseen ja vaivautumiseen kohdatessa, että voiei tuossa tuo nyt on, äkkiä piiloon. Ei mitään syytä tehdä yhtään mitään siis.
Sullahan kumma kaipauksen kohde on. Itse tiedän että meiltä ei juttu lopu eikä ole kahdestaan tylsää. Se on jo nähty. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt keksin, kaivataan.
Virtuaali hali kaikille.
Hiihtoon minäkin: olin v...un köntys ja vaikka mikä kun kaatuilin nuorena. Hiihdossa olin hidas ja koulussa pojat hakkasi terävillä sauvan päillä ihon arville hiihtoreitillä. Aikuisena vasta selvisi että mulla on sairaus jonka vuoksi mun nivelet menee helposti sijoiltaan. Siksi olen yhä enemmän köntys. Vieläkin ja ikuisesti. Siksi olen arka. Siksi. Ja monesta muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan kumma kaipauksen kohde on. Itse tiedän että meiltä ei juttu lopu eikä ole kahdestaan tylsää. Se on jo nähty. Sivusta.
Sulla mitään oo jos täällä siitä kirjotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persevälle naiselle terkut <3
Perille tuli! 😂
Tykkäätkö käyttää farkkuja?
Mä käytän. Sivusta.
Työpaikan meheväpeppuinen tumma kaunotar käyttää myös, mutten käyttäisi termiä persevä hänestä tai kenestäkään. Se kuulostaa jotenkin halventavalta. Kaivatun kroppa on naisellinen ja kaunis muodoiltaan. Eri sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään oo jos täällä siitä kirjotat.
Tietenkin mulla on kaivattu jos täällä kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Mä käytän. Sivusta.
Työpaikan meheväpeppuinen tumma kaunotar käyttää myös, mutten käyttäisi termiä persevä hänestä tai kenestäkään. Se kuulostaa jotenkin halventavalta. Kaivatun kroppa on naisellinen ja kaunis muodoiltaan. Eri sivusta.
🥴👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Mä käytän. Sivusta.
Nyt tiedä onko meheväpeppuinen sen parempi. Tulee mieleen kostea ja hautunut.
Vierailija kirjoitti:
Palataanko kaipaamiseen? Muuten ketju lukittuu taas. Tai avaa uusi höpöttelyketju ja laita linkki, niin tullaan sinne.
Aivan turhaa koko kaipaaminen. Kunpa löytyisi ihmisiä irl, jotka osaisivat seistä sanojensa takana, eivätkä luvata valheellisesti sitä tapaamista jota ei ikinä tullutkaan.
-ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Mä käytän. Sivusta.
Nyt tiedä onko meheväpeppuinen sen parempi. Tulee mieleen kostea ja hautunut.
Mulla taas tulee tuosta mieleen sellainen ihana muodokas nektariini ja hehkuva Afrodite
Sivusta naiselta jolla ei ole mehevää/isoa peppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko kaipaamiseen? Muuten ketju lukittuu taas. Tai avaa uusi höpöttelyketju ja laita linkki, niin tullaan sinne.
Aivan turhaa koko kaipaaminen. Kunpa löytyisi ihmisiä irl, jotka osaisivat seistä sanojensa takana, eivätkä luvata valheellisesti sitä tapaamista jota ei ikinä tullutkaan.
-ruma mies.
Jos viittaat sovelluksiin, niissä rumana miehenä sinun ainoa virka on pönkittää naisten statseja ja egoja. Jopa niillä rumilla naisilla on todennäköisesti useampi mies piirittämässä, kun yleisimmissä sovelluksissa on suunnilleen kolme miestä jokaista naista kohden.
Onko päivä pidentynyt? Hiukan? Terkut kaivatulle, mun auringolle