Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko kaipaamiseen? Muuten ketju lukittuu taas. Tai avaa uusi höpöttelyketju ja laita linkki, niin tullaan sinne.
Aivan turhaa koko kaipaaminen. Kunpa löytyisi ihmisiä irl, jotka osaisivat seistä sanojensa takana, eivätkä luvata valheellisesti sitä tapaamista jota ei ikinä tullutkaan.
-ruma mies.
😭
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta paljon, J. Haittaako se?
Saisit pitää, pidellä ihan oikeastikin. Vanhemmalle, ammattilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko kaipaamiseen? Muuten ketju lukittuu taas. Tai avaa uusi höpöttelyketju ja laita linkki, niin tullaan sinne.
Aivan turhaa koko kaipaaminen. Kunpa löytyisi ihmisiä irl, jotka osaisivat seistä sanojensa takana, eivätkä luvata valheellisesti sitä tapaamista jota ei ikinä tullutkaan.
-ruma mies.
Jos viittaat sovelluksiin, niissä rumana miehenä sinun ainoa virka on pönkittää naisten statseja ja egoja. Jopa niillä rumilla naisilla on todennäköisesti useampi mies piirittämässä, kun yleisimmissä sovelluksissa on suunnilleen kolme miestä jokaista naista kohden.
Viittaan ihan irl, kasvotusten valehtelemiseen.
Valitettavasti tämä toiminta on hyvin yleistä myös siellä deittiapeissa.
En vielä luovi toivosta kokonaan, mutta peräänkuulutan rehellisyyttä.
Valehtelu tulee kostautumaan jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ruma mies.
Jos viittaat sovelluksiin, niissä rumana miehenä sinun ainoa virka on pönkittää naisten statseja ja egoja. Jopa niillä rumilla naisilla on todennäköisesti useampi mies piirittämässä, kun yleisimmissä sovelluksissa on suunnilleen kolme miestä jokaista naista kohden.
Viittaan ihan irl, kasvotusten valehtelemiseen.
Valitettavasti tämä toiminta on hyvin yleistä myös siellä deittiapeissa.
Toivottavasti osaat itse olla myös hyvin rehellinen aina. Se on vähintä mitä voit kun vaadit sitä muiltakin. Onnea siis rehellisyyden olemisen kanssa.
Miten sitä voikin olla niin pöljä että kuvittelee toisen tuntevan samoin😔
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin olla niin pöljä että kuvittelee toisen tuntevan samoin😔
Järkiliitto ja hyvä seksi on parempi valinta kuin ainainen riitely. Suurinta rakkautta on kaipaaminen jolloin mielikuvituksessaan romantisoi odotukset jotka realistisessa elämässä harvoin toteutuvat ja tulee pettymys.
Päivät kuluu, eikä susta kuulu. Jokainen päivä hiljaisuutta etäännyttää minua sinusta. Voi olla, että kun seuraavan kerran tarvitset kuuntelijaa, minua ei enää kiinnosta. Tiedät, että pallo on sinulla. Jos välität, niin älä päästä minusta irti.
Voisit napata peffasta kiinni kaksin käsin ja vetää kiihkeään syleilyyn.
Olipa kiva mähdä sinusta edes sekunnin vilaus, pitkästä aikaa. Huomaan kyllä kuinka katsot minua ja se tuntuu yhä niin hyvältä. Odotan jo seuraavaa....
Suurinta rakkautta kylläkin mielestäni on elää rakkautta sellaisena kuin se on. Itse en ainakaan aseta mitään "romantisoituja" odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tänä iltana tehtäisiin?
Voitais mennä jo vaikka peiton alle😘
Vierailija kirjoitti:
Voisit napata peffasta kiinni kaksin käsin ja vetää kiihkeään syleilyyn.
Tuota minäkin toivoisin😉
Vierailija kirjoitti:
Päivät kuluu, eikä susta kuulu. Jokainen päivä hiljaisuutta etäännyttää minua sinusta. Voi olla, että kun seuraavan kerran tarvitset kuuntelijaa, minua ei enää kiinnosta. Tiedät, että pallo on sinulla. Jos välität, niin älä päästä minusta irti.
Oikeasti ei ole mitään "pallo" on sinulla skenaarioita. Tiedä se että olet itse kaikesta itse vastuussa.
Tuollaiset pallo on kuule sinulla puheet on epäterveiden vaiheilijoiden psykologista peliä. Et vain uskalla tunnustaa itsellesi tätä.
Kyllä sinä tiedät miksi sinulle ei suututa 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät miksi sinulle ei suututa 😉
🏻??
Pallo on sillä, joka on kieltänyt pitämästä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta rakkautta kylläkin mielestäni on elää rakkautta sellaisena kuin se on. Itse en ainakaan aseta mitään "romantisoituja" odotuksia.
Se on hyvä. Usein ihminen vaan tuppaa asettamaan raamit joiden sisässä hän katsoo sen herkkupalan luuraavan. Alkuhuuman jälkeen on älyllisen rakkauden aika.
Vierailija kirjoitti:
Välitän, sinä et välitä jos päästät minusta irti.
Klovnia haki.