Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Koulu tais pilata hiihtämisen ilonkin, koska muistan vielä lapsena tykänneeni hiihtämisestä, mut sitten kun siitä tulee pakko, tietty reitti tai matka, eikä saa vaan omaksi ilokseen hiihdellä miten tuntuu niin meni maku.
Mä tunnen syvää välittämistä ja rakkautta sekä polttavaa halua. Olenko rakastunut, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Koulu tais pilata hiihtämisen ilonkin, koska muistan vielä lapsena tykänneeni hiihtämisestä, mut sitten kun siitä tulee pakko, tietty reitti tai matka, eikä saa vaan omaksi ilokseen hiihdellä miten tuntuu niin meni maku.
Kokeile uudestaan keväthangilla! Tajuat taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni maku uimiseen, kun suurin piirtein työnnettiin altaaseen ja pakotettiin uimaan muiden tahdissa, vaikka ei kunnolla viel ees osannut uida.
Juokseminen oli yhtä pyllystä, kun aina sille oli liian vähän aikaa ja sit myöhästy tunnilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen syvää välittämistä ja rakkautta sekä polttavaa halua. Olenko rakastunut, en tiedä.
Oireet viittaavat pahasti siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä! Itse en koskaan stressannut tuollaisista, hiihdin omaan tahtiin koulussakin. Ei mun iloa asioista mikään sattumanvarainen opettaja lapsuudesta vie :D
No, mut jos koulussa mentiin jonnekin retkellä ja piti hiihtää tietty lenkki, muistan et se tuntu jossain vaiheessa jo pakkopullalta, eikä sellaselta et onpa kiva juttu. Ärsyttää vieläkin.😅
Persevälle naiselle terkut <3
Mä kerron koululiikuntatraumoja ja joku alapeukuttaa. Niitä traumoja on myös telinevoimistelusta ja niistä epämääräisistä testeistä, joiden perusteella arvosana määräytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on nää keski-ikäset setämiehet, jotka vaan raivoaa laduilla muille, joku ongelma niilläkin oikeasti on. Ehkä niiden kannattais mennä terapiaan eikä hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerron koululiikuntatraumoja ja joku alapeukuttaa. Niitä traumoja on myös telinevoimistelusta ja niistä epämääräisistä testeistä, joiden perusteella arvosana määräytyi.
Oisko vaikka siksi, että ketju niille on ihan väärä!
Epäilen, että koululaitos on kyllä enemmän ottanut kuin antanut.
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on nää keski-ikäset setämiehet, jotka vaan raivoaa laduilla muille, joku ongelma niilläkin oikeasti on. Ehkä niiden kannattais mennä terapiaan eikä hiihtämään.
Olen kymmenen vuotta hiihtänyt melkein päivittäin, eikä kukaan ole koskaan raivonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtohirmut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Tykkäätkö käyttää farkkuja?
Näitä on hauska lueskella kun ei kaipaa ketään. Tai no, ehkäpä mutta kohde on sillein saavuttamaton, ettei kannata tuhlata resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oireet viittaavat pahasti siihen.
Tilanne on hankala, en osaa lukee toisen signaaleja, et mitä haluaa multa ja sit tai siksi omatkin tunteet sahaa, niin on mitä on. Yksipuolisesti rakastuminen on kyl perseestä, enkä tiedä onko mahdollistakaan. Mut kaipaan kyllä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoretki kaivatun kanssa olisi toiveissa. Lähtisitköhän laduille?
En omista kunnon suksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perille tuli! 😂
Tykkäätkö käyttää farkkuja?
En, vaan mekkoa.
Yleensä se on kaunis vartalo ja kasvonpiirteet, kokonaisuus. Mitä tyylikkäämpi energia, sen kauniimpi vaikka kaikki eivät katsokaan ihan samalla tavalla tai eivät kumppaniksi halua jotain syystä.