*~~~~~Marrashaaveet~~~~~* pe-su
Kommentit (93)
Niin se tiputtelu alkoi taas :/ Ei ei, kyllä mä nyt luovutan ja alan odottaa tätiä. Tai itseasias luovutin jo tuos päivällä, pirautin muutaman kyyneleen ja aattelin ettei tästä tuu koskaan mitään... purin sit suruani muutamalla suklaakeksillä ;) Ja sit painuin tuonne saitista sanottua osastolle väsäämään joulukuun listapohjaa. Eli sekin on sit valmiiks jo tehty, jos vaan muille kelpaa. (en tosin toivo että kukaan teistä sinne tulee vaan että kaikki plussaatte nyt)
Kyl tämä tästä taas. Menkat pitäs alkaa huomenna tai viimeistään tiistaina. Toivottavasti ei tiistaihin asti tätä tiputtelua tarvi jaksaa.. :P
Plussaonnea teille muille ja kiitos tuhannesti seurastanne!!! Mä alan jo henkisesti valmistautua seuraavaan kiertoon.
Ai niin, Savannalle onnittelut plussasta! Kiva että Freya sai heti seuraa! :)
Korallille pahoittelut tiputtelusta:( Toivon et se kuitenkin olis jotain muuta. Toivottavasti flunssa sentään jo hellitti. Pahoittelut myös tamatulle.
Onnea Freyalle ja Savannalle ja vauvaliimaa!!!
Shania: eihän onnistumiseen tarvita kuin yksi kerta joka on hyvin ajoitettu, niin mäkin jaksan uskoa!!
Piipaa: olen samaa mieltä muiden kanssa- aivan äärettömän suloinen lapsi sinulla!
Miten piinailujen kanssa muilla? Lastwish, buam, Milenna, eppuliina.. Mua jännitti liikaa ja oli pakko tänään testata, negahan sieltä ja harmitti. Oireetkin ovat hävinneet. Ainoa et tota Freyan mainitsemaa mahakipua reippaassa kävelyssä on ja sit aamuisin nenä ihan tukossa vaikkei flunssaa ole. Nyt taidan estellä tätiä tulemasta ja testailla kun se on myöhässä.
T.Hobbie kp 25/28-29
Olipas raikas ilma kuitenkin ulkoilla tuolla järvellä, vaikka pakkanen olikin lauhtunut, mutta tuuli sen verran kirpakasti kuitenkin. Pipokin oli kiltisti päässä, tunnustan itseni äidiksi joka vaatii lapsiltaan pipopakkoa, muttei itse pipoa käytä esimerkkinä kuin tosipakkasilla. En vaan oo pipoihmisiä, jotenkin ahdistaa mua, oiskohan lapsena ollut sitten liian tiukalla ;) Löytyykös sohvapsykologia vastaamaan tähän?
Ja sitten sitä omaa..Aamupäivän oli kyllä erittäin inhottavat ja ajoittain törkeet alavatsakivut, neuvokaapas nyt et päättelenkö nyt tuosta kivusta että se ovis oli tänään, eilen siis ovisplussa clearbluella? Ja kannattaako tänä iltana vielä pöllytellä peittoja vai onko jo liian myöhäistä?
Piipaa: Montako kiertoa oot clomeja käyttänyt? Mikä sulla on annostus? Mulla siis 100mg/vrk, 2 lasta sillä annostuksella, lievempi 50mg annostus ei tehonnut mitenkään aikoinaan esikoista yrittäessä, molemmat tuli neljännellä 100mg kierrolla, kuopuksen alotin suoraan, enkä käyny ees ultrissa, toisin kuin nyt, kun päästiin taas kunnalliselle puolelle hoitoihin. Onko sulla clomit aiheuttanut oviksen aikaan ilkeitä menkkamaisia kipuja (aika voimakkaita)? Mulla ei muistaakseni aikasemmilla kerroilla ollut, mutta aikahan kultaa muistot.. ; )
Kiitokset tervetulotoivotuksista ja leppoisaa illanjatkoa!
Mulla on nyt neljäs clomikierto menossa ja syön sen 50 mg vrk.
Ainakin mulla on oviskivut lisääntyny selkeesti, aivan järkyttäviks asti.
Ja tosiaan tikkuihin on tullu hyvät plussat mitä ei läheskään aina ennen clomeja tullu.
Kohta pitäs pitää varmaan se tauko, mutta gyne anto luvan syödä vielä kolme kuuria tän jälkeen, kun meidän yritys loppuu sitten kokonaan, jos ei siihen mennessä tärppää.
Mä uskon kyllä, että ne järkkykivut oli sulla sitä itseään, jos kerran tikku anto plussan eilen. Ja vielä tänään ehti hyvin puuhata, kun eläähän se munasolu sen 24 tuntia noin!
nonnukka! Tervetuloa mukaan!
Koralli. Voi itkujen itku. :' ( Mutta tiedän tasan miltä susta tuntuu.. Hienon listan oot tehny! Laitahan jo julkiseks!
Mä kävin sitä jo kurkkimassa, kun laskeskelin seuraavaa mahollista la:ta, kun pian perästä tulen.
Onpa mulla " kivan" positiivinen asenne.. Just vasta saatu ovis kunnialla ohi ja heti ollaan luovuttamassa.. *nolo*
Hobbie! Kiitos sinulle! =)
Millä sä muuten testasit? Eihän tosiaankaan läheskään aina ja läheskään kaikki testit näytä kovin aikasin mitään joten pidetään toivoa yllä!
Täällä odottelen tätiä saapuvaksi, vaan vielä ei kuulu. Se kurvaa kuitenkin heti aamusta meille, mulla on ollut koko päivän huono-olo liekö joku tauti tai jotain :( raskausoireeksi en suostu uskomaan. Sitä syynää itseään kolminkertaisen suurennuslasin voimalla kun mitään ei kuulu ;)
Kohdunsuu on melko korkealla kuitenkin ja sieltä jotain venyvää tulee o_O kuten ovislimat x_X tiedä häntä enää mitä tästä tulee. Muuten valkkaria tuleekin enemmän kun laki sallii.
Noh ferraria odotellessa...
Lastwish kp31/31 dpo 14 yk2
Sisältää valitusta, heti varoituksena lukijoille=(
Alan menettää toiveet tän kierron suhteen just kun noi lämmöt sahaa noin kovasti ja ovistikkuun ei vieläkään plussaa ole tullut. Tiistaina olis kp 18 joten siinä on minun ainoat toiveeni. Mulla vaan on sellainen tunne et meille ei perheenlisäystä ihan heti suoda. Miehellekkin eilen illalla jutustelin samaa, en tiedä mikä vaisto niin mulle sanoo mut tietty toivon et olisin väärässä. Sit sanoin et luulen et meillä imetys vaikuttaa vielä asiaan ja paljon mut en halua sitä lopettaa vielä. Mies kyllä ymmärsi asian ei siinä mitään mut jotenki tuntuu et se ajattelee kovin mustavalkoisesti näitä juttuja. Eihän sen toki tarvi näin monimutkaisesti niitä ajatellakkaan mut musta tuntuu et se olettais raskautumisen olevan joka kerta yhtä simppeliä kuin meillä aikaisemmin on toki ollutkin. Tiedän ettei se mitään pahaa tarkoita ajattelutavallaan, hänhän on vain Mies!
No nyt lopetan marinat ja suuntaan osittain katseita jo joulukuuhun. Lähden tästä iltatoimiin ja satua lukemaan=)
Nyt pitää pinnistää että muistan mitä piti sanoa..:)
tamatulle tsemppiä muuttoon!
pocolle ja nonnukalle tervetuloa marrashaaveisiin!
Savannalle onnittelut plussasta!! Sai freya sinne kaverin:) Toivon mukaan vielä lisääkin..
Kelläs se oli alkanut taas tuhruttaa? Koralli? Halit kuitenkin sulle!(iso sori jos nim. väärin..)
Lastwishille nega? Ei voi olla totta, kun eiks sulla oo oireetkin ihan toiseen suuntaan viittaavia?
(samt ku ed. en jaksanu avata toista ikkunaa et voisin välillä käydä kuikuilemassa sieltä..)
Ommoo napaa; Kp taitaa olla 23/30-32. Ja oireita ei kummemmin oo:( Alamahaa välillä vihloo ja sisäreidet on kipeet:)) En oo kuitenkaan mitään ihmeempiä liikkunut..Toinen tissi on sivulta kipee..Kuten huomaatte tässä pitää oikeen yrittämällä yrittää etsiä noita oireita:( Voi kökkö...vielä pitää yli viikko oottaa että pääsee testaamaan..nii jos pääsee..
No, jos jotain meni väärin niin pyydän anteeksi..:) Sama pää kesät talvet..
toivottaa Nonnukan tervetulleeksi ja pahoitella Korallille tätiopaholaisen tiputtelua!
Oon mä ihan täällä näin, tosin noro-viruksen kourissa oltu koko perhe koko viikonlopun...
Siis että voi YÄK!!!
En siksi tosiaan ole kirjottanu mitään, kun en oo sängystä päässy sen vertaa ylös muutako poikaa välillä huuhteleen oksennuksista...IIK, vieläki tiiättäkö hirvittää ihan hulluna että miten sitä selvittiin hengissä..
Poikaaki käytettiin väliin tiputuksessa ja samalla itekki oksenneltiin..
Testi näytti negaa silloin perjantaina kuten mä vähän odotinkin.
Eilen ois tätin pitänyt aikaisintaan tulla ja viimeistään tiistaina että katellaan nyt tuleeko se.
Oireita ei ole muutako että rinnat kutiaa ihan hiivaatisti...en tiiä miksi...
Mutta katellaan sitten jos loppuviikosta testailis uuelleen.
Nyt tää neiti lähtee suihkuun ja sitten vielä petiin lepäileen...
Onnee kauheesti plussanneille/neelle, en muista oliko niitä useampi.
Ei oikei vielä tää ajatus luista..
Öitä kaikille kovasti!
Buam kp 29/28-30
Heti pakko sanoa, että buam, voi hyvänen aika miten selvisittekin kaikki! Nostaisin hattua, jos sellaisen omistaisin, on teillä ollut rankka viikonloppu. Ja minä täällä valitellut jotain flunssaani, joka ei ole mitään tuohon verrattuna. Hyvä, että nyt olette selviämässä! Ja plussakin sulle ehtii vielä hyvin tulla! :)
Jos ei tule plussaa, niin tervetuloa joulukuun listalle, jonka siis Piipaan usutuksesta nyt pistin näkösälle. Ei silti, että ketään teistä sinne toivoisin, mutta jos niin ikävästi sattuu, niin ainakin on tuttu palstahäiriköijä Koralli siellä vastaanottamassa :D Mut hetken aikaa roikun vielä seurassanne, jos sallitte.
Mun tiputtelu taas loppu. Pelkkää valkkista tulee. Ihan uutta tämmöinen, nuo luontaislääkkeet taitaa sittenkin vähä tehota. Mut vatsassa kramppaa kyl jo vähän siihen malliin että eiköhän se täti ala huomenna jo olla maisemissa. Mä kyllä toivoin että nuo lääkkeet olis pidentänyt tätä luteaalivaihetta. Hmm.. tietty voihan olla että menkat ei vielä olekaan hetkeen tulossa, mutta siihen asti olis sit tiputtelua joka päivä...yök, en mä sitäkään halunnu.
p02p06: älä luovuta vielä, se ovis tulee sit yks kaks yllättäen, ei se välttämättä jää kokonaan tulematta, tästä voi tulla pitempi kierto nyt, jos se ovis tulee viivästyneenä, mut kyl se varmaan sieltä jossain vaiheessa tulee.
Piipaa: onko noin, että jos ei kolmeen seuraavaan kiertoon tärppää, niin sitten luovutatte? :( Voivoi, no sitä suuremmalla syyllä nyt on pakko tulla sulle plussa tai sit viimeistään tuommoinen joulun ihme ;)
poco: kuulosti hyvin oviskivuilta, tuommosta se mullakin on. Vielä ehditte tänäänkin touhuta. Munasolu elää ainakin 12h ellei peräti 24h.
Täällä on muutamilla nyt jännät hetket edessä kun kp:t alkavat olla täynnä!!! *suihkuttaa teidät plussapölyn peitoksiin* :))
terv. jo paremmalla mielellä oleva Koralli
Jos sulla on 29/28-30, niin eikös sen tätin ois pitäny (tai siis ei pitäny) tulla aikasintaan tänään? Siis jos ois tullu, niin tuo 29 ois muuttunu kp1 ja kierron viimenen päivä ois ollu kp28? Korjaa ihmeessä jos oon väärässä, mie vaan lasken sen niin..
heti pyydän anteeksi etten pysty kelleen kommentoimaan mitään. olen edelleen angiinassa ja ei oikein ajatus juokse. olen lukenut kaikki juttunne mutta mikään ei nyt pysy oikein päässä.
halusin vaan kysellä roskishaamuista, mistä ne johtuvat?
eilen tein aconin herkän testin aamulla kun tiesin että saan lääkekuurin ja lääkärissä kysyttäis olenko raskaana. no eihän näillä kp:llä testi varmaan plussaa ees näyttäis vaikka raskaana oliskin. eilen siis vasta kp 22, mutta toisaalta oletan oviksen olleen aika alussa tai sitten ei ole ollutkaan.
niin testi siis nega. tänään aamupäivällä kun aloin heittämäänn testiä roskiin, siinä oli aivan hailukka viiva. en uskokaan sen tarkoittavan raskautta, mutta mistä tuo sitten johtuu? olen käsittänyt ettei testiin pitäs tulla väriä ilman hcg-hormonia.
jos joku tietää ja ajksaa valaista mua, olen kiitollinen.
sannuska kp23/25-28
Unohtu heti mitä piti sanoa..miusta ei varmaan tänään kuulu tän enempää ku meil oli yövieraita(ja sen takia en eilenkään paljo mitään ehtiny kirjottaa..) ja lähetää kohta kyläilemään..Mut illemmalla tuun sit höpöttää enemmän:)