*~~~~~Marrashaaveet~~~~~* pe-su
Kommentit (93)
eppuliina: mites toi sun oireilu kuulosti niin tutulta? -ai nii! mullaha on samaa :D nii joo, mut maidon suhteen ei :) onneks. mul alko tulee maitoa joku vuosi sitten mut se onneks viimein lakkas jokunen ajanjakso sitten.
Lastwish: mäki luotan että vahvistuu. sen on pakko :)
Shani@: jos tuolanen noposa juosten ruiskittu toiski teille sen pikkusen talvikäärön :) kiva että ehditte kuitenkin edes nopeasti jotain ettei hyvä ovis ihan hukkaan menny :)
Koralli: vieläki kipeenä! miten musta tuntuu et oot ollu jo ainaskii vähintään miljoona viikkoa kipeänä :( tiedän hyvin miltä tuntuu ku joutuu sairaana jumittaa kotona päivästä toiseen. 100neliön kämppäki muuttuu 12neliöiseksi opiskelijaluukuksi. jos ei muuten ni ihan sillä ku ei vain jaksa siivota :D toivottavasti parantuisit pian
Pricilla: no mutta, sehän on hyvä jos kerran kierrossa alkaa mankkoja tipahtelemaan, ei tunnu sitten synnytyskää missään :D
p02p06: shh, ei saa puhua syötävistä. alko tekee niiiiin paljon mieli sipsejä ja dippiä! ...suostuiskoha ukko juoksee hakee :)
noin. siinä pika pika viestit :)
elenia82 kp31/30 ja ehkä mahdollisesti sittenkin rv jotain plus jotain :D
niin, mietin tossa että sehän olis tietysti toisaalta mukava jos aina tädin vieraillessa sais mankan;) tai taulutelkkarin mä haluisin:D olis jotain hyötyä senkin noita-akan vierailuista:D
Shani@: Eläköön Teletapit!!!! =D
kp 28, ei vielä tuhruakaan.
tein tonne odottajiin pinon alun :)
niin että pentele muitaki sinne etten joudu sit yksin juttelee :D
johtuu täsät päivästä. asunto saatiin heti aamusta ja koko pv ollaan muutettu ja rumba jatkuu vielä hu. sitten jään nettipimentoon, joksikin aikaa PLUSSATKAA sillä välin!!!!
oli mont ajoiden seukki la on 30.11 niin myös meillä ja se on myös meidän esikoisen syntymäpäivä.
nyt mentävä yrittämään unta, lapsella on sittenkin korvatulehdus ja kuulostaa olevan todella herkkäuninen nyt.
BYEBYE teille, toivottavasti pääsen pikaisesti langoille...
Minulla myös tuota viiltelyä pissalla käynnin ja isomman hädän jälkeen varsinkin. Aamun ekan pissan jälkeen sattuu oikein kunnolla niinkuin tänäkin aamuna. Mä luulen että täti tulee kyllä parin päivän sisällä, olen nimittäin kuurannut kotini lattiasta kattoon ihan kirjaimellisesti. Swifferin Magic Eraser on antanut puhtia siivoamiseen ja nyt kiiltää piruvie että kiiltääkin. Siivoamispuuskan kestettyä 5h tuntia tajusin että voi persus tätihän se sieltä on kurvaamassa ferrarillaan kun mun pitää näin kovasti häntä varten siivota :E oireiden perusteella siis. Pessimistiminä sanoo ettei testissä ole huomennakaan mitään viivoja :E
Lastwish 30/31 dpo 13 yk2
Ja kiitoksia onnittelijoille! =)
Kuopuksen juhlat on siis juhlittu ja ovistesti näytti aamupäivällä hyvää plussaa. Limatkin ilmesty, mut kunnon kivut ei. Ainoostaan semmonen yks hätänen vihlasu mikä ei todellakaan oo normaalia. Ota tästä nyt ist taas selvä..
Näinköhän tuo aamulämpökä än mitään näyttää, kun meni näin myöhäseks nukkumaanmeno.
Korallille puhaltelen parantavia tuulia ja painun unten maille!
Tässä mun muru ja kakku joka ei kyllä onistunut niinkuin oisin halunnut..
http://kuvablogi.com/nayta/248758/
Täällä ollaan, poden omituisia vuotoja esim kohdunsuulta erittäin paksua valkkaria ja muuten ihan valkkari on vettä. Omituisia asioita nämä, kohdunnapukka oli vielä korkealla mutta pehmeämpi tänä aamuna joten eiköhän se peli ala olla selvä. Varsinkin kun lämmöt tulivat jälleen hieman alemmas :( Testi negaa ja sillee. Oireita: Rinnat ovat ihan valtavat ja kipeät, vatsaa vihloo vähän eripuolille välillä. Saapas nähdä koska alkaa, vai alkaako ;)
Lastwish kp31/31 dpo 14 yk2
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
tamatu:Bye,bye... Nähdään pian! Tsemppiä muuttoon!
Lastwish: Mulla tota viiltelyä oli myös viimeksi (ja plussahan tuli). Mistä se johtui, en tiedä. Nyt tuota ei ole tällä kertaa ilmennyt (liekö sit niin hyvä merkki =()
Piipaa00: Että sun tyttös on söpö!!
Koralli: Mikä on vointisi?? Joko yhtään parempi???
Freya: Yritetään tulla perässä sinne odotuspuolelle, koko lauma!!
Levottomasti nukutun yön jälkeen olo on kuin seinästä revitty... Mukavaa aamua kaikille!
Nyt häipyy aamukahville!!
Piipaa: Ihania kuvia, siis niin suloinen tyttö ja kakku oli aivan loistava!! Voi kun mäkin niin haluisin pikkuisen tytön meille *huokaus*
Mutta ei tule tyttöä eikä toista poikaakaan ainakaan tästä kierrosta, nega oli taas tämänaamuinen testi. Meinas jo toivo herätä, kun se vaaleanpunainen vuoto loppui taas eilen iltapäivällä ja nyt ei tule mitään. Mut kaipa se täti vaan kerää voimiaan. Ihan hyvä, jos tuhruttelu ees vähenis, olis noista luontaislääkkeistä jotain apua ollut. Katsotaan nyt, tietty tuhrut alkaa heti uudestaan tämän viestin kirjottamisen jälkeen, niin siinä aina käy.
Flunssa kaato taas eilen illalla petiin, mut hitusen parempi olo nyt, ei enää niin tukkoinen olo, joten olisikohan käännekohta tapahtunut. Kunpa nyt ei enää kuumetta nousisi tänään, se vie niin totaalisesti voimat.
Lastwishin käyrä aavistuksen notkahti alaspäin, eikä plussaa ole näkynyt, voi höh. No jos ei nyt plussaa tule niin uskon että nopsaan se tulee. Kyllä sulla vahva ovis näkyy olevan kun noin hurja lämpöero alku- ja loppukierron välillä.
Tamatu: Olipa helpottavaa kuulla, että saitte katon päänne päälle!
Mitäs muille? Joko Milennalla alkaa oireita olla?
Entä Eppuliina, miltä näytti tämän aamun lämmöt, jatkaako käyrä nousuaan?
p02p06: Kurkkasin sun käyrää, ja sahas lämmöt taas alas. Toivottavasti sulle ovistestit kohta näyttäs selvää plussaa. Se imetys muuten ehdottomasti sotkee vielä asioita. Eihän imettäessä välttämättä ees ovuloi.
Freya: Toivottavasti pian saat seuraa odottajiin. Ja toivottavasti sulla jatkuu kaikki hyvin. Tuliko sulla muuten siis mitään vuotoa, kiinnittymisestä tai valemenkkoja tmv.?
(.) Jään odottelemaan menkkoja. Tuli mieleen että on kai joku panadolkin voinu lopettaa tuon tuhruttelun. Ainakin menkkojen alkaessa jos ottaa kovasti särkylääkettä niin menkat vähenee. Ja nytkin tämän kierron alussa kun mulla oli se leikkaus sinä päivänä kun menkat alkoi, niin lääkkeistä johtuen menkat loppuki ja palas vasta kahden päivän päästä.
Iloista sunnuntaita kaikille!
Koralli73 kp 28/28-29 dpo 12 yk7
Mahtuukos mukaan? Uskalsin ilmottautua tälle listalle viime viikolla kun olin käynyt follikkeliultrassa ja siellä yks johtof. löytyi, meillä kun toi raskautuminen ei todellakaan onnaa luomusti. Clomit aloitin tässä kierrossa ja aiemilla kahdella kerralla on tärppi tullut vasta useamman clomikierron jälkeen. Tuolla clomisteissa olen kirjoitellut myös. tästä kierrosta ei siis kauheen vaativat odotukset vielä oo, kun eka kierto on, vaikka eilen sitten sain clearbluen ovistikkuun plussan, joka siis mulle pcolaisena on jo todella suuri saavutus, vois kai sanoa että vähään oon tyytyväinen ;)
Täällä kun on todellisia asiantuntijoita noiden lämpöjen suhteen, niin voisitteko neuvoa, että kannattaako enää alkaa mittailla lämpöjä? Ja aloitetaanko se aamumittailu heti kierron alusta? Ja kun lämmöt nousee oviksesta, niin ovatko jatkuvasti norm. korkeammalla jos on tärpännyt vai tapahtuuko oviksen jälkeen lasku ja sitten taas nousu?
Ja sitten vielä viimeinen kysymys, mitä r-testejä käytätte? Näyttääkö joku testi plussaa jo ennen kuin menkkojen pitäis alkaa?
Ajattelette ehkä, että mulla on varmaan joku kyselyikä, mutta tuntuu että oon jo aivan unohtanut nää kuumeilujutut, vaikka kuopus on alle 4v....
Nyt pitää poistua koneelta ja alkaa kehotella muksuja pukeutumaan pikkuhiljaa, meillä kun välillä se tuntuu kestävän, varsinkin kun töllöstä tulee koko aamun ja pitäisi lähteä ulkoilemaan Tuusulanjärvelle, nyt kun tuo pakkanenkin toivottavasti hieman hellittää. Aurinkoista päivänjatkoa!
-poco-
Kiitoksia kehuista! Sähläsin kuvien kanssa ja tuo aiempi linkki ei enää toimi joten laitan sen uudestaan.http://kuvablogi.com/blog/3945/4/
ja tässä mun lämpökäyrä joka teki mielettömän harpin ylös.
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
Siis ei mulla ollu epäilystäkään etteikö ovis ois eilen ollu, mutta tuo lämmönnousu kyllä täytyy johtua jostain muusta.
Koralli. No voi höh noita negoja. Mutta eihän ihan vielä luovuteta, eihän?
Tamatulle onnea uuteen kotiin ja uuteen kiertoon!
lastwish! Ei ei vielä saa luovuttaa sielläkään!
Nyt muuttukoon jokaikinen nega selväksi plussaksi ja heti!!!
poco! Tervetuloa mukaan! Mulla on myös clomit käytössä ja niiden myötä oon ruvennu saamaan hienoja ovisplussia vaikka tärppiä ei ole vielä tullutkaan. Jotain plussaa sentään..
Et sä enää tähän kiertoon mitään selvää lämpökäyrää oikein saa, mutta eihän niiden mittailusta mitään haittaakaan oo. Kyllä mä mittaan joka päivä eli kierron alusta loppuun.
Nuo lämmöt on tosi yksilöllisiä, mutta usein ne pysyvät ylhäällä ja nousevat ehkä vielä lisää, jos on tärpännyt. 6-8 dpo:n kohdalla saattaa tulla notkahdus alaspäin eli kiinnittymisdippi.
Ja mä oon saanu aconilla haamuplussan jo 7 päivää oviksesta.
Nyt ipanoiden kanssa pihalle!
piipaa kp 14/28 dpo1 yk19
Tänä aamuna tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen oli pakko nousta testaamaan. Jännitti niin paljon, etten saanut enää nukuttua.
Sydän hurjasti hakaten tuijotin tikkua, ihan oikeasti kuulin sydämen lyönnit. =) Kaksi viivaa! (testi Advanced hcg 25)
Kp tänään oli 29/28-30, joka nyt siis vaihtui rv 4+0.
Laskettu aika 4.11.2007
Imettäviä kuumeilijoita haluaisin tsempata kertomalla, että imetän edelleen tuota meidän 1½ veetä, päivin ja öin. Menkat alkoi vasta joulukuussa, mutta heti säännöllisinä ja ovuloin ihan selvästi.
Yritys aloitettiin heti menkkojen alettua (eikä ehkäisyä käytetty sitäkään ennen), tämä oli siis kolmas yk.
oireita: runsaasti repäisykipuja, välillä oikein koviakin. Toissapäivänä pariin otteeseen sydämen lisälyöntejä, joita viimeksi ollut esikoisen odotusaikana. Vihlontaa on ollut, mutta kovia menkkajomotuksia ei.
Tsemppiä kovasti kaikille!
Väsynyt, mutta onnellinen -Savanna- ja tyttö 8/05
sai Freya seuraa tonne odotuspuolelle... Vauvaliimaa paljon matkaan mukaan!!!
Savanna: JEEE!!!! onnea paljon! tuu tonne odottajiin, siellä mä oon yksin pörränny :) meillä on näköjään sama laskettu aikakin että täähän on hyvä alotus meille marraskuisille :) aivan ihanaa että saadaan plussia täällä!
piipaa: todellakin suloiset tytöt sulla! toivotaan että se oviskin vaivautuis ilmottelee itestään isommin. on toi oviksen pongailu aika neiti etsivä toimintaa välillä :) sata yks vihjettä joita pitäis pystyä tulkitsee.
Lastwish: sul on kyllä todellakin ihme oireita ollakseen nega. voisin mäki vannoa että kohta säki oot odottajissa vatsa pömpöllä :) ja hyvinhän se testi voi vielä negaa näytelläkki vaikka olisit raskaana.
Tamatu: kiva ku pääsette muuttamaan! hauskat muutot teille.
eppuliina: koko lauma todellakin sinne :) alkaa olla skitsofreeninen olo pitää pinoa pystyssä yksinään
Koralli: kiva jos alkaa olo helpottaa. josko se nyt taittuis parempaan suuntaan sitten viimein. niin, ei oo ollu tuhrutteluja eikä muitakaa vuotoja mut oviksesta alkaen on vihloillu alamahaa ja ollu yhtä jos toista oiretta. varsinkin palellu ja kuvotusaalloilla ratsastellu.
Poco: tervetuloa mukaan
Mä myös imetän ja menkat alkoi joulukuussa ja tulleet myös säännöllisesti ja meillä myös menossa yk 3 eli samankaltainen tilanne kuin sinulla ennen plussaa. Toivottavasti meilläkin kävisi noin onnellisesti kuin sinulla. Tarrasukkia pikkuiselle!
Tervetuloa minunkin puolesta Poco! Kysyit raskaustesteistä, mä olen viimeksi testannu mammaksin testeillä ja ne on ollut mun mielstä ihan selkeitä. Eli negassa ei näkynyt mitään viivanpaikkoja tms. Nyt mulla olis tuolla pari aconia odottelemassa josko tulisi käyttöä=)
Koralli, juu, ihme lasku taas lämmöissä. En enää ymmärrä yhtään...Mulla ei edes normaalisti oo peruslämpö kuin noin 36 eli eilinenkin oli aika korkee mulle. Jotenkin tuntuu et sitä ovista ei tosiaan ole vielä ollut ja saas nähdä tuleekokaan tässä kierrossa.
Minnekköhän Buam on kadonnut...??
Mä voisin Pricillan laittaa taulutelkkarin toiveeksi tädin seuraavalle vierailulle, olen nimittäin melko varma täti sieltä tulee tännekkin kierron lopulla. Olishan se kiva ylläri kun tulis 42 tuumaisen teeveen kera=D
Nyt lähden hölöttämästä ja menen ruoanlaittoon.
piti vielä kirjottaa tota oman navan kaivuu asiaa.
pahaa oloa: yleensä appelsiinin tuoksu on ihanan raikas ja hyvä, mutta eilen ja tänään se on öllöttäny. paha lemu. samaten aamusin oon huomannu että herätessä kuvottaa aika tehokkaasti. ei mikää kiva oire.
niin, ja sisälläki joutuu pitää villasukkia ja villatakkia kun paleltaa niin pahasti. yskiminen, nopeat liikkeet ja reipas kävely aiheuttaa puolestaan inhottavia kipuiluja. ai, juu. ja tissit pursuu rintsikoista..
vieläkään en suostu täysin uskomaan että oikeesti raskaana, vaikka enemmän uskon kuin pari päivää sitten.
freya: rv 5+2 (?) LA 4.11. tai sit kp 32/30 tiedä häntää
Kiitos Freya! =) Ja hirmusuuret onnittelut vielä plussan johdosta!
Samoin hirmusesti onnea Savannalle!
Tänään on onneks sellasta normikirvelyä jota mulla yleensä on aina oviksen jälkeen joten voin kyllä hyvin olettaa, että eilen ovuloin. Ehkä se jäi kiireen keskellä vaan huomaamatta tai sitten oonkin ovuloinu yöllä. Kai sekin on mahdollista!
Mukavaa kuitenkin huomata tuota kirvelyä molemmilla puolilla, uskaltaskohan toivoa tuplamahiksia tähän kiertoon..
eppuliina! Sun käyrä kyllä näyttää lupaavalta kiinnittymisdippeineen! =)
p02p06! Mull oli joskus tuollanen oikein siksakki käyrä ja silloin en ovuloinu lainkaan. Toivottavasti sulla ois kuitenkin se vielä tulematta!
Hönttä! Mä en pääse kuttulaan tänään jostaan syystä, ethän vaan oo menny testaamaan kertomatta sitä täälläkin? ;)
moi! Aattelinpa minäki nyt tänne kirjotella. Marrasvauva on todellakin haaveissa. Jonkusenverran kirjottelin sillon kun kuumeilin ja odotin esikoista niin täällä huhtihippusissa 05. Nyt tosiaan toista haaveillaan ja yritellään. Syksystä saakka ollaan enemmän tai vähemmän yritetty mitä sillon ehti kun oli talon rakennus kesken. Nyt asutaan uudessa kodissa ja aikaa jää enemmän. Paljon kaikille plussaonnea!
nonnukka kp 17 28-31
semmoinen että etenkin pissalla käynnin aikana/jälkeen tulee tuota viiltelyä sinne alamahaan..en tiiä mitähän siel on meneillään..eli jos ens kierrossa taas alan tästä valittaa/kummastelemaan niin sanokaa et nyt loppu tuo leikkioireiden valittelu!:))