Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nimi sopii Rafaelin kanssa?

22.11.2013 |

Hei!

Meille on tulossa toinen poika, ja jo esikoisen nimen kanssa oli ongelmia. Tyttöjen nimet on niin paljon helpompia ja kauniimpia (vaikka eihän pojan nimen tarvitsekaan kaunis olla..).

Haluaisimme toiseksi nimeksi Rafael, mutta ensimmäinen nimi puuttuu vielä. Sukunimi on suomalainen. Esikoisen nimi on Leo, ja jotenkin lyhyempi ja ytimekkäämpi nimi sopii paremmin suuhun. Mies on suomenruotsalainen, joten nimen ei tarvitse olla supisuomalainen.

Auttakaa, kiltit..

Kommentit (4)

1/4 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-kirjaimella Luukas,Lassi,Liinus,Lenni

muita

Niko/Miko

Jiro/Jaro

Milko

Miska

Mio/Miio (mun suosikki)

Eemi/Eeli/Eeki

2/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on (melkein) kaikki suloisia nimiä. MUTTA, mies on suomenruotsalainen, joten nimi pitää lausua suht samalla lailla sekä suomeksi että ruotsiksi. Unohdin mainita tämän rajoittavan tekijän..

Mio on kaunis nimi. 

Muita varteenotettavia on tällä hetkellä Ru (tämä tuli unessani, täysin päivänselvä asia, että pojastani tulee Ru Rafael, hereillä ollessani en ole yhtä vakuuttunut..) ja toisena Elo. Kumpikin kiehtoo minua todella, mutta samalla en ole aivan vakuuttunut. Mitä mieltä olette?

Minun "ykkösvaihtoehtoni" Olli teilattiin, sillä miehen serkku on sen niminen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomeo

Vierailija
4/4 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuos myöhässä, mutta itse olen Henrik Rafael ja hyvän nimen oon omasta mielestä saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi