Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~~~~~Marrashaaveet~~~~~* pe-su

23.02.2007 |

Huomenta vain likat, täällä ollaan <3

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta! On vaan nyt niin kokonaisvaltaisesti kurja olo tämän flunssan ja kuumeenkin takia, että ottaa kaikki asiat herkästi. ja pms-oirehan tämä herkistely kans on :I

No, yritän vielä pitää vähän toivoa yllä tämän kierron suhteen.

Ei saa antaa tämän liikaa masentaa :) Okei, kipeäkin olen, mutta saanpahan löhötä kotona ja olla ihan luvan kanssa nyt tekemättä mitään :)

Ja taas hakemaan kuppi kuumaa.. mukavaa päivän jatkoa!

Vierailija
22/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siivotaan ja valmistellaan huomisia 2v synttäreitä olan takaa!

Tai itse asiassa tänäänhän tuo neidin oikea syntypäivä on, mutta huomenna siis vasta juhlat.

Oli kyllä pikkuneiti innoissaan keinuhevosesta ja muista lahjoista jotka sai tänään!

Hirmunen haikeus vaan mielessä, kun toinen on jo 2v.. mihin tää aika on menny paitsi turhaan kolmosen yritykseen..

Koralli! Voi kökkö sitä tuhrua. Mä kyllä toivon, että se tällä kerralla enteilis kuitenkin ihan jotain muuta.

Ja ei mulla oo vielä ollu ovista. Ei tullu tänään vielä ees plussaa tikkuun joten aikasintaan huomenna tai sunnuntaina varmaan. Nyt kyllä jo säikähdin, että jos tää uus lääkitys estää koko oviksen enkä uskaltanu enää sitä jatkaa..

Hirmusesti onnea plussanneille ja halit kaikille negan testanneille.

Antakaa anteeks, kun en ehdi enempää, mutta hommia on vielä noin tsiljoona tekemättä..

piipaa kp12/28 yk19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kirvestä vielä ole heitetty, kaikki on vielä mahdollista, mutta jos se nyt on tätä mitä mullakin oli niin oon niin pahoillani kultaseni... *halaa ja rutistaa ystävää, ja tarjoaa vedenkestävää olkapäätä*

mua hatuttaa kans, ei tätiä, ihan ku tuhrut vähenemässä, äsken koklasin napukkaakin, ylhäällä on (en yletä kunnolla) ja kova ja rusinan pieni... siis huomattavasti pienenpi kun joskus ollut. what the hell?? tuntuu että tuhruakin tulee vaan kun kosken sitä napukkaa, eikä ole selkeää verta, vaan sellasta ruskeen punasta tuhrua... kerpele.

Vierailija
24/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei onnistu niin yritetään uusiksi=)

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
25/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ihmettelen miksi se ei näytä lämpöjä celsiuksina??

Vierailija
26/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta jo 38,5 eli jos rupee jutut meneen överiks niin syytän kuumehoureita :D Yritin nukkua tuossa reilun tunnin ajan, mut ei onnistunut ei.

p02p06: Mene sinne samaan paikkaan kuin äsken, eli sharing, homepage setup. Kelaa sivua alemmas, niin sieltä löytyy semmoinen kohta kuin units. Siinä sulla lukee vissiin fahrenheit, vaihda se celsiukseksi. Sit klikkaa sitä save settings.

Olen samaa mieltä, ei näyttäs ovis sulla olleen vielä.

Vierailija
27/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli; Paranemisia sinulle! Meillä on kans vähä nuhaa, toivottavasti ei kuumetta puske..

Hitto, täällä sit tippa linssissä oon, ku erehdyin kuuntelemaan levyä, missä on Yö:n rakkaus on lumivalkoinen..Hoih, en tiiä mikä tuossakin on, mut aina vaan kyyneleet tulee, kun tuo, tai sit niil oli joku muukin kappale soi..Enkä mikään suuri fani ees oo.

No,eipä muuta..tällä kertaa

Vierailija
28/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

+ ++++++++++++++

Siinä raukkautta ja plussia tähän hommaan kaikille. Marraskuisissa alkaa käymään kuhina, ovulaatiot ja piinailut ja muut bongailut!!

Toivon paljon tsemppiä yhteisesti kaikille kaikkiin hommiin mikä liittyy tähän " puuhaan" , on tää sellasta vääntöä ja tahtojen taistelua, mut ei lannistuta eihän!!??

ON: Ovis ilmestyi tikkkuun! Peittoja siis pöllyttelemään!!! =)

Shani@ kp 14/27-29 yk4

Vierailija
29/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄREILUA!! Mies sai komennon viikonlopuksi reissuun, siis työmatkalle, eli sinne meni meidän tämän kierron pupuilut. Ukko kerkee kotiin vaan hetkeksi, sen verta et pakkaa kamat ja lähtee... Miten siinä nyt sitten kahden lapsen riekkuessa mitään pystyy, edes pikaseen??!! EIKÄ!!! *Nyyhkyttää* Ja siis just sain aamulla sen kaksi viivaa ovistikkuun ja niin jo pompin innoissani... Äh, tällaisten hetkien varalle pitäisi vissiin harrastaa kotipakastamista... No ei sentään, mut menipäs nyt toivottomaksi koko juttu. =(

p02p06: Meillä onkin tismalleen samat kpt onnea oviksen metsästykseen! Voisin lahjottaa sulle omani, koska se näyttää näillä näppäimin olevan ihan turhaa! Mutta sulle tsempit! =)

FREYA: Miten ihmeessä en huomannutkaan plussauutisiasi? ONNEA!!! =)

Piipaa00: Onnea teidän kaksivuotiaalle, ja hyviä synttäreitä!

Koralli: Hitto et sulle tulikin se nega, mutta jos tätiä ei näy on toki toivoa!

Latwish: Peukutukset sulle, ja tulethan heti kertomaan mikä tilanne!!

BUAM: Missä olet, testasitko?? Tsemppiä ja plussasäteitä!!

Shani@, joka kuumeisesti miettii miten kellistää ukko sänkyyn ennen lähtöä... Vinkit kehiin!!

Vierailija
30/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijän pitää vissiin hankkiutua huoneeseen missä on ovessa lukko, ja ehkä ehtisitte pikapikapikaset..tai sitten ei..En kyl osaa auttaa tän enempää:(

Tuli tuossa mieleen meijän tämän kierron pupuilut..Tässä on jo useempi päivä ku viimeks hommailtiin, ja on alkanu mietittyttää tuo ovis, et osuikohan kohillee meilläkään:( Viime kerta tais olla kp 17..?? Ehkä..saatan muistaa väärinki..Oiskohan kerennyt?

Vierailija
31/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö mitenkään saisi tosiaan edes pikaisesti lähetettyä simoja oikeaan paikkaan ja oikeaan aikaan? Toivottavasti keksitte jonkun ratkaisun pikaromantiikkaan;)

Eipä sillä, mulle kyllä kelpais vaikka antaisit mulle sun oilit kuin täällä ei edelleenkään viivaa ovistestissä. Ärsyttävää. Vaikka en toki vielä lyö hanskoja tiskiin mutta veetuttaa kuitenkin jos ovis on taas myöhään kun mahdollisuudet siinä tapauksessa melko huonot...

No jotain hyvääkin tähän iltaan kun saadaan miehen kanssa tovi kahdenkeskeistä laatuaikaa=)

Vierailija
32/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä oireitakin on ilmeentynyt :) Oikealle vatsaan pistää ja lujaa, selkääkin on jomotellyt tänään...veikkaan tädin kurvaavan meille kyllä viikonloppuna pahasta olosta riippumatta.

Lämmöt äsken huippulukemissa vaikkei illalla saisikaan enää mitata niin 37.7 :D

Se omasta navasta :)

Päivän vietin ystävieni kanssa puutarhakierroksella ja tuli ostettua kukka jos toinenkin. Eläimillekkin sain tarvikkeita ja keittiön tuoleihin uuden päälyskankaan, illalla saa päälystellä kun lapset nukkuu

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille

lastwish kp29/31 dpo 12 yk2

Vierailija
33/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin meillä on ollut aika kaamee päivä, asuntoasioiss ajuostu pitkin kyliä. asunnottomia ollaan 1.3 ei tietookaan minne muutetaan, se kämppä mikä piti saada on edelleenkin rempan jälkeen niin kaameessa kunnossa etten muuta sinne ja muuta ei nyt sit kaupungilla ollutkaan enää tarjota. HUOH no sit käytiin katsomassa yhtä ihanaa rivaria ja täällä kuumeisesti pohditaan että jätetäänkö tarjous vai ei...voi tätä elämää niin ja jossain välissä se täti sai mua lahkeesta kiinni ja teki yllätys hyökkäyksen, päivän etuajassa. viime kierrossa oli sama, että nyt alkaa olla hyvät neuvot kalliit. jotain hyvääkin kilpirauhasarvot on kondiksessa, muut tulee vasta ens viikolla. niin ja sen verran kurkkasin tuolta laskurista että seuraava la osuu esikoisen synttäripäivälle, että ei ku siihen sitten tähtäys.

ei muuten tullu itku eikä pahamieli eikä mitään, alkaa olla jo tottunu tähän ettei kuitenkaan tärppää. mutta pysyn nyt sit kuitenkin marraskuisissa ja seurailen teidän kuulumisia ja toivon plussa-aaltoa.

Vierailija
34/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit sulle ja harmi ettei se kämppäkään ollut hyvä:(

Lastwishillä kuulostaa hyvältä nuo oireet ja muut:) Jospa joku ees sen plussanki saisi..

Priscu muuten; Jäätkös sie sit tänne marraskuisiin vaikka se täti tuliki? Vai mites se meneekään?

Vierailija
35/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, millainen tuuri Shani@lla. =(

Meillä saattaa saada hetken laatuaikaa laittamalla Teletapit pyörimään tuolle 1 ½ veelle...

Priscillalle tsemppiä uuteen viimeinkin alkaneeseen kiertoon.

tamatulle pahoittelut, toivottavasti asuntoasiat järjestyy. <3

Pessimisti minussa odottaa tuhruttelun alkavan huomenna, vatsaa on kyllä jomotellut toisinaan pahaenteisesti.

Optimisti minussa sitten taas odottaa, että saan sunnuntaina testata. ;-)

-Savanna- kp 27/28-30

Vierailija
36/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasesti, käymässä vaan....

shania:voi juku... inho homma:(

tamatu:voi kun vois jotenkin auttaa... kurja tilanne, ei ole teillä nyt ihan helppoa. Olen pahoillani, kunpa asiat pian järjestyisi. Vointeja.

kukas se kyseli, milenna taisi olla, joo just ja just säilyn täällä, eli seuraava la olisi sitten 30.11 :)) aika hauskaa...

nyt pitää mennä, huomiseen, perjantaita....

Vierailija
37/93 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika hieno päivä syntyä toi 30.11 se on nimittäin mun nuorimman lapsen syntymäpäivä ;)

Vierailija
38/93 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sillä olisi sitten hyvä enne? mun kaikki lapset syntyneet aina loppukuusta... sekin hyvä enne?

Vierailija
39/93 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä kuorsasi niin et nuku nyt tässä... Päätin nousta vaan ylös, sillä meille pitäisi tulla muutenkin vieraita seitsemän aikoihin....

Näimpäs, sisaret, outoa unta. Olin raskaana, ultrassa ym. oltiin käyty. Kun jouduin synnytykseen se ei tahtonut millään edistyä ja loppujen lopuksi kun se käynnistyi, kaikille hoitureille tuli kiire toiseen huoneeseen. Synnytin itse potrat KAKSOSPOJAT! Pääsin kotiin melkein heti, ja siellä oli heti paniikki pystyssä kun oliki varattu kaikkea vaan yhdelle (kun ultra niin näytti)... Hui kamala!

Sani@: Toivottavasti asiat ehti järjestyä jotenkin

Tamatu: Voi kurjuus =(. Pahoittelut tädistä ja tsemppiä ja hermoja tohon asuntohärdelliin. Toivottavasti löydätte asunnon pian!

Priscilla: Nyt kaikki peukut ja varpaat sua varten pystyssä tässä kierrossa!!! Onnea matkaan!!!!

Eppuliina 36/42 dpo 8

Vierailija
40/93 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" synnytin itse" ... Ei kun oli vuokrakohtu =))). Piti siis kirjottaa et synnytin yksin... ***pistän aamuheräämisen piikkiin*** =D