Jenni Orpana haistattaa miehille pitkät
Tämä on niitä muodikkaita 4B-vosuja tämä Jenni...
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän ei ollut ihan oivaltanut että parisuhde pitää sisällään kaksi yksilöä ja molemmilla on omat toiveensa. Hänestä oli kovin ahdistavaa, että mies on häntä suostutellut seksiin. Se kertoo hänelle että mies kuvittelee omistavansa hänen kehonsa.
Jaa. Minä suostuttelen kumppaniani usein mukaan lenkille tai ostoksille. Tai tekemään remonttia. Vastaavasti ryhdyn joskus seksiin ihan siksi, että huomaan että hänellä on tarve. Mukavaa on ollut aina kun on vauhtiin päässyt.
Siis jos toisen toiveet aiheuttavat suhteessa tarvetta huomioimiselle tai kompromissille, on se merkki kumppanin "naisvihasta" tai omistavasta asenteesta. Kunhan se toinen on vaan sitten empaattinen ja naisen oikeuksia ensisijaisesti edistävä.
Joo, onnea vaan Jenni, ehkä parempi pitäytyäkin pois
"Jos luet jutun oikeasti ajatuksella läpi, niin minusta siitä on ihan selvästi luettavissa että tuon naisen parisuhteet eivät ole millään tavalla olleet normaaleja, hyviä parisuhteita vaan huonoja naista alistavia suhteita."
Minusta hän kertoo yhdestä suhteesta, jossa näen epäterveitä merkkejä kuten ulkonäön arvostelemista. Loput on hänen tulkintaansa odotuksista naisen mukautumiseen, siis henkikönä joka kertoo hymyilleensä ja pukeutuneensa miesten mieliksi. Onko mitenkään mahdollista että nuo olivat vain hänen päässään? Sikäli pieni breikki miessuhteista on varmasti tosi ajankohtainen ja terve juttu hänelle
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on sosialistinen vaimo!
Mun vaimopa onki basisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on sosialistinen vaimo!
Mun vaimopa onki basisti
Jotain rajaa! Häpeä!
Tekis nais-inkkelinä mieli tehä vastine lehteen mutta en jaksa julkisuutta ja yliksen haukkuja. Mut toi tyyppi on ollu alle vuoden sinkkuna nii en kyllä ymmärrä miten voi sitoutua tollaseen liikehdintään, eiköhän kohta heilahda taas toiseen suuntaan :D
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä muuttuu nyt Suomessa tai Jennan osalta?
Kukaan mies ei enää saa, kun Jenna ei enää anna?
Hurjaa!
Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. MGTOW ja 4B ovat ihan vastaavia ilmiöitä.
Miksi minun pitäisi miehenä puuttua juuri miesten väkivaltaiseen käytökseen? Suurella todennäköisyydellä samat naisia kohtaan väkivaltaiset miehet ovat väkivaltaisia myös miehiä kohtaan. Tämä miesten kohtaama väkivalta ei näitä miesvihaajia näytä kiinnostavan. Minun sukupuoleni ei velvoita minua puuttumaan mihinkään väkivaltaan. Kovassa paikassa osaan toimia ja soitan poliisit, mutta mitään feministisankaria en tule ikinä esittämään. Kun omaa ystäväpiiriäni tarkastelen, niin nainen on monessa suhteessa etuoikeutetummassa asemassa miehiin verrattuna ja edelleenkään mediaa ei kiinnosta kuin naisten kohtaamat ongelmat. On hämmentävää, että nämä varsin surulliset hahmot jaksavat nostaa itseään julkisesti jollekin jalustalle kohtaamiensa ihmissuhdeongelmien vuoksi.