Onko tällainen kommentti riidan yhteydessä ok? Antaisitko anteeksi, jos pyytäisi?
Eli keskusteltiin yhdestä asiasta. Sanoin hänen lapsesta hieman napakampaan sävyyn. Mies vastasi, että vielä yksikin tuollainen kommentti, niin heitän sut ulos täältä. Asunto on miehen omistuksessa, ollaan naimisissa ja maksan vuokraa hänelle. Tuli vaan todella halvennettu olo. Mies vielä lisäsi, että tiedän kyllä, että sun elämä on surkeaa. Ja olen taas koko viikonlopun yrittänyt olla hyvä äitipuoli ja sisustanut asunnon jouluiseksi, keittänyt puurot ja pelannut lapsen kanssa. Mutta kritisoida ei saa.
Kommentit (154)
Vähän marttyyriyteen vivahtavahan tuo sinun tekstisi oli. Ei pysty ollenkaan arvioimaan oliko mies oikeassa vai väärässä kun itse sanot sanoneesi jotain "napakampaan sävyyn".
Riippuu ihan siitä, mitä lapsesta sanoit ja miten ja oliko sanomisessa mitään todenperäisyyttä.
Mieskin sanoin hieman napakampaan sävyyn. Kai sinä itsekin sitä harrastavana sen ymmärrät?
Että semmoista auvoista keskiluokkaista elämää siellä sitten. Olisi kannattanut hankkia itselleen muukin kuin kotipiian rooli avioon astuessaan.
Eikö sulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä kuin väsätä näitä?
Ap vastaillut useaan kertaan omaan paskaprovoonsa
Joo minä lähtisin. Miksi ihmeessä olet ylipäätään passaamassa jonkun toisen asunnossa toisten kakaraa? Juokse! Tuollainen kommentti ei jää viimeiseksi, ja seinille hyppivä penikka tulee jatkamaan hamaan tappiin. Mitään ei saa sano, kaikki pitää kestää, ja lopuksi vielä sietää pershedelmäänsä palvovaa narsistiäijää. Miten suomalaista!
Katsottiin elokuvaa ja miehen lapsi teki erästä muuta asiaa samaan aikaan ja siitä kuului ääntä. Sanoin tästä sitten lapselle, että se häiritsee. Mies palasi tähän myöhemmin ja sanoi, että ei usko äänen muka oikeasti häirinneen, vaan halusin, että kaikki katsotaan sitä elokuvaa. Mutta kyllä se ääni häiritsi. Heitin sitten, että ei se ole mun ongelma, jos keskittyminen ei riitä elokuvan katseluun. Tämä oli se mun napakampi kommentti, josta mies on valmis heittämään pihalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin elokuvaa ja miehen lapsi teki erästä muuta asiaa samaan aikaan ja siitä kuului ääntä. Sanoin tästä sitten lapselle, että se häiritsee. Mies palasi tähän myöhemmin ja sanoi, että ei usko äänen muka oikeasti häirinneen, vaan halusin, että kaikki katsotaan sitä elokuvaa. Mutta kyllä se ääni häiritsi. Heitin sitten, että ei se ole mun ongelma, jos keskittyminen ei riitä elokuvan katseluun. Tämä oli se mun napakampi kommentti, josta mies on valmis heittämään pihalle.
Ap
Napakampi kommentti oli asiaton ja lapsen isä toimi oikein asettaessaan lapsensa sinun edelle. Siivoa suusi tai lähde.
Taas palstamamma satuilee. Mene töihin siitä, niin ei tule aika pitkäksi.
Kannattaa maksa vuokra mieluummin oikealle vuokraisännälle. Kaikkiin ihme suhteisiin sitä ihmiset lähtevätkin kun ei pystytä eikä osata elää ihanaa elämää sinkkuina. Pidä rima vähän korkeammalla miesten suhteen.
Uusperheet ovat niiiiiiin iiiiiihania - not 😂😂😂
Mies on näköjään yliherkkä lapsestaan.
Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos minun lapsestani sanottaisiin noin. Asiaton kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Typerä kommentti sinulta, mutta ei tuo nyt oikeasti ole mikään syy uhkailla ulos heittämisellä.
Ei ole ok,
etkai vaan ole tilanteessa jossa hoidat miestä ja hänen lastaan saamatta samaa takaisin? Mies hyötyy, kun saa ilmaisen piian, ja todellisuudessa lapsi on paljon rakkaampi hänelle, sinut voisi paikata milloin vaan, heittää ulos ja etsiä uuden. (Huom. jos löytäisi uuden, ei se helppoa ole joten vielä pitää sinusta kiinni vähäsen, mutta rima alenee joka kerta, katso tarkkaan, miten sallit itseäsi kohdeltavan).
No älä arvostele hänen lastaan. Muuta pois, jos et kestä.