Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulu yliarvostettu?

Vierailija
01.12.2024 |

24.12 voi viettää ihan normaalipäivää ja syödä vaikka kalakeittoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä estää, jos siltä tuntuu. Minusta juhlapäivät ovat kivaa vaihtelua arjesta ja rytmittävät vuotta.

Vierailija
2/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itselle ihan perus vapaa-aikaa. Toki olen vielä, joten lapsia ei tarvitse ajatella. Periaattessa, vaikka olisikin, niin jos halutaan 1500e. Korvausta Jeesuksen nimen kuulemisestä, niin silloin ei sitä jouluakaan vietetä. Iso osa ei kasta lapsiaan ja viettävät silti joulua. Kun eivät tollot edes tajua miksi sitä joulua vietetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Itselle ihan perus vapaa-aikaa. Toki olen vielä, joten lapsia ei tarvitse ajatella. Periaattessa, vaikka olisikin, niin jos halutaan 1500e. Korvausta Jeesuksen nimen kuulemisestä, niin silloin ei sitä jouluakaan vietetä. Iso osa ei kasta lapsiaan ja viettävät silti joulua. Kun eivät tollot edes tajua miksi sitä joulua vietetään. 

Suomalainen jouluperinne joulupukkeineen, tonttuineen, joululauluineen ja lahjoineen on aika kaukana kristillisestä sanomasta. Silti uskovaiset yrittävät hanakasti omia joulun itselleen.

Vierailija
4/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen jouluihminen. Pakko se on myöntää ja eipä siinä. Viimeistään 1.12 herään jouluihmiseksi, kuin joku joulun taika ympäröisi minut fiiliksellään koko joulukuun. Facebook-ryhmät tööttäävät silmien eteen ihmisten leipomukset ja koristelut, kaupat pursuavat joulua, Itsekin tunnen halua ostella rakkaille joululahjoja, tietenkin <3. Jouluvalot, joululaulut. Christmas is coming :)

Vierailija
6/9 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on juuri se merkitys, jonka niille antaa. Kalakeitossa ei ole mitään vikaa, joskaan ei kovin merkityksellinen minulle. Minulle joulu on todella merkitykselllinen. Asioille ei kuitenkaan kannata antaa enempää, kuin ne ottavat. Ihan turha nähdä vaivaa joulun eteen, jos siitä ei nauti. 

Vierailija
7/9 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä.

Vierailija
8/9 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun ei ota mitään paineita muiden vietoista vaan viettää sitä ihan itselleen sopivammalla tavalla.

Vierailija
9/9 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on homoseksuaalien keksintöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä