Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vihainen. Masentunut. Onnellinen ja iloinen. Vauhdikas. Ylimielinen.
Aina erilainen.
Tervetuloa kerhoon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen puhelias, herkkä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin niin minun pitäisi olla varovaisempi.
Mutta tämä elämä on osallistuvaa havoinnointia, oppia ikä kaikki.
Miten varovaisempi? Etkö ymmärrä ihmisiä riittävän hyvin vai oletko hieman tahditon välillä? Hyvä että teet hyviä havaintoja hyvinvointisi tueksi.
Minä elän aina hetkessä. Minä ihastun ja minuun ihastutaan. Stressi voi johtaa siihen että tiukassa tilanteessa epäilen liikaa. Olen ikään kuin Matti Nykänen joka luuli että Jasper varasti hänen karkkinsa.
Okei, kuulostaa ihan kivalta. Kannattaa mainita sille toiselle nuo fiilikset, se auttaa ymmärtämään sinua paremmin. Olen rohkeasti avoimempi, ei sinun tule itseäsi hävetä ainakaan millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ensi vuonna tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
Toivottavasti edistystä. Vaikka pelottaa.
Tämä taitaa olla menoa. On toki ollut jo pitkään, mutta jarrut on pahasti ruosteessa, vaikka niitä on kyllä käytetty. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Aina erilainen.
Vastakkainen. Tasapaino tasoittaa tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikket sä kaipaiskaan, niin olisi ollut ihanaa, että eksyt tänne lukemaan. Sulle oli monia viestejä. Tunsin välittömästi tuttuutta. Herätit luottamusta. Ihastuin. Näiden vuosia aikana yhä tuntuu pahalta ajatus luopua. Siksi en sano hyvästi. Tiedän jotain tulevaisuudesta ja siinä kohtaamme. Kun et tunnista mua, niin voin sanoa, että näyssä rakastelimme.
Kerro jotain kaivatustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan pelkäät <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat anteeksi.
Eivät saa. Katumattomat synnintekijät eivät saa anteeksi.
Kuka on viaton, kuka antaa tuomion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen puhelias, herkkä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin niin minun pitäisi olla varovaisempi.
Mutta tämä elämä on osallistuvaa havoinnointia, oppia ikä kaikki.
Miten varovaisempi? Etkö ymmärrä ihmisiä riittävän hyvin vai oletko hieman tahditon välillä? Hyvä että teet hyviä havaintoja hyvinvointisi tueksi.
Minä elän aina hetkessä. Minä ihastun ja minuun ihastutaan. Stressi voi johtaa siihen että tiukassa tilanteessa epäilen liikaa. Olen ikään kuin Matti Nykänen joka luuli että Jasper varasti hänen karkkinsa.
Okei, kuulostaa ihan kivalta. Kannattaa mainita sille toiselle nuo fiilikset, se auttaa ymmärtämään sinua paremmin. Olen rohkeasti avoimempi, ei sinun tule itseäsi hävetä ainakaan millä
Olen kohdannut jopa tahatonta hyökkäämistä piirteeni takia. Helvetin vaikeaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla menoa. On toki ollut jo pitkään, mutta jarrut on pahasti ruosteessa, vaikka niitä on kyllä käytetty. 🙃
Nyt on sinun vuorosi loistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina erilainen.
Se on kyllä totta että ainakin itse tarvitsen jollakin tavalla rauhallisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina erilainen.
Se on kyllä totta että ainakin itse tarvitsen jollakin tavalla rauhallisen miehen.
Yleensä näin on parempi. Vaatii erityistä keskittymistä jos on kaksi räväkkää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sinun vuorosi loistaa...
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen mieli luo outoja harhoja. Liikaa ei kannata vuosia haaskata haaveiluun.
Haaveista tekoihin siis.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna. Tapahtuu paljon asioita..
Piti tapahtua jo tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
Kuka sinä olet joka vaatii minulta arvostusta? Mikä on se totuus? Naisena miunlla tuskin voi olla pientä penistä, josta tuntea epävarmuutta vaikka näinkin on minulle päin kasvoja v
Etsi ympärillesi ihmisiä keneen voit luottaa, itselläni jokainen ystävyys perustuu täydelliseen luottamukseen. Ne jotka hylkäävät hädän hetkellä eivät ole sen arvoisia.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle