Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
Kuka sinä olet joka vaatii minulta arvostusta? Mikä on se totuus? Naisena miunlla tuskin voi olla pientä penistä, josta tuntea epä
Etsi ympärillesi ihmisiä keneen voit luottaa, itselläni jokainen ystävyys perustuu täydelliseen luottamukseen. Ne jotka hylkäävät hädän hetkellä eivät ole sen arvoisia.
Tuskin näiden kokemusten jälkeen tulen koskaan luottamaan kehenkää 100%sti.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna. Tapahtuu paljon asioita..
Tämä on niin totta. Hyviä asioita kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suoruutesi saa minut mutkalle. Kiitos, että olet.
Parempi suora kuin ihan vääntynyt.
Käsittele omat traumasi ennen kuin vaadit mitään yhtään keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoruutesi saa minut mutkalle. Kiitos, että olet.
Parempi suora kuin ihan vääntynyt.
Kieroutunut huumorintaju hyväksyttänee(?)
Vierailija kirjoitti:
Liikoja en minäkään voi illalta toivoa. Vai voinko?
Mitä toivoisit?
Enhän minä näissä maailman merkityksettömissä melskeissä sinua unohda. Se on tämä merkityksetön maailma, jonka minä sinua ajatellessani unohdan. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Käsittele omat traumasi ennen kuin vaadit mitään yhtään keneltäkään.
Älä jaksa taas alottaa.
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä näissä maailman merkityksettömissä melskeissä sinua unohda. Se on tämä merkityksetön maailma, jonka minä sinua ajatellessani unohdan. Kauniita unia.
Kuka on näin merkityksellinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
Kuka sinä olet joka vaatii minulta arvostusta? Mikä on se totuus? Naisena miunlla
Tämä on ensimmäinen virhe, Luottamus ansaitaan antamalla sitä. Ja sitä ennen on oltava rehellinen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat anteeksi.
Armosta.
Ei oo niin suurta vihaa.
Ei armoon tai anteeksiantamukseen vihoja tarvita.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Semmonen olo ettei mulla ole mitään tehtävissä, näyttänyt kai olen että sinut tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Kyllä se on jo tiedossa, kuun taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Kyllä se on jo tiedossa, kuun taivaalta.
Näyttää siltä, että tällä hetkellä on tarjolla vain puolikas.
Sivusta
Kun olin viime vuoden poissa, löytyi joku, jonka kanssa chattaillaan jatkuvasti. Hän oikeastaan sai unohtamaan kaiken, mitä og kaivatun kanssa koin. Tätä tyyppiä ei koskaan tule ketjuun. On vapauttavaa, kun ei-toivottu ja epäsopiva rakkaus unohtuu. <3
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Ikävä siua. Käyn nyt iltapalalle, tarjoisin siullekin.
Olisit lainannut niin tiedettäisiin ketä tarkoitat.