Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna. Tapahtuu paljon asioita..
Piti tapahtua jo tänä vuonna.
Juuri kuin ennustajat yms. ei vielä, vähän myöhemmin, ensi keväänä tai ensi syksynä. Vuoden kuluttua tai mieti kymmenen vuoden kuluttua tätä hetkeä. Mietin juuri hetkiä kymmenen vuotta aiemmin ja olin silloin tekemässä elämäni suurinta virhevalintaa. Mitähän mieltä olen tästä hetkestä kymmenen vuoden kuluttua? sivusta
Ensi vuosi on lopullinen. Ei enää enempää tätä.
Liikoja en minäkään voi illalta toivoa. Vai voinko?
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tämän illan paukut käytetty, kiitos tuuppauksesta, näin se toimii.
?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan 💝
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihainen. Masentunut. Onnellinen ja iloinen. Vauhdikas. Ylimielinen.
Aina erilainen.
Tervetuloa kerhoon!!
Omituisten otusten kerho!
Pää pyörällä. Välillä on hyvä nukkua ja laskea kierroksia. Hyviä unia, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
.
Minulta ei ole koskaan tämäntyylisiä tullut. Omat elämäni Miehet ovat olleet suurenmoisia - omassa uniikissa karaktäärissään - suunnattoman kiitollinen heille yhteisi
Kylläpä olet jalo ihminen. Ei kai tämä tosissan kysymistä olekaan. Tietenkin menneisyydessä on ollut myös upeita miehiä. tämä nykytilanne on huolestuttava. En minä tahdo niin heikko itsetuntoista miestä ettei hän kykene näkemään omaa epävarmuuttaan vaan peilaa ne seurassaan olevaan tai ei ole käsitellyt traumojaan, joten yrittää siirtää ne itsestään ja peilata seurassaan oleviin. Toisaalta mikähän olisi reaktio, jos tokaisisi suoraan, että pidä omat traumasi ja epävarmuutesi äläkä käännä niitä minuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan 💝
Ketä?
Niin ketä?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan 💝
Me too. 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
.
Minulta ei ole koskaan tämäntyylisiä tullut. Omat elämäni Miehet ovat olleet suurenmoisia - omassa uniikissa karaktäärissään - suunnattoman kiitollinen heille yhteisi
Ei tämä välttämättä huono paikka ole, väärä ketju ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan 💝
Ketä?
Niin ketä?
M?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihainen. Masentunut. Onnellinen ja iloinen. Vauhdikas. Ylimielinen.
Aina erilainen.
Tervetuloa kerhoon!!
Omituisten otusten kerho!
Kukaan ei liity vapaaehtoisesti omituisten otusten kerhoon. sivusta
Suoruutesi saa minut mutkalle. Kiitos, että olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mitä toivot.
muistaakseni se on ollut 20.20
Vierailija kirjoitti:
🥰 Kiitos, samoin!
Vierailija kirjoitti:
Kerro?
Tosiaan tämän illan paukut käytetty, kiitos tuuppauksesta, näin se toimii.