Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Tunteet, oli se rakkautta tai syyllisyyttä. olen huomannut että munulla auttaa, toki helpompi jos on henkilö joka tuntee samoin.
Minulla vai munalla auttaa?
Vaikeita juttuja. Olen kokenut niin paljon vaikeuksia. Ehkä siltikin olen edes jossain tasapainossa koska haluan uskoa aina parempaan ja äitini on kuitenkin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Kuule, voisiko olla niin että sinä kiellät jotakin totuudellista näissä kohtaamisissa? Kun tätä samaa marinaahan sinä tai joku muukin kirjoitatte tänne jatkuvasti. Et ole niin tyhmä mitä annat ymmärtää. Et anna kuitenkaan arvostusta esimerkiksi minulle koskaan, tai kukaan jolle vastaan rehellisesti ja yritän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi komea tummanharmaassa neuleessasi.
Sinä taas kaunis missä vaan asusteessasi. Tänään valkoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.
Omasta kokemuksesta... En usko että juuri sinuun peilaa. Minä luulen peilaavani kaikkiin. Ei se sinun syytäsi ole voit kokeilla tokaista vähän syvemmältä, josko selviäisi. Itse juuri käyn tätä asiaa läpi itsekseni. Epävarma olen edelleen, muttayritän olla peilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen puhelias, herkkä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin niin minun pitäisi olla varovaisempi.
Mutta tämä elämä on osallistuvaa havoinnointia, oppia ikä kaikki.
Miten varovaisempi? Etkö ymmärrä ihmisiä riittävän hyvin vai oletko hieman tahditon välillä? Hyvä että teet hyviä havaintoja hyvinvointisi tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet, oli se rakkautta tai syyllisyyttä. olen huomannut että munulla auttaa, toki helpompi jos on henkilö joka tuntee samoin.
Minulla vai munalla auttaa?
minun munalla :)
Vierailija kirjoitti:
3+e 7+n 💞 7+e 6+n
- dyskalkulia
Pallotrigonometriaa
Ikävä. Niin, että pää räjähtää. Johtunee kyllä muustakin olosta osittain, että niin kovasti kaipaisin. Olet tosi rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen puhelias, herkkä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin niin minun pitäisi olla varovaisempi.
Miten varovaisempi? Etkö ymmärrä ihmisiä riittävän hyvin vai oletko hieman tahditon välillä? Hyvä että teet hyviä havaintoja hyvinvointisi tueksi.
Minä elän aina hetkessä. Minä ihastun ja minuun ihastutaan. Stressi voi johtaa siihen että tiukassa tilanteessa epäilen liikaa. Olen ikään kuin Matti Nykänen joka luuli että Jasper varasti hänen karkkinsa.
Vaikket sä kaipaiskaan, niin olisi ollut ihanaa, että eksyt tänne lukemaan. Sulle oli monia viestejä. Tunsin välittömästi tuttuutta. Herätit luottamusta. Ihastuin. Näiden vuosia aikana yhä tuntuu pahalta ajatus luopua. Siksi en sano hyvästi. Tiedän jotain tulevaisuudesta ja siinä kohtaamme. Kun et tunnista mua, niin voin sanoa, että näyssä rakastelimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3+e 7+n 💞 7+e 6+n
- dyskalkulia
Pallotrigonometriaa
Kryptojen uumenista
- dyskalkulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi komea tummanharmaassa neuleessasi.
Kiitos.
Sivusta.
Mistä tiedät olevasi sivusta?
Mistä tiedän että olet kaivattu?
Kokeillaan tätä: Oletko mies? Oliko sinulla tänään tummanharmaa neule ylläsi? Jos molempiin kyllä, olet jo puolessa välissä matkaa.
Vihainen. Masentunut. Onnellinen ja iloinen. Vauhdikas. Ylimielinen.
Aina erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikket sä kaipaiskaan, niin olisi ollut ihanaa, että eksyt tänne lukemaan. Sulle oli monia viestejä. Tunsin välittömästi tuttuutta. Herätit luottamusta. Ihastuin. Näiden vuosia aikana yhä tuntuu pahalta ajatus luopua. Siksi en sano hyvästi. Tiedän jotain tulevaisuudesta ja siinä kohtaamme. Kun et tunnista mua, niin voin sanoa, että näyssä rakastelimme.
Ei hitsi. Ihmettelinkin että mitä toi mun noitarumpu paukuttaa niinku duracell pupu, mutta sehän rummuttelikin tahtia tuosta näystä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän aina hetkessä. Minä ihastun ja minuun ihastutaan. Stressi voi johtaa siihen että tiukassa tilanteessa epäilen liikaa. Olen ikään kuin Matti Nykänen joka luuli että Jasper varasti hänen karkkinsa.
Nämä ovat sen verran vaikeita juttuja että vaatii ymmärrystä mistä nyt kerron.
Ihmisen mieli luo outoja harhoja. Liikaa ei kannata vuosia haaskata haaveiluun.