Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
5401/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit ei näköjään kuittaa mitenkään yöunia. Viime yönä ei jostain syystä saanut nukuttua ollenkaan. Ajattelin tänään kotiin tultuani, että kun otan päikkärit, niin jaksan vielä illalla kävelyreissun kauppaan. No ei jaksa millään.

Vierailija
5402/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt rutistushalaisin sua ilmaan nostaen, tuntisit itseäsi vasten, millaisia reaktioita ajattelemisestasi mulle seuraa.

Haluaisin tuntea. Haluaisin tuntea sinut minussa.

Jos tuohon tultaisiin, niin varmaan nopeasti tuosta tultaisiin. Miten kuumaa olisikaan tuntea sut kaikkialla ja kaikkialta ja kietoutua yhteen.

🔥

Luulen, että tästä jäisi lopulta jonkinlainen kierre päälle. Ei voi tietää tietenkään, mutta vahvalla tunteella arvelen, että tuosta kaikesta ei saisi koskaan tarpeekseen, vaikka se olisi enemmän kuin mikään, ja me vaan vetäisimme toisiamme kieppuvan kaksoistähden lailla uudelleen ja uudelleen toistemme kimppuun, limittäin ja lomittain. Vaikka kui

Onko Pikkujoulut palannut ketjuun? Hieno viesti joka tapauksessa, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, mielestäni on tärkeä käydä sisimmässän rehellisesti läpi mitä pahaa on aiheuttanut. Että katumus tapahtuu oikeista syistä.

Niin. Itselleen on vaikeinta antaa anteeksi. 

Vierailija
5404/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käydä itsesi kanssa kaikki läpi, muuten ne palaavat kun vähiten odotat.

Vierailija
5405/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt rutistushalaisin sua ilmaan nostaen, tuntisit itseäsi vasten, millaisia reaktioita ajattelemisestasi mulle seuraa.

Haluaisin tuntea. Haluaisin tuntea sinut minussa.

Jos tuohon tultaisiin, niin varmaan nopeasti tuosta tultaisiin. Miten kuumaa olisikaan tuntea sut kaikkialla ja kaikkialta ja kietoutua yhteen.

🔥

Luulen, että tästä jäisi lopulta jonkinlainen kierre päälle. Ei voi tietää tietenkään, mutta vahvalla tunteella arvelen, että tuosta kaikesta ei saisi koskaan tarpeekseen, vaikka se olisi enemmän kuin mikään, ja me vaan vetäisimme toisiamme kieppuvan kaksoistähden lailla uudelleen ja uudelleen toistemme kimppuun, limittäin ja lomittain. Vaikka kui

Tätä on oikeastaan vähän vaikea uskoa todeksi. Että "vanhoilla" päivillä tällaista kummaa tulee elettäväksi.

Vierailija
5406/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko kahden vuorokauden päästä samassa salissa?

Tuskin. Jos luulen mitä salilla meinaat.

Miksei?

Vierailija
5407/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että tämä on jotain elämää suurempaa, ja kirjoitettu meitä paljon isommalla kynällä taivaankanteen. <3

Kauniisti sanottu!

Vierailija
5408/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikkärit ei näköjään kuittaa mitenkään yöunia. Viime yönä ei jostain syystä saanut nukuttua ollenkaan. Ajattelin tänään kotiin tultuani, että kun otan päikkärit, niin jaksan vielä illalla kävelyreissun kauppaan. No ei jaksa millään.

Hopi hopi nukkumaan, onko huominen tämänkaltainen?

Vierailija
5409/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää taas raastako sydäntä. Edes omaksi iloksenne. 

Haluatko avautua asiasta, voinko auttaa?

On muhjua ja ei paljoa tehtävissä. Oireita voi lievittää. 

Tämäkin on jotain, kaikki on eteenpäin.

Niin. 

Vierailija
5410/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko kahden vuorokauden päästä samassa salissa?

Laulamassako? 

💫

Vierailija
5411/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran neiti ikävöi yläkerran timpuria. Tuo tumma komitus!

Vierailija
5412/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopi hopi nukkumaan, onko huominen tämänkaltainen?

Jep. Viimeistään klo 23 pitää olla unten mailla. Huomenna sitten ehkä jaksaa sitten sinne kauppaankin.

Vierailija
5413/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täytyy vaan yrittää feidata täältä. Hennaa tuskin saan. Kaikkea haluamaansa ei ehkä aina saa. Silti pieni toivon kipinä on ja pysyy, vaikka se vain pienen pieni onkin. Ehkä IRL joskus vielä iloisesti kohdataan. Valtavasti häntä kaipaan, mutta ei täällä notkuminen mitään hyödytä. Haikealta tuntuu, mutta silti jos vaan jäis pois. Jotenkin pitää purkaa tämä kaipuu ja ikävä. Äh pakko se on vaan tunnustaa: rakastan sinua Henna, olet ihana nainen ja mun makuun kaikin tavoin henkisesti ja fyysisesti. Nyt täytyy vaan häippästä muuten tulen hulluksi.

Oletko koskaan kokeillut ottaa Hennaan yhteyttä IRL? 

Vierailija
5414/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, mielestäni on tärkeä käydä sisimmässän rehellisesti läpi mitä pahaa on aiheuttanut. Että katumus tapahtuu oikeista syistä.

Huomaathan, kukaan ei voi sinua siinä auttaa, suosittelen kirjoittamista. Eikä välttämättä tänne, vaikka päiväkirja. Helpottaa kun purkaa sydämmensä ulos.

Vierailija
5415/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyit kerran ympäri ja etsit katsettani. Tiesit missä olin ja iskit silmää. Nähdään tällä viikolla!

Vierailija
5416/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna. Tapahtuu paljon asioita..

Tältä mustakin tuntuu.

Vierailija
5417/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista käydä itsesi kanssa kaikki läpi, muuten ne palaavat kun vähiten odotat.

Kaikki on aika paljon läpikäymättömiä asioita. Joskus lenkin jälkeen muutama vuosi sitten kun käytin masennuslääkettä purskahdin kesken kyyneliin. Se on aika harvinaista.

Epäilen josko tuon läpikäyminen on viisasta. Jotkut sivuuttavat asioita oikeasti suojellakseen itseään. 

Vierailija
5418/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet, oli se rakkautta tai syyllisyyttä. olen huomannut että munulla auttaa, toki helpompi jos on henkilö joka tuntee samoin.

Vierailija
5419/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on ollut, että kohtaan jatkuvasti miehiä (ei romanttisessa mielessä) jotka tahtovat ainoastaan peilata minuun omia epävarmuuksiaan ja aiheuttaa saman kokemuksen, jonka he ovat joskus kokeneet. Eivät heidän menneisyytensä epävarmuudet ja ikävät kokemukset saatika diagnoosinsa ole minun syytäni.

Vierailija
5420/5667 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaathan, kukaan ei voi sinua siinä auttaa, suosittelen kirjoittamista. Eikä välttämättä tänne, vaikka päiväkirja. Helpottaa kun purkaa sydämmensä ulos.

Ei. Ei helpota. En mä haluais ikinä lukea sitä. En mä halua summata sitä kaikkea yhteen, kun sen väistämättä siinä tekisin. 

Ketju on lukittu.