Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon muistaa pitkäperjantain

Vierailija
29.03.2024 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus!

Vierailija
2/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle,ehkäpä meille joskus aukeaa maailma,ilman väkivaltaa,jotenkin tuntuu vaan että seuraava porras mille astun murtuu ja putoan.

Vierailija
4/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sulle,ehkäpä meille joskus aukeaa maailma,ilman väkivaltaa,jotenkin tuntuu vaan että seuraava porras mille astun murtuu ja putoan.

Hei. Kiitos viestistäsi. Olisi mukavaa kuulla tarkemmin, miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
5/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa käydä toisinpäin, ettei kohta muista mitään tästä päivästä. Sem verran hyvää tahtia bisse putoo. Ja välillä vähän joku piiska kylkeen.

Vierailija
6/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu,hyvin turhauttavalta,maailmanväkivalta,vain sen takia että joku idiootti vois päteä ja määrätä että näin pitää toimia.En ole uskovainen ihminen vaikka uskon suurempaan meistä,ehkäpä murehdin liikaa,mutta joku ihminen miettii nytkin mistä huomiseen rahaa laskuihin ym. se oikeasti mietityttää voin nähdä kuvan surevasta ihmisestä joka on toivoa vailla ja odottaa huomista päivää miten jatkaa, minä olen yksi heistä.

Vierailija
7/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu,hyvin turhauttavalta,maailmanväkivalta,vain sen takia että joku idiootti vois päteä ja määrätä että näin pitää toimia.En ole uskovainen ihminen vaikka uskon suurempaan meistä,ehkäpä murehdin liikaa,mutta joku ihminen miettii nytkin mistä huomiseen rahaa laskuihin ym. se oikeasti mietityttää voin nähdä kuvan surevasta ihmisestä joka on toivoa vailla ja odottaa huomista päivää miten jatkaa, minä olen yksi heistä.

Maailmassa on paljon pahaa.

Mutta on myös paljon hyvää. Vilpitöntä hyvää tahtoa ja rakkautta. Haluan toivottaa paljon rakkautta ja voimaa sinulle. 

Täällä palstallakin on aidosti ystävällisiä ja hyväntahtoisia ihmisiä. Voidaan tehdä vaikka tästä ketjusta meidän hyvän tahdon keskustelu.

Vierailija
8/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa käydä toisinpäin, ettei kohta muista mitään tästä päivästä. Sem verran hyvää tahtia bisse putoo. Ja välillä vähän joku piiska kylkeen.

Muistathan kuitenkin kohtuuden.

Vierailija
9/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös paljon hyvää. Vilpitöntä hyvää tahtoa ja rakkautta. Haluan toivottaa paljon rakkautta ja voimaa sinulle. 

Täällä palstallakin on aidosti ystävällisiä ja hyväntahtoisia ihmisiä. Voidaan tehdä vaikka tästä ketjusta meidän hyvän tahdon keskustelu

Toivoisin näin ,olen kyllästynyt tyhjänpäiväiseen mukahuumoriin,ei jaksa enää.Joskus joku "viisas",sanoi ylhäällä en ole käynnyt ja alas en mene,en minäkään sinne halua.Hyvää pääsiäistä ja rauhaa kaikille.

Vierailija
10/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallakin on aidosti ystävällisiä ja hyväntahtoisia ihmisiä. Voidaan tehdä vaikka tästä ketjusta meidän hyvän tahdon keskustelu

Toivoisin näin ,olen kyllästynyt tyhjänpäiväiseen mukahuumoriin,ei jaksa enää.Joskus joku "viisas",sanoi ylhäällä en ole käynnyt ja alas en mene,en minäkään sinne halua.Hyvää pääsiäistä ja rauhaa kaikille.

Hyvää pääsiäistä ja rauhaa sinulle.

Vierailija
11/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on ilon juhla, vaikka pitkää perjantaita onkin ajateltava murheellisena. 

Vierailija
13/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihminen mehän ollaan me hyvää pääsiäistä hyvää hanukkaa ja pari pulloa ponukkaa,mutta sitten iisisti ja kohduudella kaikkia,toivoo ihminen.

Vierailija
14/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä korkki kiinni niin saatat  muistaa edes osan

Vierailija
15/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun tiennyt en,olin lapsi haaveillen.