Jos pitää miettiä onko mies kiinnostunut, niin silloin se ei ole.
Nyt kaipaisin kokemuksia tästä? Kyseinen lause on ollut aina lähes mun motto, mutta nyt kyllä tää periaate rakoilee pahasti. Olen pitkään tuntenut yhden miehen, jonka kanssa kemiat pelaa ja jotenkin vaan klikkaa ihan hiton hyvin. Nähdään suht usein, ja kaikki mun lähemmät ystävät ja muutama myös ei niin läheinen tuttu on sanonut että miehestä näkee että se on aivan ihastunut muhun. Kaikki näkee meidät täydellisenä parina. Itsellänikin on vahvoja tunteita. Mitään ei siis koskaan ole tapahtunut hyvän kaveruuden lisäksi, ei yhtään mitään. Ehkä muutama sellanen vihjaus joka tosin voi olla vaan hänen huumorintajuaankin. Ei ota selvää. Tulen kohta hulluksi tätä miettiessä. Ja ei, en todellakaan uskalla tehdä alotetta. Joko hänkään ei uskalla tai sitten ei vaan oikeasti ole kiinnostunut. Voi olla että tätä saakin miettiä lopun ikäänsä :D
Kommentit (37)
Hirveä seinällinen tekstiä johon on ainoastaan yksi vastaus. KYSY SUORAAN.
Vierailija kirjoitti:
Kun se oliskin niin helppoa.
Kolmannet treffit tulossa naisen kanssa, hänen kotona nyt. Ei ole omaa kokemusta edes pussailusta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannet treffit tulossa naisen kanssa, hänen kotona nyt. Ei ole omaa kokemusta edes pussailusta.
Ja oliko tämä seurausta tämmöisestä pitkään jatkuneesta tilanteesta jossa hän ei tiedä oletko kiinnostunut?
Mies saattaa miettiä samaa sinusta. Miehet ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita kaikista kauniista naisista, joten jos olet kaunis, niin mies on kiinnostunut sinusta. Mutta voi olla montakin syytä, miksi ei aloitetta tee. Voi olla, ettei mies ole koskaan tehnyt aloitetta kenellekään, mikä on kaikkein tavallisin tilanne.
Mies ei ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta, ja muut kaverisi ovat ääliöitä, kun sanovat mieliksesi tuollaisia "olisitte niin hyvä pari" -juttuja.
Voiko olla jokin syy miksi ei lähesty?
Esim, olet varattu. Olet joskus sanonut että haluat perheen ja hän ei halua lapsia, hän ei muuten vaan halua sitoutua tms. Voi pitää sinusta mutta valitsee olla lähestymättä jostain syystä joka on riittävän iso olla lähestymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette molemmat sinkkuja, mikset vaan pyydä häntä treffeille?
Itsellä on ainakin kausia ettei jaksa olla yhteydessä yhtään kehenkään. Ei kuitenkaan tarkoita etten olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta, ja muut kaverisi ovat ääliöitä, kun sanovat mieliksesi tuollaisia "olisitte niin hyvä pari" -juttuja.
Sellaisetkin on sanoneet jotka ei yhtään tiedä että olen kiinnostunut miehestä eikä heillä ole mitään tarvetta tai syytä olla mulle mieliksi. Mutta kysyy heti että onko meillä jotain sutinaa kun vaikuttaa niin siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette molemmat sinkkuja, mikset vaan pyydä häntä treffeille?
Koska nautin myös tästä että meillä on niin aidon kivat ja lämpimät läheiset kaveruusvälit. Ja pelkään että se menee pilalle jos ei molemmat ajatellakaan samalla tavalla eikä siitä ole enää paluuta tähän tilanteeseen. Menee oudoksi.
Flirtti ei vielä tarkoita vakavaa kiinnostusta. Ja kun ei kerran mies muuta ole tehnyt kuin jotain pientä kaksimielistä heittänyt kanssasi, niin asiaa on turha miettiä, onko hän vakavissaan. Ei ole. Ei ainakaan vielä.
Jatka siis puhtaalla ystävälinjalla. Jos on niin, että kiinnostus on vakavaa, tai on muuttumassa vakavaksi, niin kyllä se siitä selviää itsekseen ajan kanssa.
Miksi edes mietit asiaa, jos kumpikaan ei kerran osoita aloitteen tekemisessä merkkejä? "Lopun ikää" tuskin sitä joudut miettimään, koska tapaat varmasti muitakin, jotka saa sydämen sykkimään. Parasta ehkä olisikin alkaa katsella muita. Se olisi varmasti yksi tehokas keino selvittää, mikä on totuus tässä frendisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisetkin on sanoneet jotka ei yhtään tiedä että olen kiinnostunut miehestä eikä heillä ole mitään tarvetta tai syytä olla mulle mieliksi. Mutta kysyy heti että onko meillä jotain sutinaa kun vaikuttaa niin siltä.
Sutinako on sinun milelestäsi sama asia kuin vakavat tunteet toista kohtaan?
Minusta miehillä voi olla moneenkin suuntaan sutinaa yhtä aikaa eli pelkkää flirttailua monenkin naisen kanssa ilman sen kummempaa tarkoitusta. Tämähän on ihan klassinen juttu, johon monet naiset lankeavat ja sitten parkuvat, että "mä luulin, että se oli oikeesti kiinnostunut".
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mutta niitä keinoja kysyä suoraan voisit miettiä: Äänensävy, tilanne, paikka ja ennenkaikkea oma itsetuntosi.
Olen eri mieltä.
Me tulkitsemme hyvin helposti toisia väärin, vaikka aika moni väittää muuta. Jokainen henkilö myös toimii eri tavalla, vaikka olisikin kiinnostunut. EI ole mitään siitä miten automaattisetsi toimitaan jos ollaan kiinnostuttu toiseta, ei ole mitään määritettä miten pitää toimia (harmi, jos näin olisi se olisi todella helppoa).
Jokainen toimii omista ja ympäristön /tilanteen luomista lähtökohdista ja ihan henkilökohtaisesta kyvystä / uskalluksesta näyttää kiinnostustaan. Tiedän itse että olen hyvinkin kiinnostunut eräästä mutta en voi näyttää sitä hänelle koska en tiedä onko hän kiinnostunut minusta. Pelkään liikaa nolaavani itseni ja saavani ylimieliset pakit. Olen aina ollut todella huono tekemään aloitetta muuta kuin 1,5 promillen kännissä. Tosin tuo viimeinen versio on toiminut aina.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei vielä tarkoita vakavaa kiinnostusta. Ja kun ei kerran mies muuta ole tehnyt kuin jotain pientä kaksimielistä heittänyt kanssasi, niin asiaa on turha miettiä, onko hän vakavissaan. Ei ole. Ei ainakaan vielä.
Jatka siis puhtaalla ystävälinjalla. Jos on niin, että kiinnostus on vakavaa, tai on muuttumassa vakavaksi, niin kyllä se siitä selviää itsekseen ajan kanssa.
Miksi edes mietit asiaa, jos kumpikaan ei kerran osoita aloitteen tekemisessä merkkejä? "Lopun ikää" tuskin sitä joudut miettimään, koska tapaat varmasti muitakin, jotka saa sydämen sykkimään. Parasta ehkä olisikin alkaa katsella muita. Se olisi varmasti yksi tehokas keino selvittää, mikä on totuus tässä frendisuhteessa.
Luulen että tässä on totuus. Itselleni kävi kaverimiehen kanssa niin, että olimme puolituttuja kavereita. Tultiin hyvin juttuun ja heitettiin läppää, itsekin saatoin heittää jotain vähän kaksimielistä tms . Itse olin silloin varattu ja tämä oli vaan sellaista kevyttä hööpöilyä, huomasi että tulee ihmisen kanssa juttuun mutta ei mitään sen pidemmälle. Sitten olimme eräässä tapahtumassa ihastuimme toisiimme ihan tosissaan ja kunnolla. Sen jälkeen kaikki läpänheitto loppui kuin seinään. Kun ihastuu tosissaan, se dynamiikka muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt ostamassa kondomit?
Joo eipä se taida olla kiinnostuntu. NEXT.