Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen epäkäytännöllisyys alkanut oksettamaan. Aluksi se oli våhän niinku symppistäkin

Vierailija
30.11.2024 |

Joka asiassa sohlataan ja sohitaan vähän sinnepäin. (Kyllä, siis aivan joka asiassa)Ja se vaistoaa äänensävystä miten se mua oksettaa ja antaa kuulua sanallisesti. 

Että hyvin menee.

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun nuo ihmiset pystyy työnsä hoitamaan. Vai pystyykö? Ja itseään kiinnostavat asiat.

Miestä vain ei kiinnosta, mitä sanot ja pyydät. Ne bändit ja omat harrastukset kyllä, sun jutut/pyynnöt ei.

Vierailija
62/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kai vaikeaa, kun miehellä ei automaattisesti olekaan osaamista kaikkeen mikä mielletään miehelle kuuluvaksi.

Eri alojen koulutuksetkin ovan vain hämäystä, kaikki pitää osata itsestään koska on mies.

Kuinka viisas onkaan tämän ymmärtänyt olento, eli nainen

KAIKKEA ei todellakaan tarvitse osata, mutta paskarantujen peseminen pöntöstä vessareissun jälkeen, sen hoksaaminen että lapset tarvitsevat ruokaa koulupäivän jälkeen, ja että niitä mustia kalsareita ei jätetä pyykkikorit viereen/ laiteta valkopyykkiin, ei pitäisi olla liikaa vaadittu.

Vai oletko eri mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että joudun jo nyt tekemään lähes kaikki kotityöt, pihan hoidon, lasten asiat, muistuttamaan puolisoa hänen asioistaan, käymään töissä... Kyllä perheellisten aikuisten tulisi hoitaa osansa jos lapsia hankkii. Mikäli tämä ei sinusta vielä ole tarpeeksi, luulen sinun olevan itse samanmoinen vätys. " Se koira älähtää..."

Eikö tuosta näkynyt merkkejä ennen lasten tekoa? Jälkiviisaus on aina parasta, mutta jos se on jo ennen lapsia ollut tuollainen vähän sinnepäin ja tehdään kun jaksetaan niin ei se lasten teko asiaa paranna.

Joko se oikeasti on aivan avuton tai heittäytyy kädettömäksi kun tietää. että sinä hoidat ja muistat.

Näkyi kotitöiden hallitsemattomuutena, mutta meni nuoruuden ja passaavan äidin piikkiin. Kun 10 vuoden aviioliiton jälkeen yhä jumpataan samojen asioiden k

Onko hän työkyvyttömyyseläkkeellä vai miten ihmeessä työpaikalla katsotaan tuollaista meininkiä?

Vierailija
64/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kai vaikeaa, kun miehellä ei automaattisesti olekaan osaamista kaikkeen mikä mielletään miehelle kuuluvaksi.

Eri alojen koulutuksetkin ovan vain hämäystä, kaikki pitää osata itsestään koska on mies.

Kuinka viisas onkaan tämän ymmärtänyt olento, eli nainen!

Vierailija
65/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön töissä osaamattomat ja aloitekyvyttömät miehet on kyllä nou nou. 

Osa vaan on desing Markkuja/ kaikki ei ole Tanskalaisia maajusseja

Vierailija
66/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että joudun jo nyt tekemään lähes kaikki kotityöt, pihan hoidon, lasten asiat, muistuttamaan puolisoa hänen asioistaan, käymään töissä... Kyllä perheellisten aikuisten tulisi hoitaa osansa jos lapsia hankkii. Mikäli tämä ei sinusta vielä ole tarpeeksi, luulen sinun olevan itse samanmoinen vätys. " Se koira älähtää..."

Eikö tuosta näkynyt merkkejä ennen lasten tekoa? Jälkiviisaus on aina parasta, mutta jos se on jo ennen lapsia ollut tuollainen vähän sinnepäin ja tehdään kun jaksetaan niin ei se lasten teko asiaa paranna.

Joko se oikeasti on aivan avuton tai heittäytyy kädettömäksi kun tietää. että sinä hoidat ja muistat.

Näkyi kotitöiden hallitsemattomuutena, mutta meni nuoruuden ja passaavan äidin piikkiin. Kun 10 vuoden av

Yrittäjä...

Vierailija
67/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja KUKA se menikään hankkimaan niitä lapsia hänen kanssaan..?

Vierailija
68/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti raskasta pidemmän päälle. Itselläkin loppui huumori kun kaiken asuntorempan, autohuollon, töiden, tietotekniikan, isompien siivousten ym hoitamisen jälkeen muija rääkyy tiktokin 5sek videoidensa välistä kuinka ruokaa on tehtävä tai tulee vihainen, .. anteeksi aito ja rempseä olotila, itsellään kun ei pysy pannu kädessä edes naulattuna.

Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
69/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön töissä osaamattomat ja aloitekyvyttömät miehet on kyllä nou nou. 

Minua ei haittaa yhtään. Palveluita voi aina ostaa. Ei ole ollut mitään ongelmaa meillä.

Vierailija
70/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Ollaan molemmat tekeviä ihmisiä mutta miehen tapana tehdä kaikki aina vaikeimman kautta. Kun ei malta sekuntiakaan miettiä miten ja millä joku tehdään. Menee ja tekee ja sitten korjataan ja fiksataan tai tehdään kokonaan uudestaan.

Mitään ei tietenkään saa sanoa koska hän on mies ja tietää ja osaa kyllä.

T: alapeukkuja ja miesselitystä odotellessa. 

Välillä vähän miesselitystä tänne toksisen feminiinisyyden ja lapsellisen naisselittelyn mekkaan.

Vierailija
71/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason jatkuvan nousin mukanaan tuomia ongelmia. Käytännöllisyys katoaa.

Tämä on tietyn koukuttamattoman kansanosan heille ehkä lohtua tuova mantra. Tohtorius ei mitenkään vaikuta siihen, osaako käyttää vatupassia

Eli tohtorioppnnoissa saman verran vatupassin käyttöä kuin timpuriopinnoissa, okeeei.

Vierailija
72/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia hänen kanssa?

Vierailija
73/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka "tekee itte (paremmin)", kun mies ei huomaa tai ole huomaavinaan, viitsi, osaa jne. Ja sen kyllä huomaa: aikani ei millään riitä, omiin mielenkiinnon kohteisiin ei ehdi syventyä, ja otsakrpä kasvaa, kun mies chillaa miesluolassaan ja katsoo sarjoja netistä tms. itselleen mieluista.

Ne, jotka asuu vanhassa okt:ssa ja joilla on lapsia, työ ja piha, ymmärtävät kyllä ajan määrällisyyden ja työn & kiukustumisen määrättömyyden, kun kahdesta terveestä aikuisesta vain toinen puurtaa ja toinen ei välitä. 

Vierailija
74/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tuollaisen ihmisen kanssa kaikki pitäisi tehdä itse. Miksi olla edes parisuhteessa jonkun kanssa, johon ei voi luottaa edes perusasioissa? 

Niimpä. Miksi ei valinnut remonttimiestä jos olettaa että ne on perusjuttuja. Eipä kukaan oleta nykyäänkään että puoliso osaa neuloa vaikka nainen se on. Ihan itseaiheutettu ongelma.

Vierailija
75/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason jatkuvan nousin mukanaan tuomia ongelmia. Käytännöllisyys katoaa.

Tämä on tietyn koukuttamattoman kansanosan heille ehkä lohtua tuova mantra. Tohtorius ei mitenkään vaikuta siihen, osaako käyttää vatupassia

Eli tohtorioppnnoissa saman verran vatupassin käyttöä kuin timpuriopinnoissa, okeeei.

Älykäs on älykäs monessa asiassa ja pärjää älyllään vähän oudommassakin puuhassa. Tyhmempi taas yksioikoisesti esim. jankkaa vatupassista ja 'vatupassiopinnoista' jopa.

Vierailija
76/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule lapsia tämän takia, mies ei halua kun ei jaksa eikä osaa

Vierailija
77/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kodin pikkuhommat tosiaan ihan itsestäänselvästi suju vain siksi, että on syntynyt mieheksi. Eikä kaikissa kulttuureissa odoteta, että kaikki miehet osaa pikkunikkaroinnit, kodin kunnostukset tai vaikkapa autonrenkaiden vaihdon.

Itse en ole luontaisesti yhtään pikkutarkka, ja lähinnä huvittaa kun jotkut ihmiset tuhlaavat kapasiteettinsa pikkuasioiden tismalleen oikeanlaiseen suorittamiseen, mutta osaan napsauttaa pikkutarkkuuden päälle kun on jostain oikeasti tärkeästä (esim lapsen lääkkeet) päälle. 

Vierailija
78/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun nuo ihmiset pystyy työnsä hoitamaan. Vai pystyykö? Ja itseään kiinnostavat asiat.

Miestä vain ei kiinnosta, mitä sanot ja pyydät. Ne bändit ja omat harrastukset kyllä, sun jutut/pyynnöt ei.

Työpaikalla se ei nouse ongelmaksi syystä että ne hommat on yleensä jonkun suorassa ohjauksessa eikä siitä mitata tunnetason vastavuoroisuutta, jos kuitenkin maskaa kutakuinkin uskottavasti, eikä työkaverit voi edes puuttua, vaikka tiedetäänkin.

Vierailija
79/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Olen teoreetikkomies, koulutukseni on YTT.

Mutta sen takia talomme remppasi osaava timpuriporukka ja parhaillaan mökille rakentaa uutta saunaa kirvesmies. Minä hoidan sijoituksia ja maksan laskut.

Vierailija
80/223 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa ei miehet osaa edes vaihtaa pyöränkumia , torilla vaan juoruilevat