Miehen epäkäytännöllisyys alkanut oksettamaan. Aluksi se oli våhän niinku symppistäkin
Joka asiassa sohlataan ja sohitaan vähän sinnepäin. (Kyllä, siis aivan joka asiassa)Ja se vaistoaa äänensävystä miten se mua oksettaa ja antaa kuulua sanallisesti.
Että hyvin menee.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuon ihmistyypin. Meillä ensin ei mitään tapahdu sovitusta huolimatta, kunnes hermostun! Silloin mennään vauhdilla touhuamaan miettimättä yhtään etukäteen miten toimia. Hylly hakataan seinään helvetin pitkillä käytetyillä nauloilla, ja lopulta hylly on vinossa, eikä edes välttis sillä korkeudella kuin piti, vaikka asia etukäteen puhuttu. Työkalut rikkoutuu/ häviää, siimaleikkurilla leikataan poikki myös osa perennoista ja pensaista, mustat kalsarit livahtaa vaalean pyykin koriin jne... Olen alkanut epäillä jotain neuroerityisyyttä, kun mikään ei tunnu pysyvän muistissa kertauksista huolimatta. Oman päänsä sisällä pysyttelee/ radio seuranaan töissä.
Ihmiset jotka käyttävät sanaa välttis pitäisi kääriä nippusiteisiin ja upottaa lampeen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein oksettaa. Ihmeellistä vihanlietsontaa täällä. Olen itsekin naimisissa epäkäytännöllisen säheltäjän kanssa mutta en käsitä mitä tuollaisella raivoamisella saadaan aikaan. Ei hän sillä muutu käytännöllisemmäksi. Itse asiassa nyt vuosikymmenien jälkeen käsitän hänet nepsyksi, mistä nykyisin on paljon tarjolla tietoa. Se on helpottavaa, ei tarvitse miettiä onko mies tyhmä vai ilkeä vai lapsellinen, vaan käsittää että hän tekee parhaansa. Puolisossani on paljon myös hyviä ominaisuuksia, mieluummin kohdistan katseeni niihin kuin valitan puutteistaan joille hän ei mitään voi.
"Nepsy", voi elämän kevät, kaikkea te keksitte joilla voidaan huono käytös hyväksyä. No, jos sulla toimii niin "more power to you sis"
Mitäs varastit mun miehen? Nyt se on sinun "riemunasi". Karma kostaa.
Mulla on nyt näppärä tapailumies ja vapaus.
Se on ihan sama millainen unelmien prinssi mies on, tiettyyn aikaan kuusta en halua nähdä miestä edes näköpiirissäni. Tämän vuoksi en edes haaveile mistään "parisuhteesta". Lisäksi se jatkuva siitetyksi tuleminen on seksuaalista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, joka nopeuttaa vihan muodostumista miestä kohtaan. Jos jokainen mies 100% todennäköisyydellä yrittää siittää sinut, on vaikea suhtautua yhteenkään enää muuta kuin alhaisina kuhnureina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein oksettaa. Ihmeellistä vihanlietsontaa täällä. Olen itsekin naimisissa epäkäytännöllisen säheltäjän kanssa mutta en käsitä mitä tuollaisella raivoamisella saadaan aikaan. Ei hän sillä muutu käytännöllisemmäksi. Itse asiassa nyt vuosikymmenien jälkeen käsitän hänet nepsyksi, mistä nykyisin on paljon tarjolla tietoa. Se on helpottavaa, ei tarvitse miettiä onko mies tyhmä vai ilkeä vai lapsellinen, vaan käsittää että hän tekee parhaansa. Puolisossani on paljon myös hyviä ominaisuuksia, mieluummin kohdistan katseeni niihin kuin valitan puutteistaan joille hän ei mitään voi.
"Nepsy", voi elämän kevät, kaikkea te keksitte joilla voidaan huono käytös hyväksyä. No, jos sulla toimii niin "more power to you sis"
'Bipo' ? Yo sis
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin joidenkin kanssa siitin seisoo ja toisten kanssa ei, joidenkin touhujen seurailu saattaa oksettaa ja toisten ei. Koita kestää. Tämä on tietysti iso ongelma jos sattuu olemaan esim. naimisissa tuon oksettajan kanssa, mutta ehkäpä siinä on sitten mennyt jotakin valintaprosessissa pieleen. Onko tullut sitouduttua alkusuhteen hormoonihuuruissa ilman kunnollista tutustumista? Yleensä itsellä karisevat kaikki ihannoivat tunteet miestä kohtaan ihan parissa kuukaudessa. Alun valheet lämmittävät, mutta kun ei se pysty niitä valheita ylläpitämään kuin sen lyhyen keskustelun, niin suhde kuihtuu ihan itsestään kun vaan katselee miehen touhuja ja okseentuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama millainen unelmien prinssi mies on, tiettyyn aikaan kuusta en halua nähdä miestä edes näköpiirissäni. Tämän vuoksi en edes haaveile mistään "parisuhteesta". Lisäksi se jatkuva siitetyksi tuleminen on seksuaalista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, joka nopeuttaa vihan muodostumista miestä kohtaan. Jos jokainen mies 100% todennäköisyydellä yrittää siittää sinut, on vaikea suhtautua yhteenkään enää muuta kuin alhaisina kuhnureina.
Wue waz kwuiin an shaiiiiit
Taas esimerkki siitä, että nainen valinnut huonon miehen eikä edes suostu ottamaan huonosta valinnastaan minkäänlaista vastuuta!
Vierailija kirjoitti:
Taas esimerkki siitä, että nainen valinnut huonon miehen eikä edes suostu ottamaan huonosta valinnastaan minkäänlaista vastuuta!
"Just like a woman"
- Skeletor
Vierailija kirjoitti:
Siis eli aina kun mies tekee jotain väärin, se täytyy jollakin tavalla vääntää naisen syyksi? Naiset eivät ole mitään selvännäkijöitä. Milloin miehet oppivat ottamaan vastuuta omasta rikollisuudesta?
Saa noissa varoakin nuoremmalla iällä ettei tapa koko perhettään syöpään. 70-luvun alun kämpässä normi astiakaapiston vaihto kyökkiin, ei siis pelkkä ovifiksaus. Seinäkaakelit, tiskipöytä ja aputaso uusiksi. Sitten löytyi asbestia. Alunperinkin olisi pitänyt hoksata pistää jo alkumetreillä koko keittiö täysin uusiksi ja urakoistija hoitamaan ne asbesti- ja muut syöpähommat. Sama homma kylppärirempan kanssa, ne laatat ja liimat oli asbestisia. No, ikää on pian 60 v eli itse ne kaikki paukuteltiin omana työnä poisluettuna säjkö- ja vesijohtotyöt, mutta tällä tiedolla ja nuoremmalla iällä miettisin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eli aina kun mies tekee jotain väärin, se täytyy jollakin tavalla vääntää naisen syyksi? Naiset eivät ole mitään selvännäkijöitä. Milloin miehet oppivat ottamaan vastuuta omasta rikollisuudesta?
Rassismia.
Viedään miesten mallit pojilta mm. yh mammat, joiden perseilyn jälijiltä pojalla ei ole koskaan ollut isää, joka on perinteisesti se käden taitoja opettava vanhempi. Sitten ulistaan, miksei ole "miesmäisempi" ja tee kaikkia niitä "miesten juttuja". Opetelkaa vinkujat itse tekemään kodin rempatkin kun olette niin paljon miehiä parempi.
Ja sitten on eukot, joille ei nikkarit kelpaa ja myöhemmin itketään kun käsienheiluttelija datanörtti ei osakaan korjata jotain.
Sääliksi käy miestä jonkun kusipää vaimokkeen takia.
Vierailija kirjoitti:
Viedään miesten mallit pojilta mm. yh mammat, joiden perseilyn jälijiltä pojalla ei ole koskaan ollut isää, joka on perinteisesti se käden taitoja opettava vanhempi. Sitten ulistaan, miksei ole "miesmäisempi" ja tee kaikkia niitä "miesten juttuja". Opetelkaa vinkujat itse tekemään kodin rempatkin kun olette niin paljon miehiä parempi.
Ja sitten on eukot, joille ei nikkarit kelpaa ja myöhemmin itketään kun käsienheiluttelija datanörtti ei osakaan korjata jotain.
Datanörtti yleensä kyllä osaa, piriveijari ei, eikä kiinnosta osatakaan. Mut q se on nii ihq ja miehekäs... Ihan eri tunteet (vaginaalissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mistään sen kummemmasta ole kyse kuin että uloste voi aiheuttaa yökkäysrefleksin. Ihan vaan luontoa. Jos olet koskaan katsonut yhtäkään luontodokumenttia niin tiedät, etteivät naaraat erityisesti nauti koiraiden seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule pelasta yhtään mitään. Ette te pääse pillun päälle vaikka oppisitte isältä nakuttamaan naulaa tai vaikka elektroniikkaakin.
Vierailija
Eikö mies ole osannutkaan valita vaimoa? Oma vika.
Kannattaako tuollainen nainenkin jättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mistään sen kummemmasta ole kyse kuin että uloste voi aiheuttaa yökkäysrefleksin. Ihan vaan luontoa. Jos olet koskaan katsonut yhtäkään luontodokumenttia niin tiedät, etteivät naaraat erityisesti nauti koiraiden seurasta.
Miksi sun pitää ulostetta syödä, höpsö.
Onko nykyään sana jo niin vapaa että ihmisiä saakin jälleen verrata eläimiin? Isosti vasta kiellettiin.