Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua tota vinkumista tatuoinneista.

Vierailija
30.11.2024 |

Esimerkiksi minua hoiti tatuoitu kirurgi ja leikkaus sujui ongelmitta. En ymmärrä heitä jotka väittävät, että tatuoinnit vaikuttavat jotenkin ammattitaitoon. Pitäskö käydä vaikka terapiassa jos noin ahdistaa?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että tatuoinnit on vuosituhansia vanha asia? Edelleen jotkut heimot tatuoi itsensä ja jopa naamaan tulee tatuointeja. Myös naisille. 

Joo ja sivistyneissä länsimaissa ei ole ollut koskaan, eikä tule. Ole ilman, jos haluat edustaa valtavirtaa. Älä selittelee muiden tatuointeja.

Vierailija
42/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ovat just sen verran tyhmiä, että myrkyttävät itsensä tatuointiväreillä. Siksi tatuoinnit voivat ammateissa, jossa vaaditaan älyä olla haitaksi rekrytoinnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointi yhdestä animesta. Olen amis ja palkanlaskija. :) M28

Vierailija
44/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut ovat just sen verran tyhmiä, että myrkyttävät itsensä tatuointiväreillä. Siksi tatuoinnit voivat ammateissa, jossa vaaditaan älyä olla haitaksi rekrytoinnissa.

Koska tiedostavuushan ei voi muuttua. En sanois että tatuointi on merkki siitä etteikö tietäis sen olevan myrkkyä, kun se tatuointi pysyy, vaikka tiedostais miten paljon eri myrkytystavoista mitä nykymaailmalla on tarjota, mukaanlukien tatuointimusteet.

Vierailija
45/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset ovat seksikkäitä.

Vierailija
46/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980 luvulla lähin reissutöihin teollisuuskunnostustöihin ja kavereina oli tatuoituja kavereita, olivat olleet linnassa istumassa ja ehtona oli ollut että joko ottaa tatuointeja tai suostuu morsiammeksi kavereille, no kuvia oli ja kaverit pitivät golitsipaitoja heinäkuussakin päällä kun häpesivät kuviansa, no hotellin saunassa tuli tilaa kun kaupparatsut häipivät samantein saunasta:) kerran kesäkuumalla hotellin vastaanotto virkailijatar meinas väkisin ängetä huoneeseen kun oltiin kesähelteen takia ilman paitaa ja tuli jotain asiaa ovelle toimittamaan, no oltiin me muutenkin komeita, silloin nuorena:)

Vierailija
47/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne rumia näkyvillä paikoilla,ei puutu kuin ryhävälas ja värjätty kouvolatukka& pokat niin siinä valmis rämehirviö suosta.

Kiitokset päivän nauruista!

Vierailija
48/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nuo poistettua jos haluaa, ei se sen kummempaa.

Vierailija
49/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja voi tehdä hiilen ja vodkan seoksella jossain muualla kuin ammattilaisen luona.

Vierailija
50/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla alle viisikymppisillä on jotain tatuointeja, ne eivät viesti mistään. Tatuoinnit ovat yhtä kiinnostavia kuin vaikka simälasien käyttö

Vierailija
51/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointivastaisuus kumpuaa sivistyneillä ihmisillä siitä että halutaan hajurakoa kaukaisen menneisyyden hottentotteihin ja muihin vastaaviin alkuasukkaisiin.

Vierailija
52/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Tahmelassa 1960 luvulla katselin kun linnakundit olivat päässeet vankilasta ja kännissä sammuneet portaisiin ilman paitaa ja yläkroppa täynnä töherryksiä, jotenkin en osaa arvostaa ja ainakaan omaan ihooni ei tatuoida kuvan kuvaa.

Vierailija
53/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikille tatuoiduille valtavasti tuntuu merkitsevän se, että mitä muut ajattelee heistä ja heidän tatuoinneista. Ja että niiden tatuointien pitäisi olla kaikkien tuntemattomienkin mielestä kauniita, seksikkäitä ja mielenkiintoisia!

Mitäs jos te tatuoidut ihmiset, ette vain välittäisi siitä, jos muiden mielestä ne tatuoinnit eivät ole esteettisesti kauniita. Nämä on makuasioita ja ette te voi pakottaa muita rakastamaan teidän tatuointeja!

Vierailija
54/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani jokainen voi tatskata itsensä riemunkirjavaksi eikä tulisi mieleenkään huomauttaa kenellekään asiasta.

Oma naismakuni vaan on sellainen että tatskattu nainen ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa, en mielelläni katsele tatuoituna vartaloa enkä mielelläni pane tatuoitua naista. Runsas tatuointi on isonpi turn off kuin valtaisa takapuoli, riippuvat tissit tai pyöreä maha. Se on händiköppinä lähempänä puuttuvaa raaajaa tai kaksois mastektomiaa. Nekään eivät toki estäisi seksiä jos olisin muuten rakastunut.

Se on oma asiani josta kenenkään ei tarvitse vinkua.

Vierailija
55/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän esim. lääkärit voi kovin älykkäitä olla.

Vierailija
56/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat rumia ja toisekseen tutkitusti aiheuttavat verisyöpää. Ei fiksujen ihmisten hommaa hankkia tatuointeja kehoonsa.

Vierailija
57/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointivastaisuus kumpuaa sivistyneillä ihmisillä siitä että halutaan hajurakoa kaukaisen menneisyyden hottentotteihin ja muihin vastaaviin alkuasukkaisiin.

Jos sivistys on tuollaista, niin ei kuulosta kovin terveeltä ja hyvinvoivalta.

Vierailija
58/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ihoansa sotkea?

Koska pikamuoti. Ei uskalla olla ottamatta tatskoja, ettei erotu joukosta. 

Vierailija
59/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työhö ottaja kansain välisesä suur virmassa. En ota yhtää tatuointi foopikkoa työhö. Että nii. Kannattiko ottaa tatuointia?

Suihi ottaja sä oot, et muuta.

Vierailija
60/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kaikille tatuoiduille valtavasti tuntuu merkitsevän se, että mitä muut ajattelee heistä ja heidän tatuoinneista. Ja että niiden tatuointien pitäisi olla kaikkien tuntemattomienkin mielestä kauniita, seksikkäitä ja mielenkiintoisia!

Mitäs jos te tatuoidut ihmiset, ette vain välittäisi siitä, jos muiden mielestä ne tatuoinnit eivät ole esteettisesti kauniita. Nämä on makuasioita ja ette te voi pakottaa muita rakastamaan teidän tatuointeja!

Mulla on useampi tatuointi ja mulle on ihan sama mitä mieltä joku on niistä. Sitä en vain ymmärrä, että miksi jotkut tatuoimattomat vetää pultit toisten tatuoinneista. Mua ei häiritse muiden tatuoimattomuus joten eikö vastavuoroisesti voisi tatuoinnit olla häiritsemättä tatuoimattomia? En myöskään ymmärrä kummallisten oletusten tekemistä pelkkien tatuointien perusteella. 

No ihan sama. Mä elän elämääni kuten itse haluan.