Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua tota vinkumista tatuoinneista.

Vierailija
30.11.2024 |

Esimerkiksi minua hoiti tatuoitu kirurgi ja leikkaus sujui ongelmitta. En ymmärrä heitä jotka väittävät, että tatuoinnit vaikuttavat jotenkin ammattitaitoon. Pitäskö käydä vaikka terapiassa jos noin ahdistaa?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut yakuzat sopii hyvin Japaniin.

Mikshän japsit ei oikein arvosta tatskattuja?

Vierailija
102/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikko sitten magneettikuvassa. Ennen koneeseen laittoa kysyttiin tatuoinnista monen muun asian ohessa. Ei ollut.

Mutta mitä jos olisi ollut. Olisiko kuva jätetty ottamatta? Tai jos olisin unohtanut jonkun tatskan olemassa olon ja mennyt putkeen, niin olisiko magneettikenttä tempaissit tatskan putken seinämään? Vai mitä siinä voisi tapahtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti kuullut jonkun vinkuvan? Olisiko kuitenkin niin, että kaikki joilla on eri mielipide kuin sinulla, vinkuvat? Entäs, jos sinä itse juuri nyt vingut.

Vierailija
104/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi iholla on kuin koiranpaska tien pientareella. Sillä erotuksella, että koiran paska maatuu nopeasti ja katoaa tienlaidasta.

Tarttuu kengänpohjiin ja haisee pahalta?

Vierailija
105/105 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On LUPA lausua rehellinen mielipiteensä siitä, että tatuoitu vapaaehtoisesti vähentää visuaalista arvoansa ottamalla tatuoinnin. VALTAOSA tatuoiduista itsekin katuu tatuointiansa. Kynis.mies