Mä en tajua tota vinkumista tatuoinneista.
Esimerkiksi minua hoiti tatuoitu kirurgi ja leikkaus sujui ongelmitta. En ymmärrä heitä jotka väittävät, että tatuoinnit vaikuttavat jotenkin ammattitaitoon. Pitäskö käydä vaikka terapiassa jos noin ahdistaa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Olen työhö ottaja kansain välisesä suur virmassa. En ota yhtää tatuoitua työhö. Että nii. Kannattiko ottaa tatuointia?
Mulla tatskattuna kaikki, mikä jää kauluspaidan, pikkutakin ja puvunhousujen alle. Oot saattanu palkata mut, hähä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut ovat just sen verran tyhmiä, että myrkyttävät itsensä tatuointiväreillä. Siksi tatuoinnit voivat ammateissa, jossa vaaditaan älyä olla haitaksi rekrytoinnissa.
Joo eihän esim. lääkärit voi kovin älykkäitä olla.
Ei siihen ammattiin älyä tarvita. Hyvä muisti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tatuointi yhdestä animesta. Olen amis ja palkanlaskija. :) M28
Millainen naisvihaaja ottaa jonkun seksualisoidun pikkutytön kuvan iholleen?
Olen eri, mutta animessa ei seksualisoida lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ihoansa sotkea?
Koska pikamuoti. Ei uskalla olla ottamatta tatskoja, ettei erotu joukosta.
Tuo on niin lapsellinen oletus. Mä en ole ensimmäistäkään tatuointia ottanut sen vuoksi, että muut ottaa niitä. Mä olen ottanut tatuointeja sen vuoksi, että mä haluan ottaa niitä. Ensimmäisen otin vuonna -97 eikä silloin tatuoinnit olleet niin yleisiä kuin nykyään.
Huvittavaa kun pitää tehdä oletuksia toisista ihmisistä ja kuvitella, että ne omat harhat on tosiasioita.
Että vasta vuonna -97 otit ekan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Luin nuorena novellin Tatuoitu mies ja näin siitä painajaisia. Kaverilla oli koko kroppa täynnä hirviöitä, käärmeitä ym kuvatuksia. Aina, kun hän nukahti, niin nuo oliot heräsivät eloon hänen ihollaan. Lopuksi hän ei enää pystynyt nukkumaan ollenkaan.👹
Joku alapeukuttaa, kun palstalla on ihminen, joka on joskus lukenut jotain🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vaikuta ammattitaitoon, mutta rumia on etenkin naisella.
Makuasia. Jos iso mies itkee tatuoinneista, olisi se täydellinen turn off, oli tatsoja tai ei. Nörtti!!!
Vierailija kirjoitti:
No ovat vain yököttäviä. ei missään tapauksessa yleisillä paikoilla saisi olla.
Miten rumien tatuointien näkeminen haittaa kenenkään elämää? Käännä katse pois, jos et pidä. Mieluummin kieltäisin julkisilla paikoilla tupakoinnin. Siitä on ihan oikeaa haittaa sivullisille.
Meillä on koko lähisuku tatuoimatonta. En tiedä mistä johtuneekaan. Omilla lapsillammekaan ei ole tatuointeja, vaikka heidän parhaimmilla kavereillaan on. Meillä tiedostetaan tatuointivärien vaarallisuus, emmekä ole ns. laumasieluja.
Tatuointi iholla on varoitus muille. "Kuulun ro s ka väk een ja olen mie len vikainen".
Paljonhan nykyään niitä tatuointeja yritetään laseroida pois vaihtelevin tuloksin. Moni on huomannut, että esim. kasvotatuointi ei ollutkaan kovin fiksu teko.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut naiset ovat seksikkäitä.
Niiltä kyllä saa helposti pillua.
Vierailija kirjoitti:
Saahan nuo poistettua jos haluaa, ei se sen kummempaa.
Ei taida olla ihan kivutonta niitten poistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut ovat just sen verran tyhmiä, että myrkyttävät itsensä tatuointiväreillä. Siksi tatuoinnit voivat ammateissa, jossa vaaditaan älyä olla haitaksi rekrytoinnissa.
Tatuointeja voi tehdä hiilen ja vodkan seoksella jossain muualla kuin ammattilaisen luona.
Parasta kun juo pullon vodkaa ja sitten töhertää hiilellä nahkaansa mitä nyt mieleen juolahtaa.
NO samaa settiähän on itsensä lihottajat .
Ei kukaan älykäs tee tuota.
Vierailija kirjoitti:
No ketkä muut valittavat kuin kukkahatut jotka eivät näe nenäänsä pidemmälle ja elävät jossain pienessä kuplassa...
Eli Halla-aho hengenheimolaisineen.
Tatuoinnit ovat lapsellisen laumasieluisen ihmisen ja muodin orjan hölmöilyä elämässään. Ei kuulu järkevän ihmisen ulkonäköön. En minä ainakaan kreppavana kulkisi hihattomassa paidassa kesällä esittelemässä leimojani. Ihailen ja pidän normaalina ihmistä, jolla ei ole leiman leimaa. Lävistykset samaa hölmöläisten sarjaa. Kirurgikin voi olla se hölmö muodin mukaan menijä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat lapsellisen laumasieluisen ihmisen ja muodin orjan hölmöilyä elämässään. Ei kuulu järkevän ihmisen ulkonäköön. En minä ainakaan kreppavana kulkisi hihattomassa paidassa kesällä esittelemässä leimojani. Ihailen ja pidän normaalina ihmistä, jolla ei ole leiman leimaa. Lävistykset samaa hölmöläisten sarjaa. Kirurgikin voi olla se hölmö muodin mukaan menijä.
Mitä se tuollainen ulkonäön perusteella epäjärkeväksi leimaaminen on? Järkevää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tuollainen ulkonäön perusteella epäjärkeväksi leimaaminen on? Järkevää?
Kyllä pidän kasvosa tatuoineita vähäjärkisinä, eipä taida heillä olla isompia tulevaisuuden suunnitelmia minkään tason uraputkista.
Tatuointi iholla on kuin koiranpaska tien pientareella. Sillä erotuksella, että koiran paska maatuu nopeasti ja katoaa tienlaidasta.